Ostatnio tzn. na początku listopada wywiązałem się z 36 doładowań mixplus (po 50zł). Jako, że chciałem przejść do simplusa 6 listopada wysłałem smsa(y) o treści simplus uprzednio sprawdzając czy mam aktywną taryfę mix4 i mogę tego dokonać.
Ze zdziwieniem przeczytałem sms zwrotny "Przepraszamy. Usługa nie jest dostępna. Szczegółowe informacje otrzymasz w Dziale Obsługi Klienta pod nr 2601. Pozdrawiamy Plus". Spróbowałem jeszcze kilka razy za każdym razem z takim samym skutkiem.
Dzień później zadzwoniłem pod numer 2601 gdzie bardzo miła pani konsultantka sprawdziła, że faktycznie owe smsy wysłałem i nie potrafi wytłumaczyć dlaczego nie mogę przejść do simplusa. Obiecała, że przekaże wniosek do działu technicznego - tak też się stało. Jeszcze w trakcie rozmowy dostałem smsa "Dziękujemy za zgłoszenie problemu dla xxx-xxx-xxx. Został on zarejestrowany pod numerem C000000000XXXX. Plus".
Zapytałem też jak w obecnej sytuacji wygląda sprawa doładowań - pani twierdziła, że teraz jestem w taryfie pokontraktowej i mam ważność zasileń tak jak w simplus a nawet po przeniesieniu do simplusa data ważności konta będzie zachowana.
Jako, że wczoraj skończyła mi się ważność konta a miałem jeszcze aktywny darmowy numer więc doładowałem za 5zł co jak wiadomo wg. simplusa przedłuża ważność połączeń wychodzących o 2 dni. Jakie było moje zdziwienie gdy wartość konta wzrosła z 1.8zł do 6.80zł a rozmowy wychodzące nie zostały odblokowane.
Nie wiem co dalej robić, od 7 listopada nic się nie dzieje a ludzie na infolinii nie są za bardzo kompetentni z tego co widzę, szkoda mi tracić czas i pieniądze na rozmowę z panią która nie będzie wiedziała jak dalej ruszyć moją sprawę a zgłoszenie techniczne jest dalej otwarte i nikt się nim nie interesuje chyba. Mam składać pisemnie reklamację w jakimś salonie plusa w Krakowie? Nie chodzi nawet o to 5zł ale sam fakt, że:
a) nie jestem w simplusie i nie mam jak do niego przejść pomimo, że chciałbym
b) nie mam doładowań zgodnych z taryfą po kontraktowa mimo, że powinienem z racji wykorzystania wszystkich doładowań
No i na końcu trochę jestem zniesmaczony jak to wszystko działa. Z Plusem jestem od 7 lat raz było lepiej raz gorzej ale teraz odnoszę wrażenie, że sami nie ogarniają tych wszystkich pakietów i usług, które mają wprowadzone.
Ze zdziwieniem przeczytałem sms zwrotny "Przepraszamy. Usługa nie jest dostępna. Szczegółowe informacje otrzymasz w Dziale Obsługi Klienta pod nr 2601. Pozdrawiamy Plus". Spróbowałem jeszcze kilka razy za każdym razem z takim samym skutkiem.
Dzień później zadzwoniłem pod numer 2601 gdzie bardzo miła pani konsultantka sprawdziła, że faktycznie owe smsy wysłałem i nie potrafi wytłumaczyć dlaczego nie mogę przejść do simplusa. Obiecała, że przekaże wniosek do działu technicznego - tak też się stało. Jeszcze w trakcie rozmowy dostałem smsa "Dziękujemy za zgłoszenie problemu dla xxx-xxx-xxx. Został on zarejestrowany pod numerem C000000000XXXX. Plus".
Zapytałem też jak w obecnej sytuacji wygląda sprawa doładowań - pani twierdziła, że teraz jestem w taryfie pokontraktowej i mam ważność zasileń tak jak w simplus a nawet po przeniesieniu do simplusa data ważności konta będzie zachowana.
Jako, że wczoraj skończyła mi się ważność konta a miałem jeszcze aktywny darmowy numer więc doładowałem za 5zł co jak wiadomo wg. simplusa przedłuża ważność połączeń wychodzących o 2 dni. Jakie było moje zdziwienie gdy wartość konta wzrosła z 1.8zł do 6.80zł a rozmowy wychodzące nie zostały odblokowane.
Nie wiem co dalej robić, od 7 listopada nic się nie dzieje a ludzie na infolinii nie są za bardzo kompetentni z tego co widzę, szkoda mi tracić czas i pieniądze na rozmowę z panią która nie będzie wiedziała jak dalej ruszyć moją sprawę a zgłoszenie techniczne jest dalej otwarte i nikt się nim nie interesuje chyba. Mam składać pisemnie reklamację w jakimś salonie plusa w Krakowie? Nie chodzi nawet o to 5zł ale sam fakt, że:
a) nie jestem w simplusie i nie mam jak do niego przejść pomimo, że chciałbym
b) nie mam doładowań zgodnych z taryfą po kontraktowa mimo, że powinienem z racji wykorzystania wszystkich doładowań
No i na końcu trochę jestem zniesmaczony jak to wszystko działa. Z Plusem jestem od 7 lat raz było lepiej raz gorzej ale teraz odnoszę wrażenie, że sami nie ogarniają tych wszystkich pakietów i usług, które mają wprowadzone.