• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #369735  autor: venom
 14 lis 2009, 09:55
Witam.

Po 3 latach wspolpracy z Netia nastapil problem. Mianowicie w bazie danych maja wprowadzona informacje, ze zawarlem umowe na 2 lata, mimo, ze byla to umowa na 1 rok. Umowa byla zawierana telefonicznie; wiem co mowilem (co zamawialem); z reszta koszt abonamentu (internet) jest taki, jak przy umowie na 1 rok. Konsultant powiedzial, ze musze zlozyc reklamacje, w ktorej chce, aby przesluchali nagranie, gdy zamawialem usluge i poprawili ewentualny "blad" w swoim systemie.

Na temat tego, ze Netia nagrywa rozmowy, a potem leci (w wiadomo co) nie bede sie rozpisywal. My, klienci, tez musimy zaczac to praktykowac (nagrywanie rozmow).

Reklamacje moglem zlozyc na 3 sposoby:
a) poprzez infonetie - nie dziekuje, bo i tak w system wprowadzaja co chca.
b) fax - wysle, a oni moga twierdzic, ze nic nie dostali.
c) e-mail - i tak zrobilem. Na skrzynce mam zapisany e-mail z reklamacja. Mam dowod, ze ja wyslalem.

I tu pojawiaja sie pytania:

1. Jakie jest Wasze doswiadczenie co do skladania reklamacji w Netii poprzez e-mail?
2. Ile czekaliscie na odpowiedz?
3. Ile Netia ma czasu na odpowiedz?
4. Czy ten ich "blad" nie podchodzi pod oszustwo?
5. Jezeli tak (pytanie 4) to czy w razie zgrzytow (nie uznanie reklamacji lub zwlekanie z jej rozpatrzeniem) musze zakladac sprawe cywilna czy wystarczy zainteresowac sprawa prokuratora?

Prosze o nie gdybanie jezeli chodzi o pytania 3, 4 i 5, bo prawo jest prawem...

Z gory dziekuje za pomoc :)

 #369783  autor: abcd
 14 lis 2009, 15:25
Masz chyba swoją kopię umowy? Zeskanuj ją i wyślij mailem jako ostateczny dowód (bo chyba musi tam być dobra kratka zaznaczona)

 #369798  autor: corner
 14 lis 2009, 16:50
No właśnie, liczy się to, co podpisałeś. Ja miałem podobne kwiatki w &tp (podpisałem umowę na dwa lata, ale oni wprowadzili to do systemu jakoś później i twierdzili, że moja umowa jeszcze trwa). Wysłałem im pisemną reklamację z kopią swojej umowy i błąd został naprawiony :).