Sytuacja wygląda tak, że moja dziewczyna przedłużyła rok temu umowę na 2 lata dostając przy tym jakąś zniżkę na telefon oraz na cały okres umowy 100% rabatu na usługę "Przyjaciel w Nowym Twoim Mixie". Od jakichś kilku miesięcy pojawiły się problemy i usługą co miesiąc jest wyłączana. Oczywiście co miesiąc (jak zauważy, że coś dużo kasy jej ubywa) zgłasza reklamacje i konsultanci mówią, że rzeczywiście jakiś błąd w systemie i włączają usługą na XX miesięcy (do końca umowy). Oczywiście w kolejnym miesiącu znów jest nieaktywna. I tak już chyba 3 czy 4 krotnie składała reklamacje i miała ponownie włączaną usługę. Jest to strasznie denerwujące i uciążliwe. Czy takie coś w jakiś sposób może być powodem do wypowiedzenia umowy?
Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet