• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #367653  autor: crstone
 02 lis 2009, 10:16
Wszystko podłączone zgodnie z instrukcją. Modem się skonfigurował tak jak powinien, więc wszystkie lampki na modemie świecą się tak jak powinny. Według instrukcji, po tym już powinien działać internet, ale tak nie jest. Nie da się dostać na żadną stronę internetową. Próba pingowania jakiegokolwiek IP też bez rezultatu. Da się tylko dostać do konfiguracji routera (192.168.1.254). Nie wiem czy tak powinno być ale w "WAN" w wielu miejscach pisze '0.0.0.0'. Nie wiem co tu jest nie tak. Dodam, że telefon działa bez problemów. Zgłaszać to do Netii?

 #369057  autor: Tomo83
 10 lis 2009, 19:41
sprawdz czy po wpisaniu adresu www.netia.pl strona sie otworzy jesli tak dzwoń na infolinię *88 lub 801802803 i od kiedy masz uwolnione łacze to tez jest wazne gdyż zmienił się proces aktywacji ugług na LLU w Netii

tomo83

 #369165  autor: boczi
 11 lis 2009, 10:45
Tomo83 pisze:gdyż zmienił się proces aktywacji ugług na LLU w Netii
Jak to teraz wygląda? Ile z reguły czeka się na uwolnienie pętli (Toruń)? Jakie routery są obecnie dawane do internetu?