• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #349057  autor: prezeswk
 28 lip 2009, 10:53
Jest sobie firma, klient kluczowy. Klient w związku z brakiem akcpetacji regulaminu złożył wniosek o wyłączenie kilku (4) numerów. W wyniku negocjacji klient wniosek wycofał i zaakceptował zmiany w regulaminie. Niestety, mimo tego, w dniu przewidywanego wyłączenia tych numerów zostały one wyłączone. W wyniku interwencji u opiekuna zostały włączone, ale dwa z nich następnego dnia znów "wyleciały". Po interwencji włączono je. Następnego dnia zdeaktywowano następne dwa numery. Ciekawe, czy to złosliwość i podziękowanie wniosek o rozwiązanie umowy (który został wycofany), czy błąd systemu. A może takie "jajca" w 26001 są częstsze. Jeśli tak, to jest to pewnie temat na jakiś artykulik, jak Plus dba o swoich klientów (kluczowych).
PS. Numery leżą już ponad 24 godziny. Podobno takich spraw związanych z podniesieniem numerów po wycofaniu rezygnacji jest sporo i czekają na swoją kolejkę.
Ostatnio zmieniony 29 lip 2009, 00:21 przez prezeswk, łącznie zmieniany 1 raz.

 #349059  autor: lukaszw
 28 lip 2009, 11:02
Niestety tak to jest jak się ma nie do końca sprawdzone i sprawnie działające systemy billingowe -- to wygląda tak jakby je kupili, wyjeli z "pudełka" zainstalowali i albo będzie działać albo nie - bez wcześniejszych testów i poprawek a potem są różne dziwne rzeczy.


Ale może niedługo coś się zmieni bo Plus podpisał umowe z Intec na rozbudowe systemu billingowe o użytkowników abonamentowych, zobaczymy co się stanie....