• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
 #346373  autor: diclac
 13 lip 2009, 19:33
Witam. Nie bardzo wiedziałam gdzie umieścić ten temat, popadło na ten dział.

Mój problem polega na tym, że dziś rano wzięłam telefon na abonament w sieci Orange i od tamtej pory cały czas pisze mi na telefonie: karta SIM nieaktywna. \
Pani w salonie powiedziała mi, żebym około pół godziny po wyjściu z salonu wyłączyła i ponownie włączyła telefon, wówczas miało być wszystko ok. Ale nie było. Zrobiłam tak jak powiedziała i nic się nie stało.

Chciałabym się dowiedzieć, czy to tylko kwestia czasu, kiedy karta zostanie uaktywniona, czy też to jakiś problem w sieci. Próbowałam ponawiać próbę włączenia i wyłączenia telefonu, a nawet wyjmowałam kartę SIM. nic nie poskutkowało.

Z góry dziękuję za odpowiedź ;)

RE

 #346377  autor: ahan
 13 lip 2009, 19:48
Być może karta nie chce się podłączyć do sieci - czasami jest tak, że karta przychodzi uszkodzona, osoba robiąca umowę widzi, że wszystko jest ok, zaś karta nie loguje się do sieci. Drugim problemem może być to że aktywacja w jakiś sposób się nie zakończyła np. ktoś ominął krok w schemacie :). Proponuję kontakt z BOK Orange, oni na pewno coś poradzą :)

 #346387  autor: bledos
 13 lip 2009, 21:16
Ja z kolei proponuję poczekać z kontaktem do BOK co najmniej do jutra. Operatorzy zastrzegają sobie zazwyczaj, iż aktywacja karty może potrwać 7-10 dni... Poczekaj do jutra, z rana sprawdź telefon, jak się nie zaloguje, idź do salonu, zapytaj... W każdym bądź razie w chwili obecnej nie widzę powodu do niepokoju...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #346391  autor: diclac
 13 lip 2009, 21:40
I tak chyba zrobię. Trochę się zaniepokoiłam, bo miało być pół godziny a trwa to do tej pory. ;/