• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #341233  autor: taktakowiec
 16 cze 2009, 15:21
W dniu dzisiejszym od godziny 15 użytkownicy MixPlusa nie mogą doładować swoich kont za pomocą kodu *123*TELEKOD#

Po wprowadzenie telekodu i nacisnięciu zielonej słuchawki dostajemy informacje że zlecenie jest przetwarzane,po 5 minutach w wiadomości sms potwierdzającej zasilenie zamiast kwoty znajdującej sie na koncie i daty ważności zgromadzonych środków otrzymujemy komunikat: Billig system not available.

Źródło:
http://www.plusblog.pl/

 #341440  autor: Rambus
 17 cze 2009, 16:12
Niestety tego typu awarie na najnowszej platformie polkomtela no nic nadzwyczajnego. Platforma systematycznie co jakiś czas ma mniejsze bądź większe problemy.

Nie doładowywałem konta, ale jest problem ze sprawdzeniem stanu pakietów(krótkim kodem). Chociaż plus online smsa z hasłem sesji też nie przysyła :(
O, widzę że inne krótkie kody też nie działają jak powinny.

Podejrzewam, że to echo awarii, która była około miesiąc temu i dotyczyła krótkich kodów (całkowitego ich padnięcia).
Za tamtą awarię dostałem bonusa 20PLN do złożonej reklamacji, ale nie ukrywam że te problemy zaczynają być coraz bardziej drażniące.

 #341483  autor: taktakowiec
 17 cze 2009, 18:40
Mi wczoraj od 15 do dzisiaj nie udało się doładować mixa zdrapką.Reklamacja złożona,ciekawe jaką rekompensatę dadzą bo zdrapki nadal leżą nie wykorzystane.Doładowanie z Inteligo jakoś przeszło.W ogóle to nie powazna sytuacja,w przypadku mixa doładować się zdrapką nie dało,termin na wychodzące miałem do dziś,gdyby nie weszło Inteligo to by była szarpanina bo system o północy zablokował by mozliwość dzwonienia.

 #341508  autor: dominik920
 17 cze 2009, 20:25
Dzisiaj pojawił się już news o awarii platformy bilingowej która jak zapewnia Plus ma zostać usunięta jutro rano.

 #341526  autor: Rambus
 17 cze 2009, 21:31
Tę datę to bym traktował raczej jako tą w której oni chcieliby to naprawić.
Co wcale nie znaczy, że to zrobią.

Niestety taka brutalna rzeczywistość z "platformowymi" problemami polkomtela.

Pisałem dzisiaj w newsach, że solidny artykuł tzw. obsmarowujący się polkomtelowi należy za te notoryczne problemy z drugą już w sumie platformą.

 #341532  autor: taktakowiec
 17 cze 2009, 21:50
Należy się ale żaden z portali telekomunikacyjnych nie chce się za to wziąć.Może Telepolis będzie pierwsze?

 #341540  autor: gabuszka
 17 cze 2009, 22:15
witam;) pisze z nadzieją,że ktokolwiek mi odpowie.. a konkretnie chodzi mi o ten nieszczęsny problem z doładowaniem konta w mix Plusie.. Otóż kupiłam dzisiaj karte, wpisalam *123*telekod# , niby zlecenie przetwarzane ,a tu nic. i tak od godziny 18. nie wiem czy mam złożyć reklamacje czy w ogole gdzies z tym iść. Dlatego prosze o porade. Dodam ze to nie było doładowanie za 5.. wiec szkoda mi wydawać pieniędzy na kolejne doładowanie.

 #341548  autor: jurak
 17 cze 2009, 22:32
gabuszka: reklamację możesz spokojnie złożyć, czy to w BOK czy mailowo. Plus twierdzi, że do jutra naprawi problem... Także jeśli tak będzie, to jutro doładujesz już konto tym doładowaniem, które dziś Ci nie przeszło.

 #341553  autor: gabuszka
 17 cze 2009, 22:43
aha dziekuje za info;) mam nadzieje ze tak będzie, bo jak nie to porozwalam tych zielonych bałwanow;p

 #341556  autor: Rambus
 17 cze 2009, 23:02
Ktoś podobno dzisiaj twierdził, że system mu wyrzucał info o wykorzystanym kodzie. Problemy są i jest to prawdopodobne.

Ale wg. mnie to jeśli jest awaria kodów to system ich tylko nie przyjmuje i po awarii kod powinien być zdatny do użycia.

Nawet nie wiem czy podczas ostatniej awarii kodów nie chciałem doładowywać konta i kod był "sprawny" po zakończeniu plusowych ceregieli.
Generalnie to polecam wstrzymać się z reklamacją do czasu aż się to skończy. Bo wysyłanie reklamacji na telekartę, gdy będzie można z niej skorzystać po awarii, mija się z sensem.
Po pierwsze z góry wiadomo jaka będzie odpowiedź, a po drugie to polkomtel z rozpatrywaniem reklamacji się nie spieszy i potrwa to pewnie najmniej z 20dni a może być do 30.
Wg mnie reklamacja jest ostatecznością.
Ale jak okaże się, że system faktycznie "wciął" telekartę podczas awarii to nie ma się co zastanawiać, tylko od razu pisać reklamację. Najlepsza metoda to mail - piszesz co chcesz i wystawiasz dane adresowe właściciela numeru.

 #341562  autor: mariusz9a
 17 cze 2009, 23:20
Rambus pisze:Ktoś podobno dzisiaj twierdził, że system mu wyrzucał info o wykorzystanym kodzie.
Bo jak ktoś wkoło wpisuje ten sam kod to sie nie dziwię. Platforma już od paru godzin przyjmuje doładowania ale nie uaktualnia stanu konta. Dlatego ktoś dostaje takie info.
Rambus pisze:Wg mnie reklamacja jest ostatecznością.
Mylisz się. Reklamację należy koniecznie napisać! Konto powinno dać się doładować, jeśli się nie da to piszemy reklamację. Inaczej Plus nie da żadnego odszkodowania za poniesione straty (nieczynny telefon, utrata nerwów itd). Ci co napiszą reklamację (nawet jak doładują konto) na pewno dostaną od Polkomtela bonus. Ci co myślą tak jak Ty i jutro doładują konto a tym samym oleją sprawę to dostaną... nic :-P

 #341636  autor: taktakowiec
 18 cze 2009, 14:22
Na ten pierwszy.