• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
 #336889  autor: starapiczka
 23 maja 2009, 19:37
Mam pewien kłopot. Od pewnego czasu nie mogę się połączyć z numerem w orange (zaczyna się numeracją z plusa, więc można sądzić, że wczesniej był w plusie i został przeniesiony do orange), ale tylko dzwoniąc na niego z play-a z innych sieci normalnie się można połączyć. Za każdym razem dzwoniąc playa jest komunikat, że nie ma takiego numeru. Gdzie tkwi problem?

 #336915  autor: Marcin1108
 23 maja 2009, 21:07
Może źle zapisany masz w książce.

Spróbuj dać +48 przed numerem.

 #342196  autor: Orfi
 21 cze 2009, 16:08
Najbardziej prawdopodobne wyjaśnienie tej sytuacji, to brak aktualizacji o przeniesieniu tego numeru z Plusa do Orange w zasobach Play (bo tylko, przy wykonywaniu połączenia z karty SIM tego operatora połączenie nie jest poprawnie zestawione).

Orfi

 #342217  autor: rogmaniek
 21 cze 2009, 17:46
Miałem to samo. To znaczy numer PTC Erunia Heyah przeniosłem do Play Fresh, aby zachować "fajną" kombinację cyfr he he! Ale stwierdziłem, że jednak ten numer przeniosę do Simplusa. No i wszystko niby ok, ale tylko nie szło się do mnie dodzwonić z Play. Sprawdzałem z drugiego numeru Fresh'a (też przeniesionego z PTC) oraz z Play'owego tela kumpla. Oczywiście w P4 stwierdzili, że już nie mają numeru i mam się kontaktować z Polkomtelem. Co ciekawe wydało się, jak kompetentną obsługę ma Minus, że aż nie chce mi się już opisywać. Ale był jeden rzetelny konsultant, który to naprawdę zgłosił i o dziwo na drugi dzień mogłem już odbierać połączenia z P4. Może Polkomtel skontaktował się w tej sprawie z PTC?! Wychodziło na to, że ktoś z techników P4, przez przypadek, a może specjalnie ;-) skierował ten numer znów do PTC. Głos Pani lektor z PTC mówił, że numer jest źle wybrany. Wg mnie tylko Centek, który ma teraz ten numer będzie mógł i chciał Ci pomóc :-D

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!