• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #335401  autor: Jowitka
 15 maja 2009, 21:13
Przeniesiono mnie za tytuł do kosza, ale już tutuł zmieniłam- w sumie nawet nie mam pojęcia, co było w nim nie tak... :?

Hey! Mam problem z internetem (tel: LG KU990- Viewty, sieć: Plus- 36i6). Wcześniej wchodziłam sobie normalnie w google, ale od pewnego czasu ukazywał mi się komunikat "Nie można znaleźć żadanego hosta" czy coś w tym stylu (moje kol mogły się tym telefonem bawić...) - miałam telefon skonfigurowany na stronie plus.pl. Szukałam rozwiązania na forach- ktoś doradził, że należy przywrócic fabryczne ustawienia telefonu i jeszcze raz pobrać na czysty telefon konfigurację Internet GPRS., Tak zrobiłam. Ale przygoda się nie skończyla- nie dało to wiele. Zmienił mi się tylko... komunikat na "Nieprawidłowy dostęp"... Proszę o pomoc, internet jest mi bardzo potrzebny- szczególnie na sprawdzianach jeśli to ma jakiś wpływ na sprawę to uprzedzam, ze mam wykupiony pakiet 25Mb, z ktorego wczesniej korzystalam.
Jeśli jeszcze o czymś chcecie wiedzieć napiszcie.


Od moda: Poprawiłem nazwę tematu oraz przeniosłem do odpowiedniego działu.
Ostatnio zmieniony 15 maja 2009, 21:33 przez Jowitka, łącznie zmieniany 1 raz.

 #335417  autor: vinc
 15 maja 2009, 22:15
W jakiej sieci telefon kupiłaś? Jeśli w innej niż Plus to pewnie winny jest soft, czyli najlepiej zmienić na taki bez brandu. Dopiero wtedy wprowadzić ustawienia internetowe.

Obrazek

 #338160  autor: Jowitka
 30 maja 2009, 10:55
Nie, jestem w sieci Plus, tzn. W 36i6. No i ten komunikat"nieprawidłowy dostęp" nie wiem dlaczego, tak się stalo- wszystko działało wcześniej poprawnie! :?

 #338595  autor: vinc
 01 cze 2009, 13:14
Jowitka pisze:Nie, jestem w sieci Plus, tzn. W 36i6.
36,6 to marka Polkomtela ;) mniejsza z tym.

W ustawieniach internetowych wybierz jako domyslny profil INTERNET GPRS. Jesli to nie pomoże to pozostaje kontakt z operatorem lub zmiana softu bez brandu danego opa jesli taki posiadasz.

Obrazek

 #338629  autor: Jowitka
 01 cze 2009, 14:58
aaahh... No cóż, sieci to nie jest moja mocna strona :mrgreen:
Już sobie poradziłam- nie mialam tego profilu, bo.... nie miałam :D ale już go "zrobilam" na stronie plusa :-) Dzieki za pomoc! :smt006
Trzeba przyznać, że znasz się na tych klockach :wink: i ja teraz już też trochę 8)