• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #333475  autor: tian
 06 maja 2009, 11:31
Witam serdecznie...
od pewnego czasu szukam odpowiedzi na pytanie, jak skonfigurowac usluge MMS w telefonie LG KU990.. Odpowiedzi szukalem u jednego i drugiego operatora, bylem rowniez w serwisach, niestety nikt nie potrafil mi pomoc... rozkladali rece i na tym pomoc Ich sie konczyla (czasami probowali cos ustawiac, ale zabawy sie konczyly na etapie to co sam wczesniej ustawialem)
A jak juz znalazlem serwis gsm, ktory byl gotow pomoc, to ceny byly od 180 zl w gore i zaden nie dawal pewnosci, ze mmsy beda dzialac...
Sytuacja wyglada nastepujaco:
-kupiony byl w orange.
-nastepnie zdjety simlock.
-oprogramowanie: KU990_V10g

No i zaczely sie problemy... wrzucilem karte ERY (TAK TAK) i za nic w swiecie nie mozna skonfigurowac MMS, videorozmowy chyba tez nie dzialaja... Autokonfiguratory, czy tez reczne ustawienia nie przynosza zadnego efektu...

Poradzilem sobie jednak z internetem, blad polegal na tym, ze w ustwienia zakradly sie ustawienia orange w opcjach: "punkty dostepowe". To tylko internet...ale dziala.

Wszelkie propozycje, wskazowki mile widziane...
Prosze mi wierzyc, ze przegladalem forum, ale pogubilem sie w tym wszystkim...

Zastanawiam sie nad jednym, czy moge do telefonu wgrac oprogramowanie np. z ery, lub "wolne" (czyste od ustawien operatorow)?
Czy tez sa inne mozliwosci rozwiazania tego problemu?

dziekuje i pozdrawiam serdecznie wszystkich uzytkownikow KU990
Ostatnio zmieniony 06 maja 2009, 14:00 przez tian, łącznie zmieniany 1 raz.

 #333587  autor: vinc
 06 maja 2009, 19:54
Oczywiście jest winny brandowany soft Orange, który na stałe ma wrzucone ustawienia domyślne tej właśnie sieci. Wobec tego pozostaje zmiana softu, a temat ten był poruszany w tym wątku KLIK Dodatkowo znajdziesz tam również jak to zrobić ;)

Obrazek

 #335080  autor: tian
 13 maja 2009, 22:23
vinc pisze:Oczywiście jest winny brandowany soft Orange, który na stałe ma wrzucone ustawienia domyślne tej właśnie sieci. Wobec tego pozostaje zmiana softu, a temat ten był poruszany w tym wątku KLIK Dodatkowo znajdziesz tam również jak to zrobić ;)
dziekuje pieknie... juz wszystko dziala:-) Pozdrawiam