• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #326228  autor: lukastel
 29 mar 2009, 12:27
Cześć.

Mam następujący problem, po przedłużeniu umowy w jednym z moich numerów z Era, mam same problemy.

Bez mojej wiedzy i zgody:
-zmienili mi era Kod
-numer administratora kontem,
-adres korespondencyjny
-rozdzielili konta czyli teraz za każde muszę dzielnie płacić
-oraz formę płatność z polecenia zapłaty na zwykłe płatności przelewem.


Czy Wy też macie takie problem, proszę od odpowiedz.

LukasTel

 #326233  autor: bledos
 29 mar 2009, 12:41
Pytałeś w BOA lub punkcie sprzedaży czemu tak się stało? Zdaje się, że tam najszybciej by Ci pomogli ;) chyba że zmienili również hasło abonenckie :|

 #326238  autor: aga
 29 mar 2009, 12:54
Najszybciej wyjaśnisz sprawę w salonie firmowym albo w BOA. Ja mam kilka numerów i już kilka razy przedłużałam umowy, ale nigdy takich problemów nie miałam. Może wystąpił jakiś błąd systemu albo zawiniła osoba, która przedłużała umowę. Bardziej stawiam na to drugie, bo to wygląda tak jakby przedłużany numer został wprowadzony jako nowy.

 #326299  autor: lukastel
 29 mar 2009, 16:53
Tak, pisałem reklamacje. Ale wg nich to ja sam sobie to wszystko pozmieniałem...

A z żadnej z tych rzeczy nie robiłem i nie możliwością jest taki zbieg przypadków by tyle rzeczy naraz się pozmieniało.