• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #303612  autor: paweldomaros
 14 gru 2008, 10:42
Witam. Przedłużałem umowę przez internet. Dziś jest już nowy okres rozliczeniowy , kwota doładowana na konto, ale prezentów (2) ani darmowych minut do wszystkich sieci (61). Pewnie trzeba to jakoś aktywować, tylko jak? Pozdrawiam Serdecznie :)
Ostatnio zmieniony 14 gru 2008, 10:45 przez paweldomaros, łącznie zmieniany 1 raz.

Mitsubishi Trium Mars >>> Nokia 1600>>> Siemens CX65>>> LG KG800>>> SE K510i>>> SE W880i + 1 GB>>> Nokia N73>>> Samsung S5230 AVILA

 #303613  autor: Kaczy
 14 gru 2008, 10:45
Wg informacji na aneksie te prezenty samoistnie się włączają od nowego okresu rozliczeniowego po podpisaniu umowy.

...::: Made for loneliness :::...

 #303614  autor: paweldomaros
 14 gru 2008, 10:48
Też byłem przekonany, że tak powinno być. Ale dzwoniłem pod *500 i żadnego pakietu rozmów ani prezentów nie mam. A może te prezenty i rozmowy sie aktywują do wykorzystania, po tym jak wykorzystam kwotę doładowania?

Mitsubishi Trium Mars >>> Nokia 1600>>> Siemens CX65>>> LG KG800>>> SE K510i>>> SE W880i + 1 GB>>> Nokia N73>>> Samsung S5230 AVILA

 #303616  autor: Kaczy
 14 gru 2008, 10:55
paweldomaros pisze:A może te prezenty i rozmowy sie aktywują do wykorzystania, po tym jak wykorzystam kwotę doładowania?
Nie, gdyż one są do wykorzystania w pierwszej kolejności. Więc muszą być od początku.
Zadzwoń do BOK i upewnij się, że Twoja umowa weszła w życie.

...::: Made for loneliness :::...
 #306214  autor: ankaaa
 27 gru 2008, 14:33
Witam!

Mam problem co do sieci Orange mianowicie przy przedluzeniu umowy bylo pisane ze bede dostawac 3 prezenty za darmo (oferta mix). Jednak na jeden numer nie przydzielono obiecanych prezentow a na drugi tak (przedluzenie 2 numerow). Pod numerem *500 nie mozna uzystac zadnych informacji co do uzyskanych prezentow, jednak na stronie mozna zobaczyc ze sa przydzielone prezenty i ich stan (jednak z aktualizacja danych bywa ciezko). Czy moze brak prezentow za niedlugo sie zmieni? Moze to przez te przerwy swiateczne? Gdzies czytalam ze pakiety nie sa uwzglednianie w swieta. Czy moze jednak warto jest sie przejsc do salonu?

 #306215  autor: cesarz
 27 gru 2008, 14:41
Proponuję zadzwonić na *100.Początki umowy często są trochę niedopracowane przez system.

CNN

 #306216  autor: mikage1
 27 gru 2008, 14:50
odpowiem Ci tak - przerwy świąteczne nie mają tu nic do rzeczy, tym bardziej, że orange wprowadziło promocję i wszytskie usługi, które według swoich regulaminów powinny być nieaktywne w święta, były jednak aktywne; co do informacji pod *500 i on-line - tu mogą być pewne problemy; ja mam wprawdzie orange abonament i prezenty w obu tych miejscach są pokazywane, a dane są odpowiednio aktualizowane, ale miałem też usługę "wszyscy w orange 18 extra" - i tu był problem: on-line pokazywał, ze usługa jest włączona, ale nie dało się sprawdzić ilości minut; *500: system informował, że nie ma aktywnych usług dodatkowych (a usługa faktycznie działała) dopiero reklamacja w salonie i on-line spowodowały, że orange poinformowało, że mają problem techniczny i technicy już pracują nad jego rozwiązaniem :P - do teraz nie udało im się rozwiązać... więc być może, w mix może być jakis problem np. z prezentami
dlatego myślę, że warto ich przycisnąć (salon, on-line - tam gdzie będziesz mieć ślad na piśmie, że składałaś reklamację)

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #306232  autor: cesarz
 27 gru 2008, 16:29
Ja takie sprawy załatwiam dzwoniąc pod *100. pod *500 można sprawdzić czy prezenty są lub je zmienić.

CNN

 #306240  autor: gummy_bear
 27 gru 2008, 17:32
a czy komuś z was działały pakiety darmowe wieczory w święta? bo mi nie!!! Znajomy nawet dostał smsa z przypomnieniem że w święta pakiety są nieaktywne. to jak w końcu było z tą promocją???

:)

 #306254  autor: ankaaa
 27 gru 2008, 19:00
tak ale dzwoniac pod *500 jest komunikat ze nie posiadam prezentow jednak gdy wysle smsa na 1441 (jak na strione) przychodzi zwrotny sms ze prezenty sa juz aktywowane

 #306271  autor: Kaczy
 27 gru 2008, 20:14
Połączyłem tematy.
Swoją drogą niezły bałagan jest w Orange. Mam zbliżone problemy w Mixie.
Co prawda prezenty się aktywowały, ale nie mam możliwości sprawdzenia ile ich wykorzystałem.
Pod *500 po wybraniu opcji odnośnie pakietów słyszę komunikat: "brak dostępu do danych". Na Orange On-line w ogóle nie widzę tych pakietów. A jak wysyłam smsa na numer z regulaminu to wychodzi, że nie mam uprawnień.
Zresztą cyrk jest w regulaminach. Zobaczcie sobie regulamin Wszyscy w Orange Ekstra. Wchodząc na stronę widać, że pakiet jest przypisany do tej taryfy (nawet mam go włączonego), w regulaminie zaś nie ma wymienionej mojej taryfy :?

...::: Made for loneliness :::...

 #306283  autor: Orfi
 27 gru 2008, 21:06
Cóż,Orange ma niedopracowane działanie tych swoich systemów. Miałem podobną sytuację,przy Orange Free Email,usługa włączona a opłaty za transmisję danych były naliczane standartowo. Zgłosiłem 2 reklamacje,jedną pod *100 a drugą w salonie. Podziałała dopiero druga i w ciągu 2 następnych okresów rozliczeniowych oddali kasę pomniejszając kolejne faktury.

 #306474  autor: gummy_bear
 28 gru 2008, 19:04
mi też nie zadziałały darmowe wieczory i weekendy, chciałem coś z tym dzisiaj zrobić ale dodzwonić się nigdzie nie da. a w salonie rozłożyli ręce, bo awaria internetu. ech super prezent dali nie ma co

:)

 #306476  autor: paweldomaros
 28 gru 2008, 19:06
Ale jaja. DAli mi zamiast tego pakietu 400 sms, 80 zł. Ale co za dranie!! Padłem ofiarą manipulacji reklamami ;/ Robią ludzi w konia. Te obiecywane 60 minut co miesiac do wszystkich to ściema i takiego czegos wogole nie ma ;/

Mitsubishi Trium Mars >>> Nokia 1600>>> Siemens CX65>>> LG KG800>>> SE K510i>>> SE W880i + 1 GB>>> Nokia N73>>> Samsung S5230 AVILA

 #306479  autor: mikage1
 28 gru 2008, 19:21
paweldomaros pisze:Ale jaja. DAli mi zamiast tego pakietu 400 sms, 80 zł. Ale co za dranie!! Padłem ofiarą manipulacji reklamami ;/ Robią ludzi w konia.
jak sobie policzysz to 80 PLN jest równowartością 400 smsów po 0,20 PLN...

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #306481  autor: paweldomaros
 28 gru 2008, 19:38
Ale ten fragment ze są złodziejami jest do drugiego stwierdzenia, o tych 60 minutach!!! Po prostu brak słów na Orange

Mitsubishi Trium Mars >>> Nokia 1600>>> Siemens CX65>>> LG KG800>>> SE K510i>>> SE W880i + 1 GB>>> Nokia N73>>> Samsung S5230 AVILA

 #306490  autor: express100
 28 gru 2008, 20:47
Najgorzej jest zgłaszać reklamację pod *100, bo mówią później, że było to zgłoszenie, lub nie było go w całe, mimo doładowania 25zł, potem 100zł, nie udawało mi się włączyć w NOG "Pogadaj Sobie". Teraz chyba złożę reklamację :x
Przepraszam za OT, ale problem podobny :wink:
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #306521  autor: ankaaa
 28 gru 2008, 22:16
no ja tam bym sie ucieszyla jak bym dostala 80 zl zamiast pakietu ;D wiesz mozna to wykorzystac do wszystkich sieci ;D a esow to jest az 400 ;D wiec nie jest zle.

no wlasnie mi wszystko dziala jak nalezy na jednym numerze lecz na drugim za to nic ;D co za siec !

 #306594  autor: cesarz
 29 gru 2008, 08:23
W innych sieciach są podobne problemy.Można poczytać :lol: na forum innych sieci . Mi też ginęły środki z konta , usługi nie działały w różnych taryfach ( Jedna Idea, Twój Mix, Nowy Twój Mix itp) po prostu trzeba samemu te problemy rozwiązać. Często później dostawałem w ramach przeprosin różne bonusy .Może system jest tak zrobiony że jeśli nie zadziałało w danym okresie rozliczeniowym, to dopiero zostanie włączone w następnym .Myślę że nie jest tak źle z reklamacją jeśli dzwoni się na *100 , warto zostawić sobie sms-a po tej rozmowie . Kolsuntant podaje swoje imię i nazwisko no i oczywiście czas kiedy załatwiałeś swój problem.Przy następnej rozmowie dobrze jest się powołać na poprzednią rozmowę i z danymi z wcześniejszej reklamacji nie bardzo będą mogli się usprawiedliwić brakiem zgłoszenia. :?

CNN