• Wszystko, co związane z Symbianem
Wszystko, co związane z Symbianem
 #300080  autor: piceer
 27 lis 2008, 16:44
Witam a więc mam problem z nokią n95, otóż strasznie mi przeszkadza szum podczas rozmowy i wykonywania polaczenia, mialem juz wiele telefonów i tylko w tym jednym jest to moim zdaniem bardzo odczuwalne, po prostu tak to szumi ze nie wierze ze przy tak ponoc dobrym telefonie moze byc taka gafa. Prosze o wasze opinie i uwagi, wiem ze ktos juz poruszał ten temat w tescie pisał o szumie.

 #300164  autor: Forest
 27 lis 2008, 21:19
Mi nic nie szumi. Idź do serwisu i niech Ci wymienią głośniczek.

HTC U12+ Black + Goodram 64GB USH-I U3 95/90MB

 #300170  autor: piokuk
 27 lis 2008, 21:31
Miałem dwie Nokie N95. W obu szumiało podczas wykonywania i w trakcie połączenia. To był jedyny model telefonu po korzystaniu z którego bolała mnie głowa. Jeden telefon sprzedałem, drugi dałem Mamie.

 #300197  autor: piceer
 27 lis 2008, 23:56
ha ha no i właśnie, szumi szumi i to ostro, to jest poprostu badziewie. a w serwisie powiedzą mi tak samo jak kolega czyli "panie wedle mnie nic nie szumi" pozatym każdy jeden model tak robi bo już 3 x wymieniałem na nową i ciagle to samo i w jednej i 2, to zwykłe g%$##@
Ostatnio zmieniony 30 lis 2008, 05:45 przez piceer, łącznie zmieniany 1 raz.

 #300202  autor: piokuk
 28 lis 2008, 01:59
Ja Ci nic dobrego o tych Nokiach nie powiem. Funkcje może owszem i fajne, ale na samo wspomnienie tego szumu i bólu głowy niemalże trauma mnie ogarnia. W zadnym nokiowskim telefonie nie miałem tak złej jakości dźwięku.

 #300212  autor: vinc
 28 lis 2008, 08:40
Jeśli nie jest to wina głośnika to może warto zrobić aktualizacje softu ;)

Obrazek

 #300226  autor: piceer
 28 lis 2008, 10:10
ale tu nikt nie powiedział że to nie jest wina głośnika.

 #300246  autor: vinc
 28 lis 2008, 12:43
Jednak zanim idziesz oddać telefon do serwisu z jakąś usterką, za którą może być odpowiedzialne oprogramowanie warto zrobić aktualizacje softu. Dopiero jeśli to nie pomoże oddać do naprawy.

Obrazek

 #300266  autor: piceer
 28 lis 2008, 14:06
tylko to właśnie chyba nie jest odpowiedzialne oprogramowanie tylko właśnie jakaś nowa seria tych głośników, które szumią, skąd ja mam to wiedzieć, po to sie tu mięzy innymi informuje

[ Dodano: 2008-11-28, 16:47 ]
zrobiłem aktualizację softu i nadal jest tak samo, wszystkie n95 tak mają więc są tam glosniki jakies do d%$#@




od moda: forum to miejsce publiczne, nie przeklinaj na nim!
Ostatnio zmieniony 30 lis 2008, 05:47 przez piceer, łącznie zmieniany 2 razy.

 #300673  autor: mike278
 29 lis 2008, 23:00
posiadam, nie szumi mi. raczej. bo najczesciej uzywam bt albo sluchawek ;)

Execute the order 66.

 #300956  autor: piceer
 01 gru 2008, 14:02
bt ? sluchawka na bluetooth ?

 #301021  autor: macOS22
 01 gru 2008, 18:30
mi nie szumi, ale za to słyszę wszystko dokoła, swoje kroki jak idę, ludzi co dokoła gadają, gwar itp., a jak coś zacząłem mówić, to czasem głośnik harczał, ale to nie przy każdej rozmowie i nie wiem z czego to wynika, oddałem do serwisu, ale nie wiem czy mi to naprawią, bo nie przy każdym połączeniu są takie symptomy, możliwe że mikrofon jest zbyt czuło nastawiony, albo zależy od zasięgu sieci. Jak mikrofon to jeszcze pół biedy bo może nowy soft to naprawi, a jak sieć to nie wiem co na to poradze;]

 #301297  autor: mike278
 03 gru 2008, 08:43
piceer pisze:bt ? sluchawka na bluetooth ?
sorry za skrot myslowy. dokladnie. albo sluchawka bt:jabra 150 lub delos-14 albo przewodowy zestaw sluchawkowy. sprawdzalem tez na stereo bt samsunga i tez niec nie szumi. ;)

Execute the order 66.

 #301783  autor: macOS22
 05 gru 2008, 00:01
Wróciła n95 z serwisu i powiem wam, że nic nie trzeszczy, nie szumi i jakość rozmów można określić nawet jako bardzo dobrą;]nie wiem czy to spowodował nowy soft(3.0.015), czy może głośniczek wymienili;]

ericsson A1018S→alcatel OT101→nokia 3210→siemens CX 65→motorola L7→se K750i→n95→??

 #301785  autor: dechomenon
 05 gru 2008, 00:28
macOS22 pisze:Wróciła n95 z serwisu i powiem wam, że nic nie trzeszczy, nie szumi i jakość rozmów można określić nawet jako bardzo dobrą;]nie wiem czy to spowodował nowy soft(3.0.015), czy może głośniczek wymienili;]
a jaki masz komunikat w raporcie serwisu? na pewno, że wgrano nowe oprogramowanie i testy urządzenia zgodne ze specyfikacja producenta.?

 #301957  autor: macOS22
 06 gru 2008, 00:10
tak i że zestrojono razem z siecią i wymieniono części zgodnie ze specyfikacją;Doni stosują po prostu schemat "kopiuj/wklej" przy każdym raporcie po serwisowym, jak chcesz się dowiedzieć co naprawdę zrobili,to albo trzeba tam dzwonić, albo poprosić pracownika salonu, żeby sprawdził;]

ericsson A1018S→alcatel OT101→nokia 3210→siemens CX 65→motorola L7→se K750i→n95→??

 #302038  autor: piceer
 06 gru 2008, 16:04
mi się raczej nie chce w to wierzyć, ja teraz zmieniłem telefon na e 51 i jest to samo, a nie mozesz sie dowiedzieć co konkretnie zrobili ci w tym serwisie ? a to serwis czy po prostu oddales do sieci ?