• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #277800  autor: tomek4985
 17 lip 2008, 07:33
Cześć,

W poniedziałek (14 lipca) przedłużyłem umowę w Orange (która kończy sie we wrześniu), wszystko poszło gładko wybrałem telefon, kwotę zobowiązania, bonusy.

Dostałem 11 cyfrowy kod mojego zamówienia oraz i informacje, że na podanym przeze mnie adres e-mail zostanie przesłany dodatkowy kod który wraz z 11 cyfrowym kodem zamówienia
posłuży mi do zalogowania sie na Orange i sprawdzeniu statusu mojego zamówienia.

Dzisiaj jest już 17 lipca i nic na mój adres e-mail nie zostało przesłane (adres na pewno poprawny), a także nikt nie dzwoni do mnie do domu czy zamówienie jest ok.

I teraz pytanie czy mam czekać jeszcze, bo tak długo to może trwać czy jednak zadzwonić do nich i spytać się co sie dzieje.

Jeśli ktoś przedłużał umowę przez internet lub ma o tym pojęcie to proszę o pomoc.

Z góry wielkie dzięki.

Pozdrawiam