Simplus 9zł i Sami Swoi 9zł
Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL S.A. dla Użytkowników (Simplus i Sami Swoi)
§ 8 Opłaty
8. Po upływie okresu ważności dla połączeń przychodzących, w ramach istniejących możliwości technicznych, POLKOMTEL umożliwia Użytkownikowi za pomocą tej samej karty SIM w okresie karencji określonym w cenniku i za podaną w cenniku opłatą uzyskanie ponownej obsługi dotychczasowego numeru pod warunkiem zasilenia konta. Jeżeli zachodzi brak możliwości technicznych lub Użytkownik nie dokona zasilenia konta, po upływie okresu karencji określonego w cenniku następuje zaprzestanie świadczenia usług.
9. POLKOMTEL zastrzega możliwość dokonania blokady połączeń przychodzących Użytkownikowi, który w ciągu 30 dni od dnia upływu okresu ważności nie dokona zasilenia konta.
10. Blokada połączeń przychodzących zostanie automatycznie usunięta nie później niż w terminie 2 (dwóch) dni po dokonaniu przez Użytkownika zasilenia konta.
11. W momencie upływu okresu ważności dla połączeń przychodzących niewykorzystana wartość konta jest automatycznie anulowana
12. W przypadku dokonania zasilenia konta w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia upływu okresu ważności dla połączeń przychodzących anulowana wartość konta może zostać przywrócona. Przywrócenie wartości konta nastąpi w terminie 2 (dwóch) dni po dokonaniu przez Użytkownika zasilenia konta.
13. Brak zasilenia konta w terminie wskazanym w ust. 12 będzie skutkował bezpowrotną utratą niewykorzystanej wartości konta.
Zakończenie okresu ważności
Od momentu zakończenia okresu ważności lub z chwilą wyczerpania limitu, konto Simplus może być używane jeszcze przez 30 dni (okres karencji).
W tym okresie możesz już tylko:
* przyjmować połączenia i wiadomości tekstowe SMS
* łączyć się z numerem zasilania: 5555
* łączyć się z numerem alarmowym: 112
Na siedem dni przed zakończeniem okresu ważności otrzymasz od nas
SMS-a:
"Uwaga!! Przypominamy o zbliżaniu się końca ważności konta Simplus. Zapraszamy do zasilenia konta za pomocą Telekarty Simplus".
Zachęcamy do zasilenia konta przed upływem tego terminu... Jesli tego nie zrobisz rozmowy wychodzące i wysyłanie SMS-ów zostanią zablokowane
i otrzymasz SMS-a:
"Rozmowy wychodzące i wysyłanie wiadomości SMS - zablokowane. Zasil swoje konto".
Uwaga! Nawet w tej sytuacji nie tracisz jeszcze pozostałego na koncie limitu.
Pod warunkiem, że w ciągu 30 dni (okres karencji) zasilisz konto Simplus.
A co w przypadku, jeśli tego nie zrobisz? Niestety, Twoja Karta Simplus zostanie deaktywowana. Oczywiście będziesz mógł ponownie aktywować usługę Simplus Team z zachowaniem poprzednio użytkowanego numeru telefonu - aby skorzystać z tej możliwości skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w okresie nie przekraczającym 180 dni od deaktywacji Karty Simplus.
Jeżeli to nie nastąpi, po upływie 365 dni od zakończenia okresu ważności lub od daty wyczerpania wartości konta następuje zaprzestanie świadczenia usług.
[ Dodano: 2008-05-22, 15:11 ]
Acha w teorii odbierać połączenia możesz przez miesiąc czasu, a w praktyce do maksymalnie roku, bo po roku wyłączają numer;-), dotyczy to Simplusa i Sami Swoi