• Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sony oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sony oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #135521  autor: jelen027
 23 gru 2006, 20:24
mam maly problem. moze to dotyczy mojej niewiedzy. z tego co wyczytalem to gwarancja jest wazna przez 2 lata. ale nie o to mi chodzi.. slyszalem ze gdy oddaje sie telefon 3 raz na gwarancje to mozna sie ubiegac o nowy. czy to prawda??oddawalem go juz 2 razy na gwarancje. 2 razy byla robiona klawiatura. raz dzojstik. a klawiatura dalej nie dziala dobrze. i ostatniego razu zmieniono mi najprawdopodobniej oprogramowanie. i teraz mi sie muli. telefon kupilem w simplusie.

 #135526  autor: Kaczy
 23 gru 2006, 20:33
Po 3. naprawach tego samego elementu możesz zażądać wymiany telefonu na nowy.

...::: Made for loneliness :::...

 #135540  autor: tymis
 23 gru 2006, 21:09
Kaczy pisze:możesz zażądać wymiany telefonu na nowy
Ale wtedy się występuje do producenta czy do gwaranta czyli opa?
Ze dwa lata temu miałem kłopoty z telem to w Plusie powiedzieli, jak dobrze pamiętam, że napraw "można" mieć wiele ale Plusa to nie obliguje do wymiany telefonu. Na forach kwestia gwarancja/rękojmia często się przewija ale... nie miałem czasu (i chyba ochoty) bawić się w sądy i paragrafy, po prostu pozbyłem się telefonu...

Każda sieć ma plusy i minusy, chodzi o to, żeby te plusy nie przesłoniły minusów...

 #135542  autor: b@sho
 23 gru 2006, 21:11
tymis idziesz z tym do opa bo to on ci sprzedal ten tel, i on musi ci wymienic na nowy, a potem sam sie juz rozlicza z producentem

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #135547  autor: tymis
 23 gru 2006, 21:26
b@sho pisze:idziesz z tym do opa bo to on ci sprzedal ten tel
Tyle to ja wiem, wiadomo, że za towar odpowiada ten, który sprzedał... Ale przedstawiciel opa mówił tak jak napisałem i zaczyna się przepychanka.
Podobne opinie słyszałem o Media Markt, ktoś "pokazał" jakiś paragraf i wymienili sprzęt, inny "nie pokazał" i naprawiali "ósmy" raz.
Nie żalę się i nie mam pretensji, jak napisałem odpuściłem i szczerze mówiąc byłem zadowolony. Jak to mówią: "paru" rzeczy nie da sie kupić, za resztę zapłacisz kartą Matercard :)
Po prostu, przy okazji (bo minęło jednak sporo) zapytałem na forum, może ktoś ma bogatsze doświadczenia.

Każda sieć ma plusy i minusy, chodzi o to, żeby te plusy nie przesłoniły minusów...

 #135798  autor: dechomenon
 24 gru 2006, 12:12
to jest tzw. niezgodnośc towaru z umową, wtedy mozesz zarządac nowej słuchawki...bo podpisując umowe ten telefon miał dzialac i tyle...aha no i tak dokumentem upoważniającym i zarazem podstawą prawną jest karta gwarancyjna...wiec jeśli w karcie jest napisane, ze po iluś razach wymienią CI telefon na nowy, no to tak będziesz miał i basta! ale przeważnie jest tak, ze bedą naprawiac ten telefon do bólu, bo chyba lepiej wymienic 3 razy częśc za 100zł niz dac nowy telefon za 600zł proste nie....