play4you2 pisze:proszę, zastosuj się do tego co napisałem Ci w PW.
To klient powinien wiedzieć jak postępować z operatorem, czy operator jak postępować z klientem? W korespondencji z Play trzeba używać pewnego "protokołu", bo inaczej dostanie się standardowe, nic nie mówiące i nie niosące ze sobą żadnej treści odpowiedzi.
[ Dodano: 2010-02-10, 22:24 ]
P4y chwalił się, że jakośc obsługi klienta się podniosła. Byłem gotów przyznać mu rację, ale poczekałem na odpowiedź na kolejne zgłoszenie. Ręce opadają. Konsultanci nie czytają zgłoszeń, a nawet jeżeli odpowiadają szablonem "informujemy, że wyczerpał Pan drogę postępowania reklamacyjnego. [...]" nawet jeżeli piszę wyraźnie, że " To nie jest odwołanie się od wydanej decyzji, ale PROŚBA NA ODPOWIEDZI ZADANE KILKA TYGODNI TEMU PYTANIA". Mają własnych klientów za debili. Przejadą się na tym.
P4y. NIE - JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA SIĘ NIE POPRAWIŁA i niestety nie widzę perspektyw.