• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 44 z 318
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 318

 #188877  autor: elrond
 03 cze 2007, 12:07
Kurcze, fajna sprawa z tą Erą Premią Gold. Jak ktoś kto ma takie rachunki naprawde moze na tym nieźle skorzystać.

Dziś, momo że jest niedziela, Era równiutko 4 miesiące do końca umowy podsuwa mi w i-boa oferte przedłużeniową bez telefonu. Dostałem chyba standard - 50% zniżki, pakiety po 15 zł, kilka ofert do wyboru - od 15zł (40minut) do 60 (160minut). Cieszy mnie to, bo z telefonu korzystam kiedy muszę, mam internet więc rachunki nie generują się duże. Spotkałem się z opiniami że takich klientów jak ja, to wykopują do Fun'a, jednak nie :-)

 #189203  autor: szmigier
 04 cze 2007, 09:33
A teraz historia osobista bieżąca - co polecacie zrobić?
(umowa kończy się 08.07.2007).Zamówiłem aneks do umowy z wymianą telefonu kurierem z czterema pakietami obniżonymi do 16,50zł. Wybrałem telefon 6288+jabra BT 350 z upustem jeszcze 150zł (4500pkt.) - więc warunki dość dobre i nawet się cieszyłem, że to wszystko tak załatwiłem. Moja radość trwała krótko, gdyż po 1. Po tygodniu od zamówienia okazało się, że moja przesyłka trafiła w zupełnie inny koniec Polski i została odebrana przez jakąś osobę i ta osoba nawet za nią zapłaciła. Data zdarzenia: 30.05. Oczywiście fakt natychmiast zgłosiłem erze i mieli się tym zająć. Status przesyłki na stronie dpd zmienił się z dostarczono na przechowanie w magazynie w tym samym dniu. Takiż status ma do dziś. Co radzicie zrobić?? (od środy 30.05. Era milczy dodam)
Po 2.: Wybierając 4 pakiety otrzymałem 4 uniwersalne (status z i-boa) ale dodatkowo jest jeszcze aktywna 1x taniej w sieci. Czy era w ten sposób oszukuje klientów nie wyłączając pakietu i naciąga mnie na dodatkowe koszty za pakiet któego być nie powinno?
Licze na Waszą wiedzę i podpowiedzi.

 #189214  autor: mayapur
 04 cze 2007, 10:21
szmigier pisze:Po 2.: Wybierając 4 pakiety otrzymałem 4 uniwersalne (status z i-boa) ale dodatkowo jest jeszcze aktywna 1x taniej w sieci. Czy era w ten sposób oszukuje klientów nie wyłączając pakietu i naciąga mnie na dodatkowe koszty za pakiet któego być nie powinno?
Licze na Waszą wiedzę i podpowiedzi.
jest to sytuacja zgodna z Regulaminem promocji z ktorej skorzystałes, tzn. w momencie gdy przedluzasz umowe (aneks), a juz przed przedluzeniem miales taryfe ENK, to wszystkie pakiety ktore juz wczesniej miales, inne niz Uniwesralne (w Twoim przypadku OTWS), to takie oferty pozostaja(no chyba ze zazyczysz sobie ich wylaczenia), natomiast jesli zostaja takie oferty jak OTWS,OzPrzyjacielem,OMulitmedialna to te oferty w momencie wejscia ofert aneksowych sa również "rabatowane" . Wiec po stronie Ery (patrzac na regulamin) jest to OK.

http://youtube.com/watch?v=qDdvUgsN958

 #189218  autor: kszyh2404
 04 cze 2007, 10:31
szmigier pisze: Po 2.: Wybierając 4 pakiety otrzymałem 4 uniwersalne (status z i-boa) ale dodatkowo jest jeszcze aktywna 1x taniej w sieci. Czy era w ten sposób oszukuje klientów nie wyłączając pakietu i naciąga mnie na dodatkowe koszty za pakiet któego być nie powinno?
Licze na Waszą wiedzę i podpowiedzi.
tez sie na to "naciałem". na szczescie w pore zorientowalem sie ze mam wiecej pakietow niz bralem przy aneksie i wylaczylem to przez BOA. ewentualnie mozna to zrobic przez iboa - bedzie za darmo bo przez automat dzwoniac na 602900 nie polecam - zmiana w tym wylaczenie oferty kosztuje z tego co pamietam 5 pln.

 #189291  autor: latarnik81
 04 cze 2007, 15:37
Zadzwoniłem Na BOA... Frajer nie chciał mnie przełączyć do działu utrzymania klienta;/
Ani nie chciał dać lepszej oferty gdy mu powiedziałem, że ta mi nie pasuje i dałem mu parę argumentów których zbić nie mógł...Uparł się i tyle;/
Teraz chyba napiszę poprzez IBOA...Pytanie czy napisać poprostu, że mi ta oferta nie pasi, czy podac argumenty do tego?
Tak bym poszedł do Pleya gdyby mieli SE...Bo krew mnie zalewa jak się mam z nimi użerać;/

 #189807  autor: maniek
 06 cze 2007, 09:01
javascript:em('latarnik81, ') z tego co wyczytalem na telepolis to play bedzie oferowac se tylko jescze nie wiadomo jakie a co do ery to napisz do nich ze ci nie odpowiada ta oferta i juz powinno sie cos zmienic na twoja korzysc :D

 #189808  autor: przemek910
 06 cze 2007, 09:04
latarnik81, trzeba bylo zadzwonić jeszcze raz... Malo prawdopodobne by było, zebys trafil na tego samego konsultanta.

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #189809  autor: Prometo
 06 cze 2007, 09:05
latarnik81, a kiedy kończy Ci się umowa?

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #189810  autor: przemek910
 06 cze 2007, 09:05
A tak właściwie to jaki był powód tego, że nie chciał Cię przełączyć?

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #189819  autor: aga
 06 cze 2007, 10:00
kin pisze:A tak właściwie to jaki był powód tego, że nie chciał Cię przełączyć?
Bardzo często nie chcą przełączać. Mnie konsultant powiedział, że dział utrzymania klienta nic innego mi nie zaoferuje i wszystko mogę z nim załatwić. Gość był bardzo nieuprzejmy i wkurzył mnie na tyle, że wypowiedziałam umowę i przeniosłam numer do TT. Zdaję sobie sprawę, że przy rachunkach w wysokości 45-50 zł pewnie nic nie wytargowałabym, ale mam jeszcze 5 innych numerów (2 indywidualne i 3 w biznesie), za które płacę sporo więcej.

 #189822  autor: maniek
 06 cze 2007, 10:23
aga a jak zlozylas wypowiedzenie to nie dzwonili do ciebie z zadna propozycja np.16,50 za pakiet??

 #189846  autor: aga
 06 cze 2007, 13:03
Nie dzwonili. Pani w salonie stwierdziła, że skoro przechodzę to TT to i tak zostaję w Erze, więc nie tracą klienta.

 #189847  autor: Exeqtor
 06 cze 2007, 13:15
poczytałem sobie o waszych perypetiach z Erą i sam wtrącę swoje 3 grosze
mam 3 miesiące do końca umowy i jak na razie zadzwonili i zaproponowali mi standardową umowę z 4 pakietami a na moje pytanie o telefon zaproponowali mi go w cenie detalicznej z możliwością rozłożenia na raty (oprocentowanie 1%) do tego w cenie sporo wyzszej niz nowy w sklepie
Dziewczyna, która dzwoniła była słabo zorientowana.
Wiem że za miesiąc będę miał aktywną ofertę z wymianą telefonu, ale czytając wasze posty spróbuję czy nie uda się od nich wytargować nowego telefonu już teraz - dzwonic nie bede, sprobuje sprawe zalatwic przez email
Ostatnio zmieniony 06 cze 2007, 13:58 przez Exeqtor, łącznie zmieniany 1 raz.

 #189852  autor: przemek910
 06 cze 2007, 13:43
Exeqtor pisze:Wiem że za miesiąc będę miał aktywną ofertę z wymianą telefonu, ale czytając wasze posty spróbuję czy nie się od nich wytargować nowy telefon już teraz - dzwonic nie bede, sprobuje sprawe zalatwic przez email
Jjeku no poczekaj. Skoro jeszcze Ci nie dali upustu znaczy, że nie jesteś aż tak ważnym klientem, żeby dawać dla Ciebie upust już 4 miesiące przed końcem umowy....


Dlaczego ludzie chcą, czego mieć nie mogą?

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #189856  autor: Exeqtor
 06 cze 2007, 13:51
kin pisze: Jjeku no poczekaj. Skoro jeszcze Ci nie dali upustu znaczy, że nie jesteś aż tak ważnym klientem,
ważnym nie jestem ale klient jest klient - mam 3 aktywacje w sieci Era
na co mam czekać ? na lepszą ofertę - to mogę czekać aż się skończy umowa i wtedy ewentualnie zmienić operatora
kin pisze: żeby dawać dla Ciebie upust już 4 miesiące przed końcem umowy....
zostały mi niecałe 3 miesiące do końca a nie 4
kin pisze: Dlaczego ludzie chcą, czego mieć nie mogą?
dlatego, że trzeba walczyć o swoje :P

jestem w tej sieci od 9 lat i jak czytam, że ludzie, którzy płacą niższe rachunki ode mnie dostają lepsze warunki i nie muszą czekać to uznałem, że też mogę spróbowac

w końcu ludzie pracujący w BOA są dla mnie a nie ja dla nich ;-) nigdy od nich nic nie chciałem, nie miałem z nimi problemów, zatem najwyższy czas zacząć być "prawdziwym klientem" (czyt. upierdliwym) :twisted:

myślisz ze za miesiąc zaproponują mi coś więcej niż to co jest na stronie ? szczerze wątpię

 #189859  autor: przemek910
 06 cze 2007, 14:06
Exeqtor pisze:kin napisał/a:

Dlaczego ludzie chcą, czego mieć nie mogą?


dlatego, że trzeba walczyć o swoje
Pytanie o co walczysz? Czy Tobie się to należy? No chyba nie. Negocjujesz warunki. Nie ma specjalnie ustalonych dla Ciebie warunków - Ty je po rpostu negocjujesz.

P.S. Upust na telefon cięzko dostać (ponoć tylko punktami EraPremia).
Aktywacje aż tak się nie liczą, liczy się śr. rachunków na danym numerze + parę innych czynników.

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #189861  autor: Prometo
 06 cze 2007, 14:09
Exeqtor, poczekaj 12.06.2007r. kończą sie w Erze niektóre promocje i wtedy może coś lepszego Tobie zaproponują. Ja też mam niecałe trzy miesiące do końca umowy i cierpliwe czekam - czas pracuje na moja korzyść.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #189866  autor: Exeqtor
 06 cze 2007, 14:21
Prometo pisze:Exeqtor, poczekaj 12.06.2007r. kończą sie w Erze niektóre promocje i wtedy może coś lepszego Tobie zaproponują. Ja też mam niecałe trzy miesiące do końca umowy i cierpliwe czekam - czas pracuje na moja korzyść.
spokojnie do 12 poczekam :)
wysłałem im emaila profilaktycznie żeby sprawdzić czy w ogóle zechcą ze mną rozmawiać

P.S. żeby nie było że mam jakieś kosmiczne wymagania co do słuchawek
zadowolę się zwykłym telefonem pokroju SE K610 lub Nokia 6300 za który zamierzam zapłacić pkt Era Premia

[ Dodano: 2007-06-06, 14:45 ]
kin pisze:Pytanie o co walczysz? Czy Tobie się to należy? No chyba nie. Negocjujesz warunki. Nie ma specjalnie ustalonych dla Ciebie warunków - Ty je po rpostu negocjujesz.
to że nie ma to nie znaczy że nie mogą powstać - Era ma sporo klientów i może mną nie miała się jeszcze czasu zająć.

Co z tego, że dzwoni do mnie ktoś z BOA, który nie bardzo wie o czym mówi i przedstawia mi standardową ofertę utrzymaniową (którą sam widziałem w iBOA) jako ofertę przeznaczoną i stworzoną specjalnie dla mnie :lol: Nie miałem czasu wdawać się w dyskusję bo akurat byłem w pracy, więc nie miałem ochoty negocjować "takiej" oferty.

Na kimś w końcu muszą szkolić pracowników (a z rozmowy i przerw w niej wynikało, że ten pracownik się właśnie szkoli ;-) ), a że trafiło akurat na mnie ... Cóż, trzeba wziąć sprawy we własne ręce i upomnieć się o swoje.

 #189872  autor: aga
 06 cze 2007, 14:50
Prometo pisze:Ja też mam niecałe trzy miesiące do końca umowy i cierpliwe czekam - czas pracuje na moja korzyść.
Masz rację, że lepiej poczekać. Sam konsultant w salonie powiedział, że jeżeli nie zależy nam na nowym telefonie już teraz, to im bliżej końca umowy tym lepsze będą warunki (a przynajmniej niższe ceny telefonów).
Jeśli chodzi o przedłużenie umowy, to ja już 4 miesiące przed końcem miałam ofertę z telefonem. Ale zaznaczam, że chodzi o taryfy biznesowe, bo z tego co czytam, to indywidualni nie mają tak wcześnie. Trochę mnie to dziwi, bo nieraz indywidualni płacą o wiele wyższe rachunki niż klienci biznesowi. Zwłaszcza jak biznesowy ma taryfę za 20 zł netto. :wink:

 #189876  autor: latarnik81
 06 cze 2007, 15:15
A więc napisałem do IBOA, telefon nie jest na mnie:

Witam.
"Podana przez państwa oferta nie jest dla mnie satysfakcjonująca i korzystna w świetle ofert dla nowych abonentów a także takze ofert pozostałych sieci.
Czekam na lepszą ofertę z państwa strony."

Dostałem satysfakcjonującą mnie odpowiedź:
Pakiet za 16,5pln + W810i za 99,50pln (umowa na 2 lata, 4 pakiety) - dostałem inne ceny niż w standardowym cenniku (2 lata 199pln, 3 lata 1 pln).

Napisałem, że mi pasi i proszę o tą ofertę na IBOA.
Dostałem taką odpowiedź:

"Witamy

Dziękujemy za korespondencję skierowaną z Internetowego Biura Obsługi Abonenta.

W celu przedłużenia umowy na kolejne 24 miesiące z siecią Era prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Abonenta pod numerem 602 900 000 (opłata zgodna z Pani cennikiem).



z pozdrowieniami
Ewa *********
Konsultant ds. Utrzymania Klienta
Internetowe Biuro Obsługi Abonenta Era
[email protected]
http://www.era.pl"

Więc zadzwoniłem...

A tam mi jakaś idiotka każe czekać aby sprawdzić archiwum wiadomośći(napisałem całe 2 mejle a sprawdzała koło 10 minut)...

I mówi, że konsultant się pomylił i pakiet mam za 16,5 ale telefon to mogę mieć za 199pln (2lata) lub 99pln(3lata)...LOL

Już w poprzedniej ofercie przy umowie na 3 lata mogłem mieć tego fona za 1pln a teraz za 99pln????

Wyśmiałem ją i postawiłem sprawę twardo...W koncu ofertę mam na piśmie...Nie wiem czy to jest dla nich wiążące...Ktoś jest tego pewny?

Teraz czekam, aż wróci szef działu i zadecyduje.Ma oddzwonić do mnie (te dziewcze).

Ps. Podobno ceny telefonów nie są dla mnie tylko dla klientów o wyższych rachunkach, a konsultant się pomylił...(z ostatniego pól roku średnia 137pln a z roku 97pln).A przecież w mejlu jasno jest napisane:

"Uprzejmie dziękujemy za korespondencję skierowaną do Internetowego Biura
Obsługi Abonenta.
Nawiązując do Pana korespondencji miło nam poinformować, że po wnikliwej analizie Pana konta, Operator sieci Era przygotował dla Pana następujące propozycje do wyboru..."

Ps2. Umowa konczy mi się 20 lipca
Ostatnio zmieniony 07 cze 2007, 01:59 przez latarnik81, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Strona 44 z 318
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 318
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 318