• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 430 z 448
  • 1
  • 428
  • 429
  • 430
  • 431
  • 432
  • 448
 #1181193  autor: KC-KARLOS
 13 paź 2024, 14:52
jutek: tłumaczyłem, że kasa na koncie głównym ZAWSZE przechodzi po migracji do Faktu - chyba, że ją wyczerpałeś przypadkiem na innej taryfie bez pakietu internetowego, a np. startery odNOWA czy PNK 3.0 mogą nie zawierać GB na start.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1181195  autor: jutek
 13 paź 2024, 15:55
KC-KARLOS: ja rozumiem, że w teorii powinny zostawać, a w praktyce różne rzeczy mogą się zdarzać, mogli coś namieszać w systemach przy okazji ostatniej "modernizacji". Wydaje mi się, że miałem dane komórkowe wyłączone, a mimo to po migracji konto u mnie zostało wyzerowane (kupiłem starter za 5zł). Dlatego pytam o praktykę inną osobę, która dziś/wczoraj/przedwczoraj przechodziła do Fakt z PNK 3.0.
 #1181199  autor: asdaf
 13 paź 2024, 16:26
@jutek Po ostatnich zamieszaniach miałem kartę zablokowaną na połączenia wychodzące, a taryfa była PnK 3.0 ze stanem konta 0 zł. Gdy w piątek dowiedziałem się, że można już zmieniać taryfę na Fakt mobile doładowałem konto za 5 zł co odblokowało połączenia wychodzące. Następnie po kilku minutach wbiłem kod *163*12#. Po około 10 minutach moja taryfa została zmieniona na Fakt a stan konta pozostał 5 zł z ważnością 14 dni. Po sprawdzeniu taryfy kodem *111*49*1# i upewnieniu że jestem w Fakt doładowałem ponownie za 5 zł co wydłużyło ważność konta do 365 dni. Stan konta obecnie wynosi 10 zł. Nowa taryfa jest również widoczna w aplikacji P24 (nowa taryfa pojawiła się po kilku godzinach od moich działań).
 #1181203  autor: KC-KARLOS
 13 paź 2024, 17:26
Tirexttex: polecam kontakt z konsultantem. Sprawdzą co się stało.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1181235  autor: jutek
 14 paź 2024, 00:47
Można wysnuć teorię, że środki pochodzące z doładowań przechodzą, a środki pochodzące z wartości startera nie. I to by było nawet zgodne z regulaminem migracji, gdzie jest napisane: "Użytkownik zachowuje Pakiet Złotówek wynikający z Doładowania". Wartość startera to nie jest doładowanie.
 #1181237  autor: KC-KARLOS
 14 paź 2024, 05:08
jutek: to błędne założenie. "Pakiet Złotówek" to umownie nazwane konto główne w systemie na kartę Play, na które się składają środki startowe jak i te zasilane. Gdyby było inaczej, miałbyś saldo promocyjne, a ono w PNK 3.0 nie występuje lub nie jest widoczne.
Reklamacja i tyle.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1181240  autor: MariuszY
 14 paź 2024, 07:31
Mam złe przeczucia. 4 numery, 4 esemesy z kodem wysłane pół godziny temu i na żadnym z nich potwierdzenia Benefit zlecony do aktywacji. Takie sytuacje zawsze wieszczyły u mnie problemy.
 #1181242  autor: blacQ1
 14 paź 2024, 08:31
Tak po wpisaniu kodu na również moje 4 nr tel , jest cisza nic , do tej pory czekam na potwierdzenie , aktywacji iż , pakiet się aktywował , może coś naprawiają ?
 #1181243  autor: jutek
 14 paź 2024, 08:47
@KC-KARLOS czytając literalnie regulamin wyraźnie jest tam napisane, że przechodzi "Pakiet Złotówek" pochodzący z Doładowania a nie cały. Ja jakbym rozpatrywał taką reklamację to bym proste pytanie delikwentowi zadał: ile pan doładował? - 0zł - ile panu przeszło? - 0zł - to co pan 4 litery zawraca, tak właśnie jest napisane i reklamację odrzucił, a skoro nawet ja bym ją odrzucił to oczywiście nie będę jej składał :)
 #1181250  autor: blacQ1
 14 paź 2024, 10:51
Już tak raz było może 2 lata temu że po wysłaniu SMS-A nic nie przychodziło po prostu cisza , któregoś pięknego dnia naprawili system i , znów można było wysyłać smsy pod nr 4949 , ale trzeba odczekać teraz z naprawienie systemu do miesiąca
 #1181251  autor: matjas12
 14 paź 2024, 10:57
Migrował ktoś ostatnio z Play na Kartę do Faktu? Na infolinii Faktu mówią, że mają awarię i nie wiedzą czy do końca miesiąca naprawią, na czacie i w salonie Play mówią, że się nie da
  • Strona 430 z 448
  • 1
  • 428
  • 429
  • 430
  • 431
  • 432
  • 448
  • 1
  • 428
  • 429
  • 430
  • 431
  • 432
  • 448