• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 42 z 54
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 54

 #342436  autor: Flapss
 23 cze 2009, 08:25
Już jestem spokojny, jeszcze raz przepraszam wszystkich.
Dałem się bezsensownie sprowokować. :evil:

 #342456  autor: InezZ
 23 cze 2009, 11:54
Oki, czyli rozumiem, że jednak nikt nie ma pomysłu na ten mój za chwilę bezużyteczny telefon :(...
Dla mnie rozwiązanie pt. wylewanie dziecka z kąpielą, czyli pozbycie się posidanego modelu nie jest do końca satysfakcjonujące, bo..., po prostu lubię ten telefon

Dla podniesienia stopnia trudności problemu mogę tylko dodać, że jest to wersja oprogramowania:
200.21.118 z 26-11-2009
Nic na nią nie działa..., mam wrażenie że ten simlock przyrósł do mojego telefonu jak grzyb... :( :/
Może jednak ktoś z Was coś pomoże?
Albo może ktoś z Was zna kogoś kto zna kogoś kto w Wawie umiałby sobie z tym bolesnym problemem poradzić ?
:? :? :? :cry:

Dnia 22-06-2009 InezZ napisała:
"Witam,

Potrzebuję pomocy w kwestii simlocka. Moja sytuacja jest podobna do większości na tym forum - 21 lipca koniec abo. w Plus i chcę przejść do Play, a dokładnie Play Fresh.

Niestety mam ogromne problemy z usunieciem simlocka Plusa z Nokii E 66

Plus mi odmówił w związku z brakiem możliwosci technicznych, a inne serwisy w Warszawie (łącznie sprawdziłam 11) odmawiają ze względu na model tel. Dwa się niby zgodziły ale cena jest przerażająca - 270,00 PLN w jednym i 350 w drugim.

Problem polega na tym, że nie da sie go odblokować samym kodem, a i z kabelkiem czasem coś podobno nie wychodzi... :/

Może ktoś z Was dobrze się na tym zna i mi coś doradzi, bo ja już chyba nie mam żadnego pomysłu na ten mój za moment bezużyteczny telefon... :/"


[ Dodano: 2009-06-23, 12:44 ]
Ok, znalazłam nareszcie w Warszawie jakichs normalnych usuwaczy simlocków, którzy nie boją się prawdziwych wyzwań.
Jutro usunę simlocka i zobaczymy efekty. W razie podobnych problemów moge wysłać adres (jeśli jutro wszystko okaże sie ok) na PW ;)
Witaj Play Fresh! już od 22 lipca! Wolność, znaczy Wolność!

 #342524  autor: InezZ
 23 cze 2009, 20:39
Ok, Dzieki za info. Skorzystałam już jednak z tych speców których znalazłam wcześniej. Wszystko zrobili w 2 minuty, przy mnie bez rozbierania telefonu, bez kabelków - samym kodem.
Simlocka nie ma!
Telefon dalej działa super!
A ja jutro idę kupić starter Play Fresh'a, bo choć mam jeszcze aktywny abo. (do 21.07.2009) to już dawno skończyły mi sie minuty i za każdą rozmowę płacę jakieś drakońskie sumy.
I cieszę się jak dziecko, tylko szkoda że już nie można dobierać sobie numerów w Play na kartę - kiedyś było można, a teraz niestety numery w starterach Play Fresh są z góry ustalone :/ :x
Ale tak czy inaczej od jutra Play Fresh, suuuper, i pakiet 100 minut za 5 zł - 5 gr za min. do Play i na stacjonarne, a ja 90% połaczeń mam na stacjonarne.
Nie ma co - Plus GSM zrobił nam niezły gift :) Życie bez abo jest piękne... ;)

[ Dodano: 2009-06-23, 20:46 ]
Acha, i simlocka usunęłam za 50 zł. Poczatkowo miało być 60 (taka cenę mają w cenniku), ale udało mi się urwać 10 zł za entuzjastyczne podejscie ;). To była nareszcie w miarę sensowna cena. Wiem, że oni usuwają też ze wszystkich modemów.

Są komórki i jest Nokia... ;)

 #342544  autor: ywis
 23 cze 2009, 22:41
A ja do dziś niedostałem pisemnego potwierdzenia odnośnie mojej rezygnacji z iPlus, a więc postanowiłem zatelefonować do BOK i co się dowiaduje, że wszystko jest jak należy (po raz n-ty już to słyszę), ale nie mają w systemie informacji, że pismo zostało do mnie wysłane, ale że do końca czerwca powinno dojść, a jak nie dojdzie, to nic się nie dzieje, tak mnie zapewniała Pani konsultantka, która też była zdziwiona dlaczego pisma jeszcze nie ma u mnie :)

 #342565  autor: Tajemniczy28
 24 cze 2009, 07:58
InezZ pisze:Oki, czyli rozumiem, że jednak nikt nie ma pomysłu na ten mój za chwilę bezużyteczny telefon :(...
Dla mnie rozwiązanie pt. wylewanie dziecka z kąpielą, czyli pozbycie się posidanego modelu nie jest do końca satysfakcjonujące, bo..., po prostu lubię ten telefon

Dla podniesienia stopnia trudności problemu mogę tylko dodać, że jest to wersja oprogramowania:
200.21.118 z 26-11-2009
Nic na nią nie działa..., mam wrażenie że ten simlock przyrósł do mojego telefonu jak grzyb... :( :/
Może jednak ktoś z Was coś pomoże?
Albo może ktoś z Was zna kogoś kto zna kogoś kto w Wawie umiałby sobie z tym bolesnym problemem poradzić ?
:? :? :? :cry:

Dnia 22-06-2009 InezZ napisała:
"Witam,

Potrzebuję pomocy w kwestii simlocka. Moja sytuacja jest podobna do większości na tym forum - 21 lipca koniec abo. w Plus i chcę przejść do Play, a dokładnie Play Fresh.

Niestety mam ogromne problemy z usunieciem simlocka Plusa z Nokii E 66

Plus mi odmówił w związku z brakiem możliwosci technicznych, a inne serwisy w Warszawie (łącznie sprawdziłam 11) odmawiają ze względu na model tel. Dwa się niby zgodziły ale cena jest przerażająca - 270,00 PLN w jednym i 350 w drugim.

Problem polega na tym, że nie da sie go odblokować samym kodem, a i z kabelkiem czasem coś podobno nie wychodzi... :/

Może ktoś z Was dobrze się na tym zna i mi coś doradzi, bo ja już chyba nie mam żadnego pomysłu na ten mój za moment bezużyteczny telefon... :/"


[ Dodano: 2009-06-23, 12:44 ]
Ok, znalazłam nareszcie w Warszawie jakichs normalnych usuwaczy simlocków, którzy nie boją się prawdziwych wyzwań.
Jutro usunę simlocka i zobaczymy efekty. W razie podobnych problemów moge wysłać adres (jeśli jutro wszystko okaże sie ok) na PW ;)
Witaj Play Fresh! już od 22 lipca! Wolność, znaczy Wolność!

Zaraz zaraz,odmówili bo brak ożliwości technicznych?! Dziwne,ja wcozraj ,z tego samego fona co masz (mam taki sam) zdjąłem blokade sim w salonie firmowym!. Zapłacięłm 70 zł i mam spokój:)
Ostatnio zmieniony 24 cze 2009, 11:21 przez Tajemniczy28, łącznie zmieniany 1 raz.

 #342566  autor: ywis
 24 cze 2009, 08:06
Tajemniczy28 pisze:Zaraz zaraz,odmówili bo brak ożliwości technicznych?! Dziwne,ja wcozraj ,z tego samego fona co masz (mam taki sam) zdjąłem blokade sim w salonie firmowym!. Zapłacięłm 70 zł i mam spokój:)
A koleżanka zapłaciła 50 pln i też ma spokój :)
Wyedytuj posta, bo odpowiedzi Twoje się zdublowały troszkę i występują 3x.

 #342571  autor: InezZ
 24 cze 2009, 09:44
Dzięki ywis sama bym tego lepiej nie ujęła ;)

Tajemniczy28 jak widzisz dla Plusa jest Klient i jest klient..., może to wszystko zależy od pogody, albo może od dobrego humoru pracownika, który się tym zajmuje.
Tak czy inaczej też mi się to nie spodobało, dlatego złożyłam wczoraj w SF wniosek o wyjaśnienie z czego wynika brak możliwości deaktywacji simlocka w mojej nokii. To już takie wtórne "wiercenie dziury w ścianie", ale ciekawa jestem jaka będzie odpowiedź. ;)

A te zaoszczędzone 25 pln (+5 pln) pójdzie jak nic na starter PlayFresh :) Bo jak mniemam obowiązywała Cię taka sama opłata w Plusie jak mnie czyli 75 pln.

Są komórki i jest Nokia... ;)

 #342574  autor: Tajemniczy28
 24 cze 2009, 10:12
byc może tak,najwazniejsze mam z głowy i spokój

 #342575  autor: zielony71
 24 cze 2009, 10:21
Złożyłem wypowiedzenie prawie 2 tygodnie temu i wczoraj dostałem sms "Nie przegap okazji, wymień telefon! Do końca tygodnia w punkcie Plusa czekają na Ciebie super oferty z telefonami od złotówki. Zapraszamy Plus".
Ktoś już to przerabiał? Opłaca się zdzierać buty? Dają coś więcej niż standardowa ofertę?

 #342577  autor: Orfi
 24 cze 2009, 10:39
Najciekawsze jest to @Inezz, że po zakończeniu umowy mogłaś to zrobić całkowicie za darmo, w Salonie Firmowym Plusa, bo są do tego zobowiązani,co zresztą jest zapisane w umowie, którą zawarłaś (płatne zdjęcie simlocka za 75 zł. obowiązuje tylko, w trakcie trwania umowy) :-D .

Orfi

 #342587  autor: Worczynski
 24 cze 2009, 11:40
Zawsze się opłaca zdzierać buty:) A nóż widelec dostaniesz jakąs ciekawą ofertę? Nigdy nie wiesz, a może warto podskoczyć:)

Jazz do łez:)

 #342588  autor: InezZ
 24 cze 2009, 11:43
Orfi, good luck..., przecież to prawie oczywiste ;), że od tego zaczełam. Napisałam ponad miesiąc temu wniosek o bezpłatne usunięcie sima, odpowiedź przyszła w zasadzie po tygodniu z hakiem, iż nie przysługuje mi bezpłatne usuniecie bo umowa sie nie kończy, a karencja nie wygasa, tylko to ja jednostronnie zrywam umowę, a powód nie ma znaczenia. Co więcej w tym piśmie Plus napisał, że jeśli zakończę umowę, to w ogóle nie będą mogli usunąć sima, bo nie będą ze mną powiązani w żaden sposób, więc nie usuną mi sima nawet odpłatnie, bo promocja odpłatnego usuwania sima jest dla użyt. mix'a i abonentów - a po rozwiązaniu umowy nie będę ani jednym ani drugim. Jedynym plusem tego pisma z Plusa było to, że przysłali mi z nim regulamin promocji odpłatnego usuwania simlocka.
Może ich działanie jest bezprawne, ale na to czas przyjdzie później, najpierw chciałam szybko usunąć sima, dlatego później wnioskowałam o odpłatne usunięcie, ale jak sie to skończyło już wiesz z poprzednich wpisów.
Usunełam taniej niż w Plusie, tel. działa bez zarzutu, a ja jestem super zadowolona. A papierki od Plusa skrzętnie kolekcjonuję :lol: 8) , czekam jeszcze na odpowiedź w sprawie braku możliwości usunięcia sima z mojego modelu, jest to niedorzeczne i ciekawa jestem jak się wytłumaczą ;)

Są komórki i jest Nokia... ;)

 #342592  autor: waeren
 24 cze 2009, 11:58
zielony71 pisze:Ktoś już to przerabiał? Opłaca się zdzierać buty? Dają coś więcej niż standardowa ofertę?
Worczynski pisze:Zawsze się opłaca zdzierać buty:) A nóż widelec dostaniesz jakąs ciekawą ofertę? Nigdy nie wiesz, a może warto podskoczyć:)
Nie opłaca się zdzierać butów, ja poszedłem bo nawet umówili mnie przez telefon na specjalny termin bo mają setki ofert w konkretnym salonie na konkretny dzień, więc pomyślałem, że może rzeczywiście coś specjalnego :o Żenada, umowa od nowa w wersji bez fona, bo tylko taka mnie interesuje, w opcji 12 m-cy lub 18 m-cy z 6/6, i to wszystko, więc mówię że to gorsze od aktualnej super karty bo mam mniej minut i umowa bezterminowa, a Pani na to no tak jeszcze jest super karta bez telefonu, więc ja na to dziękuję i wyszedłem, takie to były super oferty przygotowane. Jeżeli coś chcesz osiągnąć to tylko telefonicznie mogą Ci coś zaproponować, poczytaj moje wcześniejsze posty to zobaczysz co mi telefonicznie proponowali, mają jeszcze 3 tygodnie zanim numer zostanie uwolniony jak z czymś nowym zadzwonią to opiszę to tutaj napewno, na razie cisza...... :twisted:

szukałem i szukałem i znów wróciłem do abo Play.....nic lepszego dla mnie na razie nie wynaleziono:)

 #342605  autor: yanki
 24 cze 2009, 13:10
Ja poszedłem do salonu. Umowa na 12 miesięcy, bez fona, dostałem dodatkowo 100 min do plusa i na stacjonarne, zaproponowali mi także obniżenie abo z 40 zł na 25 zł i dodanie 30 min do plusa i na stacjonarne...

Make love not war

 #342610  autor: michal218
 24 cze 2009, 13:37
Nie zdzierac butow!Nie warto.Ja nawet nie poszedlem,tylko dzwonilem...I co?Dawali standardowa oferte jak dla nowego,nawet telefony w tych samych cenach...Wszystko ok,tylko po kiego grzyba przysylali sms-a akurat o takiej tresci?Mysla chyba,ze z idiotami maja do czynienia...Wczoraj poszli jeszcze dalej..Przyslali kolejnego sms-a o tresci:W najblizszych dniach otrzymasz list z Plusa ze specjalna oferta dla STALYCH KLIENTOW.Zachecamy do zapoznania sie z oferta i wybrania oferty dla siebie...Ciekawe co tam bedzie..Znajac ostatnie ich kroki do zatrzymania abonenta,pewnie ta sama zwykla oferta.Banda oszolomow i nic wiecej...

 #342620  autor: olka112
 24 cze 2009, 14:17
witam. Byłam dziś w salonie Plusa i pani z obsługi powiedziała ze termin składania wypowiedzeń minoł wczoraj... naprawde ??? rachunek (majowy) w którym przyszła informacja o zmianie regulaminu przyszedł do mnie 16.06 a płatność była od dziś (24.06) płatność uregulowałam wczoraj. do kiedy moźna składac wypowiedzenia?? mam prośbę czy możecie mi podać link albo przesłać na e-mail ten list co dostaliście go w plusie?? Bo mój uległ zniszczeniu a chciałabym go mieć prosze...

 #342714  autor: Orfi
 24 cze 2009, 21:33
@ InezZ czy Ty czytasz to, co piszesz? Oczywiście, że tak Tobie odpisali, skoro chciałaś zerwać umowę i zdjąć simlocka z kupionego u operatora, w promocji telefonu.Trzeba było poczekać do zakończenia umowy i po jej zakończeniu zdjąć za darmo. Miesiąc przed terminem nie zdejmą tego za darmo. Poza tym operator posiada kody unlockera, do sprzedawanych przez siebie telefonów, więc z tymi problemami technicznymi po prostu Cię zbyli i tyle. E66 nie jest w żaden sposób problematycznym modelem, do zdjęcia simlocka jeżeli posiada się kod unlockera.

[ Dodano: 2009-06-24, 21:44 ]
@ Michal 218 dostaniesz standartową ofertę, chyba, że płacisz faktury powyżej 500 zł (np.za 2 lub3 numery w Plusie), to wtedy już możesz się potargować (ewentualnie powyżej 150 zł. za jeden numer w Plusie).

Orfi

 #342735  autor: Rafael.dz
 24 cze 2009, 23:01
A co powiecie o takim przypadku, mój brat dostał fakture/rachunek do zapłaty dnia 12.06 a termin płatności ma do 05.06 czyli już jest wałek na samym terminie dostarczenia faktury i oficjalnie nie ma możliwości zerwania takiej umowy, dzwonią do plusa otrzymuje wiadomość że oni wszystko wysłali w terminie, ale faktem jest że przyszło grubo po terminie, gdzie szukać sprawiedliwości, nawet nie miał możliwości zapoznania się, a choćby nawet to i tak musztarda po obiedzie.

 #342760  autor: krzysiaq
 25 cze 2009, 01:16
Olka, 7 dni od terminu płatności faktury, tak więc do dnia 1 lipiec możesz składać.

Nie popędzaj amnezji a'la Las Vegas Parano...
  • Strona 42 z 54
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 54
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 54