• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 4 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10

 #526754  autor: user_delete19
 08 sty 2012, 13:40
@up
ale to jest zdziebko kretynizm, bo raz już się przecież zapłaciło za usługę, a w regulaminie chyba nie ma zapisu że działa ona w ramach danej karty sim o określonym ID? W sumie moim zdaniem możnaby reklamować (nie, 2,46 to nie jest dużo, ale dla zasady/jaj/whatever (; )

 #526785  autor: andx
 08 sty 2012, 15:32
Karlos20 pisze:McCm, po wymianie karty SIM, trzeba ponownie uruchomić "Etykietkę" (opcja testowa TEST - darmowa, opcja swojej etykietki jest już płatna 2,46 zł) - gdyż nowiutka SIM ma domyślnie zaprogramowaną nazwę "PLAY"
Przetestowałem/wymieniłem kalka kart i za każdym razem po wysłaniu TEST na 8052 dostawałem inf. że kart obsługuje etykietkę, ale gdy wysłałem pustego sms-a na 90252 dostawałem inf. że karta nie obsługuje etykietki, oczywiście kasę pobrało. Nie wymieniam już kart, bo to po prostu bez sensu, szkoda kasy i nerwów. Czekam aż coś z tym wymyślą.

 #527387  autor: pakierhakierxd
 10 sty 2012, 23:42
Wiecie może czy bok włączy mi tą usługę jak poproszę ponieważ zablokowałem sobie wysyłanie smsów premium i zablokowało też wysyłanie na numery playa :D,nie chcę odblokowywać bo nie wysyłam smsów na jakieś konkursy itp. a w taki sposób chce się zabezpieczyć przed wysokim rachunkiem,chcę tylko ustawić etykietę z nazwą sieci :)

Pozdrawiam :)

 #527526  autor: McCm
 11 sty 2012, 15:23
Ponieważ wymieniłem karte SIM chciałem aby ponownie aktywowali mi etykietkę - niestety odpowiedź na zgłoszenie przyszła odmowna - ponieważ usługa przypisana jest do karty SIM i mam ją ponownie wykupić. A w regulaminie nie ma nic na ten temat, także złożyłem reklamacje, chociaż nie spodziewam się pozytywnej odpowiedzi. Wiadomo widzimisię play jest ważniejsze niż ich regulaminy.

edit:
z ciekawości wysłałem TEST na 8052, przyszedł sms, że karta obsługuje zmianę etykietyki, natomiast PLAY nie zmieniło sie na TEST. Wysłałem STOP na 8052 to przyszedł sms, że jednak karta nie obsługuje etykietki. To jak w końcu jest? Karta dopiero wymieniona i nie obsługuje, a na starej z początków playa wszystko działało?

 #527554  autor: andx
 11 sty 2012, 18:25
McCm pisze:Ponieważ wymieniłem karte SIM chciałem aby ponownie aktywowali mi etykietkę - niestety odpowiedź na zgłoszenie przyszła odmowna - ponieważ usługa przypisana jest do karty SIM i mam ją ponownie wykupić. A w regulaminie nie ma nic na ten temat, także złożyłem reklamacje, chociaż nie spodziewam się pozytywnej odpowiedzi. Wiadomo widzimisię play jest ważniejsze niż ich regulaminy.

edit:
z ciekawości wysłałem TEST na 8052, przyszedł sms, że karta obsługuje zmianę etykietyki, natomiast PLAY nie zmieniło sie na TEST. Wysłałem STOP na 8052 to przyszedł sms, że jednak karta nie obsługuje etykietki. To jak w końcu jest? Karta dopiero wymieniona i nie obsługuje, a na starej z początków playa wszystko działało?
U mnie podobnie to wygląda, tyle że wymieniłem z 5 kart i zawsze wygląda to tak jak u Ciebie. Z tego powodu dostałem wyższy rachunek niż zwykle, czekam jeszcze chwilę co z tym zrobią, a dalej trzeba będzie żądać zwrotu kasy!!!

 #527559  autor: McCm
 11 sty 2012, 18:42
@andx A ponowna aktywacja etykietki Ci działała? Ja nie chcę wysyłać smsa premium dopóki nie będę miał pewności, że będzie działać, skoro raz mi przysyłają, że karta zgodna, raz że nie zgodna.

 #527573  autor: andx
 11 sty 2012, 19:12
McCm pisze:@andx A ponowna aktywacja etykietki Ci działała? Ja nie chcę wysyłać smsa premium dopóki nie będę miał pewności, że będzie działać, skoro raz mi przysyłają, że karta zgodna, raz że nie zgodna.
Nie działa. Wysyłałem test i stop i zawsze dostawałem niedorozwinięte powiadomienia, że obsługuje, nie obsługuje. Wysyłałem też puste sms-y, ale wtedy pobierało kasę i dostawałem powiadomienie że sim nie obsługuje.

 #528205  autor: McCm
 13 sty 2012, 20:52
Dostałem odpowiedź na reklamację, że nie uznają, jakieś bzdury były powypisywane, ciężko to zrozumieć. Napisałem do P4U, jestem gotów aktywować tę usługę poprzez premium sms, ale niby karta nie obsługiwana. Mają burdel w systemie, na pewno da się zmienić SPN, skoro jest już jeden ustawiony - PLAY. Gdyby karta nie obsługiwała tego, to było Play.

 #528214  autor: andx
 13 sty 2012, 21:38
McCm pisze:Dostałem odpowiedź na reklamację, że nie uznają, jakieś bzdury były powypisywane, ciężko to zrozumieć. Napisałem do P4U, jestem gotów aktywować tę usługę poprzez premium sms, ale niby karta nie obsługiwana. Mają burdel w systemie, na pewno da się zmienić SPN, skoro jest już jeden ustawiony - PLAY. Gdyby karta nie obsługiwała tego, to było Play.
Ja jeszcze nie dostałem odp. Może niech sami wyślą sim, która będzie obsługiwać etykietkę.

 #528712  autor: McCm
 16 sty 2012, 17:10
Pisałem na facebooku w tej sprawie do Play4You, niestety kompletny brak odpowiedzi, choć na posty innych osób odpowiada. Widać to jakaś tajemnica w Play jest dlaczego tak się dzieje z etykietką.

 #528722  autor: Andrzej24
 16 sty 2012, 17:42
McCm pisze:Pisałem na facebooku w tej sprawie do Play4You, niestety kompletny brak odpowiedzi, choć na posty innych osób odpowiada. Widać to jakaś tajemnica w Play jest dlaczego tak się dzieje z etykietką.
Ja nadal czekam i nic. Karty sim mam 2 i obie obsługują etykietkę i prawidłowo wyświetlają lecz tylko Plusa. Orange nadal wyświetla jako Play. Różne telefony różnych producentów i to samo. Na jednym SE nawet pokazuje 2x Play zamiast Orange. Totalna porażka i nic z tym nie robią a pieniądze biorą. Sprawa nadaje się do UOKIK.

 #528726  autor: andx
 16 sty 2012, 17:55
Podkusiło mnie coś i wymieniłem jeszcze raz sim, efekt ten sam, czyli dalej nic to nie dało :evil: Sam już nie wiem, gdzie pisać i dzwonić. Ręce opadają :smt011

 #528738  autor: ukefake
 16 sty 2012, 18:49
McCm pisze:Widać to jakaś tajemnica w Play jest dlaczego tak się dzieje z etykietką.
Bardziej wygląda na to, że sami jeszcze nie wiedzą ;)

 #528912  autor: andx
 17 sty 2012, 13:42
ukefake pisze:
McCm pisze:Widać to jakaś tajemnica w Play jest dlaczego tak się dzieje z etykietką.
Bardziej wygląda na to, że sami jeszcze nie wiedzą ;)
Napisałem w dziale sieci komórkowe, Tu znajdziesz pomoc- Play cz.II i też narazie cisza.

 #530644  autor: baxito
 25 sty 2012, 20:07
Tak z ciekawości.... jeżeli macie ustawiony automatyczny wybór operatora to jaką różnicę wam robi czy będzie napisane 2 razy Play, brak etykiety lub coś innego? Przecież to jakości usług nie pogarsza :mrgreen: . Jeżeli komuś zależy na konkretnym zasięgu to ustawia go na sztywno i tyle. Chyba, że problemy z etykietą niosą za sobą kolejne, których nie znam. 8)

 #532340  autor: andx
 02 lut 2012, 19:17
Czy Komuś, kto miał/ma problem z etykietkę, poprawiono tą usługę :smt011 jak należy :?:

 #532344  autor: joxar1
 02 lut 2012, 19:52
Nie, ale moim zdaniem "PLAY" na zasięgu Orange jest wymuszane przez sieć - odkąd udostępnili sieć PLAYowi, to dla swoich i roamerów wymuszają "Orange", a dla PLAYa "PLAY"

 #532347  autor: McCm
 02 lut 2012, 19:53
@andx Tak, mi naprawiono usługę. Zrobiłem zgłoszenie a potem przesłałem numer do Play4U, po jakiś 2 tygodniach przyszła odpowiedź na play24, że usługa została zresetowana i mam ponownie aktywować - i poszło bez żadnych problemów.

Jeśli chodzi o Orange, to na początku roamingu było PLAY/Orange PL, a potem poprawili to i wyświetlało się tylko PLAY. Przy włączonej pustej etykietce zawsze jest właściwie nazwa sieci.

 #532350  autor: patrix-83
 02 lut 2012, 20:00
McCm pisze:@andx Tak, mi naprawiono usługę. Zrobiłem zgłoszenie a potem przesłałem numer do Play4U, po jakiś 2 tygodniach przyszła odpowiedź na play24, że usługa została zresetowana i mam ponownie aktywować - i poszło bez żadnych problemów.

McCm


A możesz wkleić mi na pw treść Twojego zgłoszenia w sprawie etykietki które Play rozwiązał Ci wkońcu pozytywnie i przy okazji podaj mi numer tego zgłoszenia jak możesz na pw to się powołam za Twoim pozwoleniem na nie jak będę pisał swoje zgłoszenie w sprawie mojej etykietki na mojej karcie sim ponieważ mam problemy takie jak tu opisywane przez większość :D

Z góry dzięki :D

 #532365  autor: andx
 02 lut 2012, 21:05
McCm pisze:@andx Tak, mi naprawiono usługę. Zrobiłem zgłoszenie a potem przesłałem numer do Play4U, po jakiś 2 tygodniach przyszła odpowiedź na play24, że usługa została zresetowana i mam ponownie aktywować - i poszło bez żadnych problemów.

Jeśli chodzi o Orange, to na początku roamingu było PLAY/Orange PL, a potem poprawili to i wyświetlało się tylko PLAY. Przy włączonej pustej etykietce zawsze jest właściwie nazwa sieci.
Mi przywrócili tylko możliwość ponownej aktywacji etykietki, a więc nie było problemu z nieobsługującą kartą sim, tylko problem z ponowna aktywacją. Aż boję się ewentualnej wymiany i ponownej aktywacji sim :!: Niestety Orange dalej pokazywane jest jako PLAY, w Nokii. Przekładałem kartę do jakiegoś starego Samsunga i w nim pokazuje jak należy. Dostałem inf z Play, że jest to usługa testowa i nie działa jeszcze odpowiednio na wszystkich telefonach.
  • Strona 4 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10