• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #506168  autor: maniek
 01 paź 2011, 12:31
orchidea27 pisze:nie mam żadnego pakietu nie wiedziałam że telefon się łączy.
Ciężko zatem będzie coś wywalczyć ale pismo nie zaszkodzi(a może się uda coś ugrać). Ewentualnie Orange rozbije spłatę na raty i umorzy część kwoty. Niestety internet w orange poza pakietem jest mega kosmicznie drogi więc polecam jak najszybciej albo zablokować transmisję danych albo kupić pakiet u operatora. Pytałem kolegi-ma tez HTC kupiony w orange ale zamawiał w salonie i go ostrzegli więc kupił pakiet i nie dostał żadnego wysokiego rachunku. Niestety to w głównej mierze zależy od sprzedawcy czy podpowie klientowi czy liczy się dla niego tylko czysta sprzedaż.

[ Dodano: 2011-10-01, 12:32 ]
fortel pisze:jakiś limit kredytowy
No właśnie "jakiś". A może nie być go wcale.

 #506169  autor: orchidea27
 01 paź 2011, 12:32
Jaki limit kredytowy gdyby taki był to nie miała bym rachunku 2550zł do zapłacenia :( jestem załamana pobranych danych jest 539850,00 kB Internet 2549,33 Dane Standard

 #506171  autor: maniek
 01 paź 2011, 12:33
Z tego co wiem operator może ale nie musi ustanowić kredytu a to robi różnicę.

:(

 #506174  autor: orchidea27
 01 paź 2011, 12:37
Co proponujecie mi :( ja naprawdę jestem załamana :( z tego co wiem to automatycznie zaczęły się pobierać aktualizację map itp. :( wiem powinnam czytać instrukcję krok po kroku ale stało się i nie wiem jak można to załatwić w sposób jak najłagodniejszy dla mnie :(

 #506177  autor: fortel
 01 paź 2011, 12:44
Idż do salonu i porozmawiaj!

 #506180  autor: orchidea27
 01 paź 2011, 12:55
fortel pisze:Idż do salonu i porozmawiaj!
W moim mieście salon jest do niczego :( i właśnie po wizycie zamówiłam telefon przez internet :(

 #506187  autor: maniek
 01 paź 2011, 13:48
orchidea27 pisze:Co proponujecie mi :( ja naprawdę jestem załamana
Reklamacja pisemna. Salon raczej nic nie pomoże.
orchidea27 pisze:z tego co wiem to automatycznie zaczęły się pobierać aktualizację map itp.
I to pewnie nabiło rachunek
orchidea27 pisze:wiem powinnam czytać instrukcję krok po kroku ale stało się
Wiele rzeczy powinno się robić inaczej ale każdy popełnia błędy. Nie ty pierwsza i nie ostatnia jesteś w takiej sytuacji.

 #506190  autor: Vieslav
 01 paź 2011, 14:07
orchidea27 pisze:dziś sms z informacją że mam wpłacić 1500zł zaliczki
Coś mi tu zalatuje prowokacją... Nie ma czegoś takiego jak sms z prośbą o zaliczkę.

 #506193  autor: orchidea27
 01 paź 2011, 14:17
Vieslav pisze:
orchidea27 pisze:dziś sms z informacją że mam wpłacić 1500zł zaliczki
Coś mi tu zalatuje prowokacją... Nie ma czegoś takiego jak sms z prośbą o zaliczkę.
człowieku ile masz lat skoro piszę że dostałam smsa to dostałam
a prowokowaĆ to możesz sam i proszę jeżeli nie masz ochoty mi pomóc to nie pisz ok
bo ja naprawdę jestem już zdesperowana 2550zł na ulicy mi nie leży zwłaszcza że mam dwójkę małych dzieci :(

 #506207  autor: Vieslav
 01 paź 2011, 16:01
Bo nie ma czegoś takiego jak "zaliczka". Mogą ci przysłać sms przypominający o fakturze, o mijaniu terminu płatności, o minięciu terminu płatności, ale nigdy o wpłacie zaliczki! Ja nie raz dostawałem faktury na 1000-2000zł z racji źle rozliczonych wieczorów i weekendów ale nigdy nie było mowy o żadnej zaliczce, co najwyżej o rozłożeniu płatności na raty, co wydłuży termin płatności dopóki reklamacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie.
Załóżmy, że piszesz prawdę - z dnia na dzień nikt ci faktury nie wystawi. Tym bardziej nie dojdzie ona pocztą. Poza tym ten sms z zaliczką. Chcesz pomocy? IMO ktoś sobie z ciebie zrobił niezły żart. Moja rada - weryfikacja faktury na koncie Orange, kontakt z konsultantem.
BTW to jest forum telekomunikacyjne i mnie nie obchodzi twoje prywatne życie więc i ciebie niech nie obchodzi moje (to jest odpowiedź na pytanie ile mam lat). O takich rzeczach to możemy porozmawiać przy kawie. EOT

 #506212  autor: st.konsultant
 01 paź 2011, 16:16
Vieslav pisze:Bo nie ma czegoś takiego jak "zaliczka". Mogą ci przysłać sms przypominający o fakturze, o mijaniu terminu płatności, o minięciu terminu płatności, ale nigdy o wpłacie zaliczki! Ja nie raz dostawałem faktury na 1000-2000zł z racji źle rozliczonych wieczorów i weekendów ale nigdy nie było mowy o żadnej zaliczce, co najwyżej o rozłożeniu płatności na raty, co wydłuży termin płatności dopóki reklamacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie.
Załóżmy, że piszesz prawdę - z dnia na dzień nikt ci faktury nie wystawi. Tym bardziej nie dojdzie ona pocztą. Poza tym ten sms z zaliczką. Chcesz pomocy? IMO ktoś sobie z ciebie zrobił niezły żart. Moja rada - weryfikacja faktury na koncie Orange, kontakt z konsultantem.
BTW to jest forum telekomunikacyjne i mnie nie obchodzi twoje prywatne życie więc i ciebie niech nie obchodzi moje (to jest odpowiedź na pytanie ile mam lat). O takich rzeczach to możemy porozmawiać przy kawie. EOT
Nie wiem jak w Orange, ale w T-Mobile może się coś takiego pojawić jak "zaliczka". Jeżeli nagle Klientowi wzrastają koszty bieżące (kilkaset złotych) monitoring blokuje (przeważnie) taki numer. Żeby go odblokować, trzeba zapłacić przynajmniej część tych kosztów (taka niby zaliczka) lub czekać na wystawienie faktury.

 #506230  autor: orchidea27
 01 paź 2011, 19:51
Vieslav pisze:Bo nie ma czegoś takiego jak "zaliczka". Mogą ci przysłać sms przypominający o fakturze, o mijaniu terminu płatności, o minięciu terminu płatności, ale nigdy o wpłacie zaliczki! Ja nie raz dostawałem faktury na 1000-2000zł z racji źle rozliczonych wieczorów i weekendów ale nigdy nie było mowy o żadnej zaliczce, co najwyżej o rozłożeniu płatności na raty, co wydłuży termin płatności dopóki reklamacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie.
Załóżmy, że piszesz prawdę - z dnia na dzień nikt ci faktury nie wystawi. Tym bardziej nie dojdzie ona pocztą. Poza tym ten sms z zaliczką. Chcesz pomocy? IMO ktoś sobie z ciebie zrobił niezły żart. Moja rada - weryfikacja faktury na koncie Orange, kontakt z konsultantem.
BTW to jest forum telekomunikacyjne i mnie nie obchodzi twoje prywatne życie więc i ciebie niech nie obchodzi moje (to jest odpowiedź na pytanie ile mam lat). O takich rzeczach to możemy porozmawiać przy kawie. EOT

Obrazek

i proszę nie opowiadaj mi bajek ok że nie ma czegoś takiego jak zaliczka masz czarno na białym :(

 #506231  autor: Vieslav
 01 paź 2011, 20:00
Ok przepraszam. Jak dostawałem rachunek na 2000zł to nie było o czymś takim mowy, a limit dla konta mam ustawiony na 170zł :P .

 #506236  autor: orchidea27
 01 paź 2011, 20:34
Nadal szukam kogoś kto miał podobną sytuacje co ja :( potrzebuje pomocy

 #507365  autor: Vieslav
 07 paź 2011, 18:51
Ludzie, co się dzieje z tymi telefonami?! Koleżanka - pakiet 100MB, rachunek 500zł, 20-30 minut online. Kolega - 300zł (pantera 225) i zablokowane konto; przekroczono limit kredytowy (nowa aktywacja). Ja nie jestem w stanie wykorzystać więcej niż 50MB miesięcznie na androidzie a ludzie dostają trzy i czterocyfrowe rachunki. :?

 #507391  autor: gaskabalbinka
 07 paź 2011, 20:38
Masakra z tymi pakietami. Chyba Play i Orange ma z tym największe problemy. Od miesięcy nie miałem klienta, który miałby problemy z netem/rachunkami.

 #507694  autor: Orfi
 09 paź 2011, 09:28
No właśnie android jak widać swoje pobrać musi i nie pyta jak symbian czy może to zrobić, tylko pobiera dane. Oczywiście można to zablokować, ale ilu nowych użytkowników wie i stosuje taką metodę a poza tym kto kupuje multimedialny telefon z systemem i nie kupuje żadnego pakietu danych ? 100 MB/mies. do androida to trochę mało, minimum jak dla mnie to 1 GB/ mies. żeby normalnie z tego korzystać.

Orfi

 #507776  autor: Shadow_xx
 09 paź 2011, 16:45
Ludzie chcą mieć wypasiony telefon za 1 zł, ale o zapoznaniu się z instrukcją to już zapominają. Wydaje im się, że wszystkie telefony są do siebie podobne i jak kiedyś mieli nokię 3310 to bez problemu poradzą sobie z SE z serii X. Po miesiącu przychodzą faktury na 1000 zł lub 2000 zł i są żale, bo nie przeczytało się w instrukcji, że telefon może pobierać dane pakietowe albo szkoda było 10 zł na pakiet internetowy.

 #507833  autor: sosen
 09 paź 2011, 20:58
Dokładnie. Popieram. Za większość tych kosmicznych faktur odpowiedzialność ponosi właśnie użytkownik. Co więcej w tej chwili informacji o kosztach za transmisję danych pojawiają się już przy pierwszym włączeniu telefonu... ale jak zawsze "mnie to nie dotyczy bo ja nie korzystam z internetu". Niestety.

 #507921  autor: Vieslav
 10 paź 2011, 11:48
Orfi pisze:No właśnie android jak widać swoje pobrać musi i nie pyta jak symbian czy może to zrobić, tylko pobiera dane. Oczywiście można to zablokować, ale ilu nowych użytkowników wie i stosuje taką metodę a poza tym kto kupuje multimedialny telefon z systemem i nie kupuje żadnego pakietu danych ? 100 MB/mies. do androida to trochę mało, minimum jak dla mnie to 1 GB/ mies. żeby normalnie z tego korzystać.
Przeczytaj co ja wyżej napisałem - nie jestem w stanie na androidzie wykorzystać więcej niż 50MB dlatego bardzo mnie dziwi skąd ludzie mają takie kosmiczne opłaty. Chyba, że telefon napakowany jest aplikacjami co działają w tle i coś sobie ściągają (fejsbuki, nasze klasy, antywirusy). Ja mam tylko widget od pogody, skype, gtalka, pocztę i www. Może niech osoby poszkodowane napiszą, co mają na telefonie.