• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 262 z 675
  • 1
  • 260
  • 261
  • 262
  • 263
  • 264
  • 675
 #828263  autor: qaz
 11 paź 2015, 10:19
No to w takim wypadku bede musial pozegnac sie z orange. Chyba ze jeszcze tak za max miesiac pojawia sie jakies kody znizkowe. Poza tym juz kilka razy czytalem na forach ze na iphonea sa takie same rabaty jak na inny telefon.
 #828265  autor: Leo
 11 paź 2015, 10:51
W połowie roku były jeszcze rabaty na iPhona 6 16GB 30 % (abonament za ok. 61 zł bez Open i 51 zł z Open) a telefon za ok. 1300 zł do ok. 1600 zł. Telefon kosztował wtedy w Apple Store 3000 zł. DUK proponował mi ten telefon bez targu za 1500 zł i rabat 30 %. Przy 20 % rabacie będziesz miał abonament 105,98 zł za ok.70 zł (bez Open, rabat 20 % był niedawno na Grouponie) a telefon za ok. 1670 zł. Razem za całą umowę ok. 3350 zł. Porównałem z T-Mobile tam abonament średnio 77,50 zł i telefon za 2100 zł. Razem prawie 4000 zł a więc dużo drożej. Można tównież dostać 80 zł zwrotu za przedłużenia umowy z mOkazji. Z Orange Open dodatkowy rabat do 240 zł za całą umowę.
 #828284  autor: qaz
 11 paź 2015, 12:19
To sa wyliczenia ktore ja juz dawno temu robilem. Problem w tym ze duk nie dalo mi 30 ani nawet 20%, a obecnie kodow brak.
 #828293  autor: krynioo79
 11 paź 2015, 13:07
Umowa konczy mi sie z orange 20.XI. Wypowiedzenie zlożone w piątek wraz koncem okresu rozliczeniowego czyli 28.XI , przy braku jakieś dobrej ofety będe chciał przenieść numer do Virgin Mobile. Mogę przed samym końcem umowy anulować wypowiedzenie?albo przenieść numer?czy czym prędzej załatwiać przeniesienie?
Ostatnio zmieniony 11 paź 2015, 14:35 przez krynioo79, łącznie zmieniany 1 raz.
 #828294  autor: Leo
 11 paź 2015, 13:08
Qaz: To czemu się chcesz przenieść do innej sieci skoro tam drożej ? Przejdź z numerem do Orange Free na Kratę, "podepnij" się do jakiegoś numeru stacjonarnego, dostaniesz 5 zł gratis co miesiąc , doładujesz 2 x 10 zł co miesiąc i będziesz miał na przeczekanie no limits komórki i SMS oraz co najmniej 2 GB netu za 20 zł miesięcznie.
 #828312  autor: krynioo79
 11 paź 2015, 14:34
Nie mam stacjonarnego i nie znam nikogo by"podpiąć" się to kogoś. W Orange nie dostane chyba takiej oferty jak w VM ale chcę wiedzieć co zaproponują.
Chcę zachować numer tylko nie wiem czy czekając na oferte z Orange do końca nie stracę numeru.
 #828318  autor: szymihej
 11 paź 2015, 14:47
qaz pisze:To sa wyliczenia ktore ja juz dawno temu robilem. Problem w tym ze duk nie dalo mi 30 ani nawet 20%, a obecnie kodow brak.
Napisz do zielony71
 #828327  autor: zielony71
 11 paź 2015, 16:35
Leo - o co chodzi z tym podpinaniem do stacjonarnego, nic nie mogę znaleźć przez google, możesz rzucić jakiś link?
 #828328  autor: qaz
 11 paź 2015, 16:46
Pewnie chodzi mu o to, żebym znalazł kogoś kto ma stacjonarny w orange i na niego numer zarejestrował. Nie chcę mi się trochę w to bawić, po potem w razie jakiejś umowy czy przeniesienia ja nie miałbym żadnych.
Najchętniej po prostu przedłużyłbym tą umowę z rabatem 30% na abonament, ale rabatów brak więc muszę czekać.
 #828329  autor: and246
 11 paź 2015, 16:56
Powiem wam szczerze jestem zaskoczony że nie chcą wam dać rabatu 30 %. Ostatnio w tym poprzednim tygodniu przedłużałem dwa numery i bez żadnego targowania się dosłownie otrzymywałem w/w rabat jeden na abonament 115 złotych i drugi na abonament 65 złotych. Odpowiednio upusty na telefon 400 i 300 złotych. Może nie opłacacie w terminie rachunków albo coś w tym stylu, dodam że to w pierwszym telefonie z Duk
 #828333  autor: Leo
 11 paź 2015, 17:32
zielony71 pisze:Leo - o co chodzi z tym podpinaniem do stacjonarnego, nic nie mogę znaleźć przez google, możesz rzucić jakiś link?
To taka nowa promocja Orange 5 zł = zgoda na kontakt marketingowy:

Masz ekstra 5 złotych na Twoim numerze Orange
w ofercie na kartę

Doceniamy to, że korzystasz już z usług domowych w Orange.
Przygotowaliśmy dla Ciebie specjalny darmowy bonus.
Jeśli posiadasz aktywny numer Orange w ofercie na kartę,
możesz otrzymać 5 złotych ekstra darmowego doładowania
co miesiąc na konto główne.

Masz ekstra 5 złotych doładowania na Twój numer Orange w ofercie na kartę

"Masz ekstra 5 złotych" to darmowe comiesięczne doładowanie w wysokości 5 złotych na Twój numer Orange w ofercie na kartę w ramach bonusa za korzystanie z usług domowych.
Bonus możesz wykorzystać na połączenia lub SMS-y do wszystkich sieci w Polsce oraz na połączenia z internetem. Ważność bonusa to 21 dni od dnia aktywacji.

Doładowany zostanie numer, który wprowadzisz w polu poniżej. Aktywacja bonusa następuję cyklicznie co miesiąc - pierwszego dnia każdego miesiąca. Możesz wielokrotnie zmieniać numer, ale pamiętaj, że bonus aktywujemy na tym numerze, który widoczny jest w ostatnim dniu danego miesiąca.

Zanim włączymy bonus zostaniesz zapytany SMS-em o potwierdzenie zgody na jego aktywację. Bonus nie jest włączany na numerach z aktywną usługą "Roczna Ważność Konta" i jednocześnie stan środków na koncie danego numeru jest niższy niż 2 złote oraz na numerach z nieaktywnym kontem.

Możesz wykorzystać bonus dla siebie lub swoich bliskich.


Na razie nie wiem czy za 5 zł jest jakiś bonus netu np. 500 MB (tak jak przy normalnym doładowaniu).
Ostatnio zmieniony 11 paź 2015, 17:43 przez Leo, łącznie zmieniany 2 razy.
 #828334  autor: Vieslav
 11 paź 2015, 17:38
Dostałem: abonament 69,90zł z 20% zniżką, czyli 53zł miesięcznie do zapłaty, dodatkowe 3GB internetu (czyli razem mam 5GB) i 200zł zniżki na telefon (Lumia 830 za 149zł). Umowa na 2 lata. Sam musiałem dzwonić i się prosić, a było to już któreś moje podejście (pierwszy post, gdy próbowałem przedłużyć umowę jest około 300 strony). Chyba tylko ja mam takiego pecha...
 #828335  autor: qaz
 11 paź 2015, 17:40
and246 pisze:Powiem wam szczerze jestem zaskoczony że nie chcą wam dać rabatu 30 %. Ostatnio w tym poprzednim tygodniu przedłużałem dwa numery i bez żadnego targowania się dosłownie otrzymywałem w/w rabat jeden na abonament 115 złotych i drugi na abonament 65 złotych. Odpowiednio upusty na telefon 400 i 300 złotych. Może nie opłacacie w terminie rachunków albo coś w tym stylu, dodam że to w pierwszym telefonie z Duk
Wczoraj dowiedziałem się, że to zależy podobno też od stażu w sieci itd. ale to pewnie tylko takie gadanie głupot. Ja rachunki opłacam wszystkie w terminie i to praktycznie zaraz po wystawieniu faktury, więc to też na pewno nie jest powodem.
Może po prostu widzą, że mam teraz ten rabat i przez to nie chcą mi go znowu przyznać, bo dają osobom które jeszcze nie miały. Nie wiem...
 #828338  autor: Vieslav
 11 paź 2015, 18:00
zielony71 pisze:Vieslav - to ile razy tam dzwonileś? (tak około)
Za pierwszym razem (na początku września) udało mi się za pierwszym podejściem dostać 20% i -200zł na telefon (i 2GB internetu więcej). Niestety zamówienie przepadło, w systemie nic nie było.
Poszedłem do salonu, żeby załatwić od ręki. Tam proponowali mi tylko telefony z niższej półki, więc podziękowałem.
Złożyłem reklamację na tamto zamówienie - odrzucona.
Poszedłem ponownie do salonu złożyć wypowiedzenie - połączono mnie z DUK. Albo telefon w opcji ratalnej, albo bez telefonu za dwadzieściakilka zł (bez mmsów, na których również mi zależało). Podziękowałem, złożyłem wypowiedzenie. Wypowiedzenie odrzucono, ponieważ chciałem na kartę i było jeszcze za wcześnie. Potem dzwoniłem jeszcze co najmniej 4 razy - albo brak telefonów, albo dostępna tylko opcja ratalna.
Tydzień temu ponownie zadzwoniłem. Pani na infolinii potrafiła tylko mówić "ychy" i "acha". Sam musiałem powiedzieć co chce i czytać wszystkie telefony ze strony z nadzieją, że którykolwiek będzie na magazynie. Oczywiście rabatów nie udzielali, ale na końcu rozmowy konsultantka stwierdziła, że jednak da się zrobić to, co chciałem i zakończyła rozmowę wzdychając: "to w końcu gdzie ja mam panu to wysłać". Podałem adres jednego z salonów Orange. W sumie to nie sądziłem, że jakiekolwiek zamówienie zostanie złożone, bo nawet danych nie potwierdziła, ale już po dwóch dniach dostałem smsa z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru. O dziwo prawie wszystko zgadzało się z ustaleniami, oprócz jednej rzeczy - miało być 2GB dodatkowego internetu, a dostałem 3GB :) i kod rabatowy -20% na kolejną usługę mobilną, ponieważ wybrałem dostawę do salonu.
 #828343  autor: qaz
 11 paź 2015, 18:25
Ja zamierzam ich jeszcze trochę pomęczyć, bo jednak zależy mi na dobrych warunkach, ale jeśli w ciągu najbliższego miesiąca nic się nie uda to pewnie zrobię tak jak pisałem.
 #828397  autor: klimasz
 12 paź 2015, 10:14
qaz pisze:Trzeba było się go od razu zapytać od czego to zależy, że jednym mówią, że nie mają rabatów, innym dają od razu 30%, a jeszcze innym (jak np Tobie) 10...
Ja wczoraj bym się pewnie wypytał jeszcze o parę rzeczy, ale Pani nie chciała ze mną nawet rozmawiać :(
Dzisiaj dzwoniłem któryś raz na *220 (czy to jest numer wyłącznie do DUK, czy tez może mnie połączyć z dowolnym konsultantem Orange?) - zapytałem o to co napisałeś, Pani stwierdziła - to co zawsze (nie wiem o czym Pan mówi, my dajemy tylko rabaty 10% :)) oraz, że przełączy mnie do drugiego konsultanta - on może mi pomoże. Odebrał drugi konsultant nawijam to samo, pomyślał chwilę - stwierdził, że on w sumie nie zajmuje się usługami mobilnymi (tylko stacjonarne), przełączył mnie więc do 3-ciej osoby. Nawijam to samo 3 raz - Pan twierdzi, że on nie przedstawia ofert, ale może zlecić kontakt ze mną. Napisał w notatce czego oczekuje, powiedziałem, że chcę otrzymać rabat, dzisiaj ma do mnie ktoś dzwonić. Zobaczymy :)
 #828412  autor: qaz
 12 paź 2015, 11:58
Mi na DUK podawali już kilka różnych numerów. Raz było to *350, innym razem *400. Jeszcze jakiś jaden miałem, ale nie pamiętam. Nie sprawdzałem żadnego z tych numerów, bo wszystkie są płatne...
Niestety tak to jest, że oni na wszystko znajdą wytłumaczenie, tak że jak Ci mówi że nie wie o co chodzi itd to nie ma co dyskutować tylko poprosić o przełączenie. I zawsze przed rozmową pytaj z jakiego jest działu, bo konsultanci sobie czasem żarty z klientów robią i przełączają gdzie chcą albo po prostu widzą, że nie są w stanie Ci pomóc i wtedy mówią, że to nie ten dział itp. A tak jak już powie , że DUK to się w taki sposób nie wykręci. Sam pracowałem kiedyś jako konsultant więc wiem jak to jest :)
 #828414  autor: klimasz
 12 paź 2015, 12:07
Przedłużałem dla kogoś z rodziny dwa razy umowę w T-Mobile - nigdy nie robili problemów, jeżeli poprosiłem ich o połączenie z odpowiednikiem DUK - u nich Sekcja Utrzymania Klienta (jeżeli nie zmieniła się jakoś nazwa), tam wszystko dało załatwić się w ciągu kilkuminutowej rozmowy - krótko i na temat. Tutaj jakieś dziwne podchody :|
  • Strona 262 z 675
  • 1
  • 260
  • 261
  • 262
  • 263
  • 264
  • 675
  • 1
  • 260
  • 261
  • 262
  • 263
  • 264
  • 675