playonline pisze:Play24 powoli staje sie Play12 lub nawet mnniej... Miejsce na opis sprawy juz jest ale jest problem z wyslaniem wiadomosci. Caly czas muli i nic sie nie dzieje... Taki problem mam od wczoraj (jezeli uda mi sie prawidlowo zalogowac do Play24)....
odkąd pamiętam są zawsze problemy z play24 (na forum już wiele osob o tym pisało), szkoda tylko ze nikt na poważnie nie chce zająć się tym problemem, wg mnie taką sieć jak Play stać na dobrych informatyków i dobre serwery (bo już nie wiem gdzie leży błąd), a nie potem się usprawiedliwiać że to chwilowe problemy.
Powinni napisać że chwilowe problemy trwające zawsze.
Kolejne problemy ze złożeniem zgłoszenia na Play24, chyba to znów chwilowy problem
Ramirez pisze:Kiedy nareszcie kod *111# zacznie dzialac jak trzeba??? 70 % prob to blad sieci, usluga czasowo niedostepna itp. I tak od wielu miesiecy...
nie licz na to że szybko, sprawa taka sama jak z play24. kody są fajne, szkoda tylko że częściej nie działają niż działają.
play4you2, mógłbyś się uprzejmie zapoznać z tymi dwoma zgłoszeniami: 31688473 i 31689806, bo osoba je rozpatrująca podeszła bardzo "lajtowo" kompletnie nie nie zagłębiają się w problem.
Oczywiście od razu napisałem odwołanie, bo pracownicy BOK (zresztą jak zawsze) nie przemęczają się w analizie problemów, numer zgłoszenia: 31796168
Powiem uczciwie, że zawsze pragnę mieć jak najmniej do czynienia z pracownikami BOKu w Play, swietna sieć, ale obsługa katastrofalna, najlepsza jest odpowiedź jednego z pracowników, a raczej pytanie o jaka rozmowę chodzi, jak w ostatnich 48h była prowadzona JEDNA rozmowa i jest ona normalnie ujęta w zgłoszeniach na play24, człowiek ten popisał się "niesamowitą" elokwencją i profesjonalizmem

Podałbym ci zgłoszenia, ale... play24 nie działa
