- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Play sobie tkwi z klientów. Ja zgłaszałem problem z połączeniami, który trwał od okresu wielkanocnego i otrzymałem taką odpowiedź.muchakk pisze:Patrzcie co mi odpisali na zgłoszenie dotyczące zrywania połączeń i "zajętej sieci":
"Dziękujemy za zgłoszenie.
Informujemy, że sytuacja związana z połączeniami została zgłoszona i niebawem zostanie naprawiona."
Zgłosiłem do nich kolejne zgłoszenie do działu technicznego. Czekałem około 2 tygodni żeby uzyskać informacje, że coś komuś przekazali.
TO co wyżej widzicie to pełna odpowiedź na zgłoszenie...
W chwili obecnej problem już nie występuje ale dziwi mnie to, że Play usuwa awarie sieci nie przyznając się do winy. Dowody na problemy z siecią w tym okresie były nawet na tym forum. Podobnie było kiedyś z logowaniem się do sieci Plus problem był ale Play go oficjalnie nie widział tylko usuwał usterkę po cichu, wszystkie fora i blogi huczały o problemie, a Play nadal rozsyłał bajeczkę o automatycznym wyborze sieci i uszkodzonym telefonie. Kiedyś miałem telefon w Erze i raz musiałem zgłosić awarię sieci i Era przyznała się do tego bez problemu i jeszcze dała mi rekompensatę w postaci minut. Wydaje mi się, że przyznać się do czegoś jest bardziej fair, tym bardziej, że podpisując umowę z Play oczekiwałem jakiejś lojalności.W odpowiedzi uprzejmie informuję, iż dokładna analiza naszego działu technicznego nie wykazała błędu naszej sieci. W podanej przez Pana lokalizacji nie stwierdzono problemów z działaniem sieci Play. Proszę zatem o sprawdzenie występowania problemu na innym aparacie telefonicznym. Przypominam o automatycznym ustawieniu wyboru operatora - telefon będzie wybierał wówczas najlepszy (najsilniejszy i najlepszej jakości) w danym momencie zasięg i problemy z jakością połączeń nie powinny występować.
Może miałeś szczęście bo Era sama z siebie nie lubi się przyznawać do problemów technicznych.oem82 pisze:Kiedyś miałem telefon w Erze i raz musiałem zgłosić awarię sieci i Era przyznała się do tego bez problemu i jeszcze dała mi rekompensatę w postaci minut. Wydaje mi się, że przyznać się do czegoś jest bardziej fair, tym bardziej, że podpisując umowę z Play oczekiwałem jakiejś lojalności.
Ja miałem u nich częste problemy z internetem - na infolinii robią sobą takie same żarty jak i w Playu.
dziś od rana awaria play w metrze, hucznie ogłoszony zasięg na całej linii zniknął. jak już jakimś cudem pojawił się i udało się odebrać połączenie, to okazało się że problem z handoverem który zgłaszałem w zgłoszeniu numer 30089206 i przekazywałem tutaj na forum dalej występuje.
po co komu zasięg który pada miesiąc od odpalenia, a jak działa "normalnie" to nie ma płynnego przełączenia przy wychodzeniu na powierzchnię z najbardziej obleganej stacji - centrum, tylko połączenie w 2g jest po prostu zrywane?
po co komu zasięg który pada miesiąc od odpalenia, a jak działa "normalnie" to nie ma płynnego przełączenia przy wychodzeniu na powierzchnię z najbardziej obleganej stacji - centrum, tylko połączenie w 2g jest po prostu zrywane?
Potwierdzam.kerim36 pisze:bedzie ci pokazana lista dostepnych propozycji i zmiana trwa do 24h
pamietaj tylko, ze twoj stary (obecny) numer po prostu zostanie wylaczony, a wszystkie osoby na niego dzwoniacy otrzymaja komunikat, ze nr nie istnieje
Niekoniecznie musi być błąd. Pamiętaj proszę, że Doradcy mają mozliwość "zaoferowania" czasami czegoś "więcej". Nie zawwsze tak jest, ale czasami tak się zdarza. Co do Twojego pytania, to podstawą wszystkiego ZAWSZE jest Regulamin.szoq pisze:Moje pytanie gdzie jest błąd ?
W regulaminie czy na stronie internetowej ?
Widzę, że juz je zamknięto. Co do tego głównego zgłoszenia, to rzeczywiście, jest jeszcze weryfikowane. Z tego co widzę, jest teraz w technicznym a było już w dziale sieci. Wybacz, że tak długo to trwa, ale ta sprawa wymaga jak widzę dodatkowej weryfikacji. Postaram się aby może szybciej jakoś je rozwiązali.potargany pisze:Poszło kolejne zgłoszenie o nr 30862459
Tu zgadzam się całkowicie. ZAWSZE pytajcie sie o precyzyjną azwę promocji. Czasami naprawdę mały szczegół jest już zupełnie czymś innym, w mysl Regulaminu Promocji oczywiście.playonline pisze:Doradcow i sprzedawcow w salonach zawsze warto pytac o DOKLADNA nazwe promocji
Pamiętaj, że każdy Pakkiet ma swój Regulamin. Jeżeli nie wiesz, w jakim zasięgu on działa, zapoznaj się z Regulaminem i tam jest zawarta ta informacja.yancovitz pisze:Strasznie dużo jest tych pakietów internetowych. Nie wiadomo jaki aktywować.
Dzięki Karlos za umieszczenie tej informacjiKarlos20 pisze:We Fresh'u masz 5 nowych pakietów internetowych, działających na zasięgu PLAY i Plus:

Nie należy zakładać "z góry", że to zawsze jest wina naszej sieci. Jeżeli były problemy, uwierz mi, że nie ma kłpotu z przyznaniem się do winy. Sam wielokrtonie nawet pisałem, że w tym czy w tamtym jest chwilowa usterka, co koledzy z forum Ci potwierdzą. Jak uważasz, że zostałeś wprowadzony w błąd, masz prawo do złożenia reklamacji na tą odpowiedź i poczekać na jej rozpatrzenie. Podaj mi numer tego zgłoszenia, zobaczę, co było robione.oem82 pisze:W chwili obecnej problem już nie występuje ale dziwi mnie to, że Play usuwa awarie sieci nie przyznając się do winy.
Rozumiem, że utrudnienia przy połączeniach na piewrszym miejscu mogą postawić tezę, że odpowiedzialny za to jest Operaotr. Uwierz mi jednak, że wielokrtonie zdarza się tak, że jednak to nie my za to odpowiadamy, a rzeczywiście tzw. "czynniki zewnętrzne", niezależne od naszych stacji.
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Potwierdzam - ci, którzy korzystają często z Opery mini mogą mieć czasem problemy przez serwery opery - wczoraj np. popołudniu Opera miała problemy techniczne.play4you2 pisze: Rozumiem, że utrudnienia przy połączeniach na piewrszym miejscu mogą postawić tezę, że odpowiedzialny za to jest Operaotr. Uwierz mi jednak, że wielokrtonie zdarza się tak, że jednak to nie my za to odpowiadamy, a rzeczywiście tzw. "czynniki zewnętrzne", niezależne od naszych stacji.
Play4you.
To w takim razie może napisz nam co szwankuje z platformą bilingową, ze wykaz połączeń zatrzymał się 12 maja?play4you2 pisze: Jeżeli były problemy, uwierz mi, że nie ma kłpotu z przyznaniem się do winy. Sam wielokrtonie nawet pisałem, że w tym czy w tamtym jest chwilowa usterka, co koledzy z forum Ci potwierdzą.
I kiedy planowana jest naprawa?
Nie chce mi sie zgloszenia tworzyc bo bycmoze to chwilowe (choc patrzac przez pryzmat awarii z billingiem Play24 to moze i nie..
) - czy w wielkopolsce sa jakies problemy z internetem Play Online? Rozne modemy, rozne SIM DATA, rozne komputery, rozne lokalizacje, wszedzie ten sam problem - niby sie polaczy ale przy ikonie polaczenia z internetem (na pasku startu kolo godziny) zamiast globu jest zolty trojkat a stron nie idzie odpalic (komunikatorow itp).. Chociaz modem niby polaczony (swieci sie niebieska dioda). Ja jedyne co zauwazylem to problem z dostarczaniem smsow. Tzn docieraja ale z opoznieniem kilkuminutowym.

Sam przekazałem to pytanie do odpowiednich osób i czekam na informację.Quetzal pisze:To w takim razie może napisz nam co szwankuje z platformą bilingową, ze wykaz połączeń zatrzymał się 12 maja?
I kiedy planowana jest naprawa?
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
oprócz tego co napisałem kilka postów wyżej od soboty jest chyba jakaś większa awaria sieci, sam doświadczyłem i od różnych osób słyszałem o problemach z zajętością sieci i jej poprawnym działaniem, na swoim numerze musiałem się w sobotę przełączyć na plusa bo inaczej telefon był bezużyteczny.
U mnie biling już działa, ale 4 dni wycięte z bilingu. Link: http://imageshack.us/f/94/biling.jpg/
P@weŁ
Poczekaj jeszcze godzinę. u mnie i qpera też się coś wyświetliło dziś rano ale szybko zniknęło.remi89 pisze:U mnie biling już działa, ale 4 dni wycięte z bilingu. Link: http://imageshack.us/f/94/biling.jpg/
U mnie sa polaczenia/smsy z 12.05.2011 a pozniej to juz tylko ostatnia aktywnosc dokonana z dzis. Wysle smsa czy zadzwonie to ta wczesniejsza zniknie i pojawi sie ta ostatnia... Dni pomiedzy 12 a 16 wyparowaly.Quetzal pisze:Poczekaj jeszcze godzinę. u mnie i qpera też się coś wyświetliło dziś rano ale szybko zniknęło.
Dlaczego pod 2g Playa nie działa internet?
GA628 > M35 > Mitsubishi Trium Mars > NEC E228 > C350 > OT301 > E365 > V3 > A920 > V6 MAXX > 6100 > K800i > D880 > ME75 > K750i > Omnia > 5310 > N70 > 3650 > VE66 > Milestone > 8700 > E71 > B7350 http://www.infomoto.info Strona o telefonach Motorola
Już jest rozwiązane. Zapewne w najbliższym czasie otrzymasz odpowiedź.ekdar pisze:Nadal jest weryfikowane???
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
U mnie też pod 2g playa nie działa net sprawdzane w różnych lokalizacjach i nic na to nie poradzę,bok playa twierdzi że wszystko jest ok a mi to wygląda na wyłączeniu netu na 2g aby nie przeciążać nadajników 2g,z tego powodu i z powodu skaczącego zasięgu przy słabym sygnale mam ustawiony na sztywno plus.Z netu na 2g właściwie korzystam tylko tam gdzie nie nie ma 3g,bo poza domem ustawiam 2g/3g ale ten brak neta na 2g playa jest trochę utrudnieniem jeśli ktoś ma telefon bez 3g lub chce oszczędzać baterię...