DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 211 z 244
  • 1
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 244

 #475009  autor: KC-KARLOS
 09 maja 2011, 19:58
playonline pisze:
Karlos20 pisze:Obsługa Play rzeczywiście zaczyna się powoli zmieniać na lepsze
Ten nowy gosc nie ma nic wspolnego. Ten tekst jest juz od dawna.
Może bezpośrednio, ale ja już czuję, że Play stara się rozwiązywac problemy i pomóc Abonentowi - nie tak jak parę miesięcy temu, kiedy się do nich przeniosłem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #475014  autor: muchakk
 09 maja 2011, 20:25
A ja widzę coś przeciwnego niż wy.... Obsługa klienta nie potrafi czytać ze zrozumieniem, odpisują nie na temat, wypisują w ogóle jakieś brednie nie mające odzwierciedlenia w rzeczywistości...

 #475089  autor: playonline
 10 maja 2011, 06:38
muchakk pisze: wypisują w ogóle jakieś brednie nie mające odzwierciedlenia w rzeczywistości...
Zalezy na kogo trafisz... Ostatnio mi sie tak przytrafilo, ja pisze o A a oni o B.. Po czym chce aby mi odpowiedzieli telefonicznie o A to oni odpisuja o A.

Sa jednak tez przypadki, ze wszystko jest dobrze realizowane.

 #475106  autor: play4you2
 10 maja 2011, 09:56
ee07gf45 pisze:Może play4you mi pomogą.
W zasadzie to sugeruję Ci w tym przypadku ten problem zgłosić bezpośrednio do dostawcy tej usługi (firmy lub sieci, która wysyła taki SMS, lub banku). Zweryfikuj najpierw tą sprawę u nich i jak powiedzą Ci, że u nich jest ok, to zgłoś to wówczas do nas, wraz z tą ich odpowiedzią. Nietety, w tym przypadku nic innego Ci nie poradzę.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #475108  autor: ekdar
 10 maja 2011, 10:08
co do pozytywnych zmian w play...
Jak dostane odpowiedz na odwolanie od reklamacji to sie wypowiem ;)

ekdar

 #475165  autor: playonline
 10 maja 2011, 17:07
P4Y - czy mozesz przekazac odpowiednim osobom aby w momencie gdy pokaze sie blad na Play24 zostal dodany przycisk WYLOGUJ?

Czasami jest sytuacja, ze trzeba zalogowac sie do Play24 na innym komputerze niz swoj a nie chce tego typu "otwartego" konta pozostawiac...

Obrazek

Ta sama sytuacja jest w momencie gdy jestesmy w miejscu gdzie nalezy wpisac haslo jednorazowe. Tam tez nie ma WYLOGUJ.

1 przycisk w 2 miejscach.. prosba o dolozenie.

 #475168  autor: play4you2
 10 maja 2011, 17:27
playonline pisze:P4Y - czy mozesz przekazac odpowiednim osobom aby w momencie gdy pokaze sie blad na Play24 zostal dodany przycisk WYLOGUJ?
Przekazano 8)

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #475169  autor: ppp1ppp
 10 maja 2011, 17:31
play4you2 po zalogowaniu do play24 brakuje przycisku do bramki sms w rubryce finanse, zgłoszenia itp.

 #475170  autor: play4you2
 10 maja 2011, 17:38
ppp1ppp pisze:play4you2 po zalogowaniu do play24 brakuje przycisku do bramki sms w rubryce finanse, zgłoszenia itp.
A mógłbyś zrobić screen?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #475171  autor: ppp1ppp
 10 maja 2011, 17:45
jak tylko play24 zacznie działać to wrzucę

 #475173  autor: playonline
 10 maja 2011, 18:05
jak tylko play24 zacznie działać to wrzucę
Play24 dziala jako tako.. ;) Tzn usunalem numer administracyjny ale nie moge juz dodac innego... ;) Poza tym cos sie chyba na infolinii sypnelo i z tego co mi konsultantka powiedziala to trwa juz to od ponad godziny. Czy wiadomo kiedy infolinia zacznie dzialac? Moze nie tyle infolinia co system.

Aktualizacja:

Play24 juz dziala od okolo 10 minut.

 #475175  autor: ppp1ppp
 10 maja 2011, 18:39
play4you2 pisze:ppp1ppp napisał/a:
play4you2 po zalogowaniu do play24 brakuje przycisku do bramki sms w rubryce finanse, zgłoszenia itp.
A mógłbyś zrobić screen?
Play 24 (abo)
Obrazek

Play24 (fresh)
Obrazek

szkoda, że w abo nie ma przycisku bramka sms

Fajnie by było, jeśli przy wysyłaniu smsa z bramki była możliwość wyboru kontaktu zapisanego w zakładce KONTAKTY.

 #475181  autor: qper
 10 maja 2011, 19:45
ppp1ppp pisze:
play4you2 pisze:ppp1ppp napisał/a:
play4you2 po zalogowaniu do play24 brakuje przycisku do bramki sms w rubryce finanse, zgłoszenia itp.
A mógłbyś zrobić screen?
Play 24 (abo)
[url=http://iv.pl/images/81541297284172051301.jpg]Obrazek[/URL]

Play24 (fresh)
[url=http://iv.pl/images/92225281131385753975.jpg]Obrazek[/URL]

szkoda, że w abo nie ma przycisku bramka sms

Fajnie by było, jeśli przy wysyłaniu smsa z bramki była możliwość wyboru kontaktu zapisanego w zakładce KONTAKTY.
Z tą bramką nie jest tak do końca.

Założe się, żę abonament masz zarejestrowany na osobę prywatną, a Fresha na firmę.

Ta zakładka "Bramka SMS" dotyczy usługi Bramki SMS PRO dostępnej w abo dla firm.
Niestety nie umożliwia ona wysyłania normalnych smsów tak, jak z bramka.playmobile.pl

U mnie na Freshach zarejestrowanych na firmę też się pojawia, a usługi i tak nie można wykupić. W takim przypadku powinna być ona ukryta.

 #475185  autor: dgal
 10 maja 2011, 20:09
Witam
Dostalem dzisiaj smsa z Play o tresci jak ponizej:
Informujemy, ze usluga TelePlay Beta bedzie niedostepna od 16 maja. W czerwcu powiadomimy Cie o starcie nowej, ciekawszej i lepszej wersji. tele.playmobile.pl

Czy ktos z Was ma moze jakies przcieki o co bedzie w czerwcu? :)

Pozdrawiam

 #475186  autor: qper
 10 maja 2011, 20:12
dgal pisze:Witam
Dostalem dzisiaj smsa z Play o tresci jak ponizej:
Informujemy, ze usluga TelePlay Beta bedzie niedostepna od 16 maja. W czerwcu powiadomimy Cie o starcie nowej, ciekawszej i lepszej wersji. tele.playmobile.pl

Czy ktos z Was ma moze jakies przcieki o co bedzie w czerwcu? :)

Pozdrawiam
Przecieków nie ma ale można domyślać się co wprowadzą.
Robili ostatnio ankietę i dużo osób wskazywało na zintegrowanie z książką telefoniczną, smsy do wielu i jakaś aplikacja na androida.

Zobaczymy co zaprezentują i czy nadal będzie to usługa testowa - beta.

Jeżeli w czerwcu wprowadzą już komercyjną usługę, to trzeba będzie zapłacić.

 #475217  autor: ppp1ppp
 10 maja 2011, 22:05
QPER faktycznie flash jest na firme

 #475219  autor: qper
 10 maja 2011, 22:11
ppp1ppp pisze:QPER faktycznie flash jest na firme
Właśnie to jest niedopatrzenie Play bo z założenia we Fresh-u nie powinna się ta zakładka pojawić skoro usługi nie można wykupić.

Zgłaszałem ten fakt jakiś czas temu ale wiadomo jak to potraktowali... ;)

 #475239  autor: yancovitz
 10 maja 2011, 23:18
Mam taryfę play fresh darmowy internet. To jest ta sama oferta co all inclusive internet ?
Jakim kodem mogę aktywować podstawową taryfę play fresh, bez żadnych bonusów. Poprostu czysty starter. *111*33*1# takim kodem aktywowałem. Od ponad tygodnia ponawiając ten kod, dostaję komunikat, że usługa jest w trakcie zmiany.
Logując się na play24, w miejscu zmiany taryfy klikam na "migracja do Play Fresh" gdyż do wyboru mam jeszcze all inclusive sms i all inclusive rozmowy. Jednakże tym razem dostaję komunikat, że nie usługa jest niedostępna.
Proszę o odpowiedź

3510i -> 6230i -> k800i -> Diamond -> Wave -> Galaxy S3

 #475240  autor: qper
 10 maja 2011, 23:21
yancovitz pisze:Mam taryfę play fresh darmowy internet. To jest ta sama oferta co all inclusive internet ?
Jakim kodem mogę aktywować podstawową taryfę play fresh, bez żadnych bonusów. Poprostu czysty starter. *111*33*1# takim kodem aktywowałem. Od ponad tygodnia ponawiając ten kod, dostaję komunikat, że usługa jest w trakcie zmiany.
Logując się na play24, w miejscu zmiany taryfy klikam na "migracja do Play Fresh" gdyż do wyboru mam jeszcze all inclusive sms i all inclusive rozmowy. Jednakże tym razem dostaję komunikat, że nie usługa jest niedostępna.
Proszę o odpowiedź
Ewidentnie problem techniczny, który będziesz musiał zgłosić.

A jaka taryfa wyświetla ci się na głównej stronie play24? - żeby się upewnić.
Taryfa all inclusive internet to jest to samo co darmowy Internet.

 #475248  autor: ukefake
 10 maja 2011, 23:57
yancovitz, sprawdz jaka masz taryfe kodem *111*49*1#.
qper, w darmowym internecie mozna było dokupowac dodatkowy transfer, w AI nie ma takiej mozliwosci...
  • Strona 211 z 244
  • 1
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 244
  • 1
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 244