• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #386663  autor: lookass
 10 lut 2010, 10:12
Napisalem tylko ze watpie, ale to nie zaczy ze nie pojdzie, nalezy to sprawdzic. Po prostu sprzedawalem 6 mb czesto i to po prostu nie szlo.

 #386700  autor: roberto_tepsa
 10 lut 2010, 12:53
Bo to trzeba sprawdzić najpierw. Operatorzy alternatywni, w tym Netia, kilka miesięcy temu otrzymali od tp narzędzie, w którym można sprawdzić wstępne możliwości techniczne dla klienta. Aplikacja nazywa się CheckOA i po wprowadzeniu nr klienta daje Ci informacje o centrali do której jest przyłączony klient, odległości od centrali, kart w jakie jest centrala wyposażona, wolnych portów oraz parametrów tłumienności.
Oczywistym jest, że jeżeli ktoś mieszka w jakiejś małej miejscowości, najbliższą centralę ma w gminie oddalonej o 5km, a łącze leci niedajbóg przez wszystkie miejscowości dookoła, to wiadomo, że na takim łączu nie poszaleje...
Oczywiście dane z aplikacji nie są pewniakiem i po wprowadzeniu zamówienia i wysłaniu na wywiad nieraz okazuje się BMT, ale mimo wszystko jest to już jakaś w miarę wiarygodna baza.
Jeśli nie macie czegoś takiego, to pogadaj z przełożonym (domyślam się, że jesteście jakimś zewnętrznym, partnerskim callcenter, więc dostęp do info macie ograniczony). W każdym razie Netia dostała CheckOA na pewno i macie prawo z tego korzystać.

Jeśli chodzi o yogurcika, to o ile mieszka w Koninie, jak napisał w profilu i nie ma zbyt daleko do centrali i łącze jest "w miarę" to myślę, że nie powinno być problemów, ale trzeba to sprawdzić!!

 #386702  autor: PiotrG-dz
 10 lut 2010, 13:12
Lookass mam pytanie czy mozna w trakcie umowy o Super Ligę przenieść telefon i internet do innej strefy numeracyjnej w innym mieście ? Jeżeli tak to ile to kosztuje ? PZDR.

 #386718  autor: lookass
 10 lut 2010, 14:03
roberto_tepsa, masz racje trzeba to sprawdzic, troche sie rozpedzilem, ale to moze z doswiadczen z ta 6 mb.
tepsaslave, Mozesz przeniesc telefon i interet do innej strefy w innym miescie- nic to nie kosztuje.

 #386806  autor: gauri7
 10 lut 2010, 18:59
Witam. Czy ktoś korzystał ostatnio z gwarancji ceny przechodząc na promocję SuperLiga??

> G - )

 #386815  autor: user_delete19
 10 lut 2010, 19:14
Ja próbuję ;]
Napisałem do nich maila jak mam skorzystać z gwarancji ceny skoro mam umowę na 18 miesięcy - od ponad tygodnia milcza ;)

 #386826  autor: gauri7
 10 lut 2010, 19:38
Ja tez do nich wysłałem maila, wczoraj. Mam Internet z promocji "Masz stacjonarny, masz mobilny" - 2 mega na 2 lata bez telefonu, bo został w tp. Myślałem, że uda mi się przeskoczyć z obecnych 74 zł. na 59 zł w SuperLidze. A oni mi na infolinii mówią, że można tylko na ofertę 2x59zł+22*84zł, co się kompletnie nie opłaca. Linię telefoniczną mam przecież aktywną. Ta gwarancja to pic na wodę...

> G - )

 #386828  autor: user_delete19
 10 lut 2010, 19:48
Hmm... a z jakiej paki jej takie ceny wyszły? Regulamin gwarancji ceny jest dosyć klarowny i raczej nie mogą się wymigiwać. Jak dalej będą odmawiać napisz do UKE ;]

 #386841  autor: gauri7
 10 lut 2010, 20:14
lwiczek pisze:Hmm... a z jakiej paki jej takie ceny wyszły? Regulamin gwarancji ceny jest dosyć klarowny i raczej nie mogą się wymigiwać. Jak dalej będą odmawiać napisz do UKE ;]
Tłumaczyła się tym, że skoro nie mam u nich telefonu, to tylko ta oferta mnie dotyczy(2 mega bez aktywnej linii telefonicznej).

> G - )

 #386867  autor: piotrekkk
 10 lut 2010, 21:33
gauri7 pisze:
lwiczek pisze:Hmm... a z jakiej paki jej takie ceny wyszły? Regulamin gwarancji ceny jest dosyć klarowny i raczej nie mogą się wymigiwać. Jak dalej będą odmawiać napisz do UKE ;]
Tłumaczyła się tym, że skoro nie mam u nich telefonu, to tylko ta oferta mnie dotyczy(2 mega bez aktywnej linii telefonicznej).
jeśli masz telefon w tp, bądź u innego operatora na łączach tp, to możesz przejść na promocje po 59 przez cały okres umowy
jak konsultant nie chce, poproś koordynatora do telefonu, widzę, że z wawy jesteś to przejedź się na taśmową ;)

 #386871  autor: gauri7
 10 lut 2010, 21:47
piotrekkk pisze:jeśli masz telefon w tp, bądź u innego operatora na łączach tp, to możesz przejść na promocje po 59 przez cały okres umowy
jak konsultant nie chce, poproś koordynatora do telefonu, widzę, że z wawy jesteś to przejedź się na taśmową ;)
Też tak uważam. Mówiła, że pytała się przełożonego i on też, że tylko ta oferta ze średnią ceną 81 zł. Poczekam na maila. I będę dzwonił do skutku, żeby trafić na jakiegoś faceta. Bo babka to chyba w ogóle nie wiedziała co to gwarancja ceny. W ostateczności napiszę do UKE. Pozdrawiam.
p.s. Na Taśmowej już byłem raz i więcej mi się tam jechać nie chce...

> G - )

 #386879  autor: piotrekkk
 10 lut 2010, 22:39
a przez netie on line sam nie możesz tego zrobić?

 #386885  autor: gauri7
 10 lut 2010, 23:07
piotrekkk pisze:a przez netie on line sam nie możesz tego zrobić?
No właśnie nie mam tam żadnej opcji dotyczącej gwarancji ceny. W regulaminach jest napisane, że gwarancja jest dostępna tylko za pomocą strony www.netia.pl. Tylko, że tam też nic nie można znaleźć. Przy następnej rozmowie z infolinią zapytam się o co chodzi.

> G - )

 #387007  autor: galtom
 11 lut 2010, 14:46
Sam wlacze z Netia od jakiegos czasu... zastanawiam sie czy jest gorszy BOK niz netiowski. Nikt nic nie wie, obiecanki przez telefon... BOK'i w Indiach i Bangladeszu z ktorymi mialem kontakt byly 1000 razy lepsze.

Powiem szczerze, ze dla mnie jest to na tyle duzy problem, ze po zakonczeniu umowy uciekam - nawet jesli bede mial plaici wiecej. Co mi z tego, ze tanio jak nikt nic nie wie, nic sie nie da zalatwic. :-(

Pozdrawiam,
Galtom

 #387027  autor: abcd
 11 lut 2010, 16:08
BOK to jedno, obsługa techniczna też do najlepszych nie należy. Miałem wypisane zgłoszenie na przełączenie telefonu na centralę i sprawdzenie parametrów loginu, technicy zadzwonili w środku dnia raz że stoją pod drzwiami i "nie ma internetu", potem olali stawienie się o umówionej godzinie (mniejsza o to, że całe okablowanie do rozdzielnika jest zupełnie nowe)

 #387446  autor: yogurcik
 14 lut 2010, 07:49
piotrekkk pisze:
yogurcik pisze:Prośba ktoś wytłumaczy mi te skróty luu bsa itp.
Telefon i internet w pakiecie : BSA(i)+WLR(t): Pakiet dostępny w sprzedaży
Tylko telefon : WLR: Usługa dostępna wyłącznie na linii TP
Tylko internet : BSA: Usługa dostępna

Konczy mi sie umowa z netią mam 1 mb + tel szukam coś min 6-8 Mb i tak nie wiem czy wrócić do tp czy zostać w neti.
chodzi o technologię usługi a co za tym idzie, również jej koszty:
LLU(lokalna pętla abonencka) występuje w dwóch wariantach:
1) LLU - FULL(pełne) - internet jest po dslamie innego operatora np. netii, telefon voipowy, zalety - niższe ceny, wady - prędkość netu zależy od korzystania z telefonu, który jest voipowy, czyli gorsza jakoś połączeń
2) LLU - SHARED + WLR - netia powoli wycofuję tą opcję, telefon masz normalny, internet już po dslamie netii
listaa miejscowości LLU w netii tu

gdy nie jesteś w zasięgu, jesteś skazany na droższe opcje:
BSA- internet w np. netii, ale po dslamie tpsy
WLR- telefon w ramach hurtowego zamówienia abonamentu

każda technologia ma swoje wady i zalety

[ Dodano: 2010-02-09, 23:48 ]
jak lubisz urzędowy bełkot, to masz tu
Byłem w TP dowiedzieć się co i jak wiec mam jakieś 2 km do centralki , pan powiedział ze 20 mb może być problem ale 6-10 będzie działać. Teraz pytanko czy w tym momencie jestem skazany na łącza od tp czy mogę dalej w neti siedzieć ale z szybszym łączem 8 mb w promocji super liga ??

 #387457  autor: maniek
 14 lut 2010, 10:37
yogurcik pisze:Byłem w TP dowiedzieć się co i jak wiec mam jakieś 2 km do centralki , pan powiedział ze 20 mb może być problem ale 6-10 będzie działać
O 20 zapomnij, 10 tez moze byc problem. Ja bym wział 6. Sam poprosilem znajomego zeby mi linie sprawdzil. Niecale 2 km do centrali i paramtery linii dobre ale zeby full lacze dzialalo zalecil 6144.

 #387464  autor: carl15
 14 lut 2010, 11:23
Mam kilka pytań dotyczące Netii.. mam zamiar przejść z TP na Netię (tylko internet), aby utrzymać łącze - wybieram opcje zawieszenie telefonu. Czy Netia bd. śmigała na zawieszonym telefonie w TP? Bo spotkałem się naprawdę z różnymi opiniami na ten temat... czy ktoś już tak przechodził? Jakieś dokładniejsze koszty całego przejścia może mi podać? Aha i pytania już do konsultantów Netii - brać teraz internet (DSL) czy poczekac może miesiąc (będzie korzystniej - whatever)?
 #387470  autor: yogurcik
 14 lut 2010, 11:43
maniek pisze:
yogurcik pisze:Byłem w TP dowiedzieć się co i jak wiec mam jakieś 2 km do centralki , pan powiedział ze 20 mb może być problem ale 6-10 będzie działać
O 20 zapomnij, 10 tez moze byc problem. Ja bym wział 6. Sam poprosilem znajomego zeby mi linie sprawdzil. Niecale 2 km do centrali i paramtery linii dobre ale zeby full lacze dzialalo zalecil 6144.
Rozumiem ze od netii nie będzie śmigać necior z takimi prędkościami ?

 #387471  autor: Btk_Tomas
 14 lut 2010, 11:44
Podłączę się do tematu, internet mam z kablówki 1Mb/s za 48,80 miesięcznie.
Ten 1 mega to dla mnie za wolno i szukam czegoś szybszego, co powiecie o Netii??

Kusi mnie ta opcja 8 Mb/s za 84 zł bez telefonu stacjonarnego, dodam ze nigdy nie miałem telefonu stacjonarnego ale łącze mam podciągnięte do mieszkania.