Jahu jeżeli piszesz o play menu *111# to działa jak chce. Przed chwilą sprawdzałemjahu_2006 pisze:Już wszystko działa. Teraz trzeba będzie przetestować co zmodernizowali przez prawie 24 godziny.
Rozumiem twoje stanowisko, bo nie możesz w sumie krytycznie się wypowiadać.play4you2 pisze: tymi problemami to zbyt mocno powiedziane. Ja wspomniałem, że są pewne niedogodności a to tak trochę coś innego. Fakt, były takie sytuacje, że mogły być jakieś nieprawidłowości w jakości połączeń głosowych, ale zostało to dość szybko wyeliminowane. Podejrzewam, że informacja ta, nie była podana konsultantom, gdyż zajęto się nią bardzo szybko, stąd otrzymałeś taką a nie inną odpowiedź. Reasumując, zapewniam Cię, że dany konsultant nie wprowadził Cię w błąd umyślnie a tym bardziej już nie "zadrwił", gdyż zapewne nie posuadał tej informacji, którą ja uzyskałem.
Najważniejsze jednak, że sprawa się wyjaśniła i wszystko jest już ok .
Jedno jest pewne, jeżeli konsultant odpisuje, że szczegółowo coś analizował to liczę na to że to zrobił.
Skoro nie znał tych problemów, to mógł nie wspominać, że szczegółowo sprawdzał.
Nie wiem co było na śląsku, ale ewidentnie był gruby problem. Mam kilku znajomych kierowników w waszych salonach i wiem ile osób do nich przychodziło z tym problemem. Dodatkowo czytam fora na których też wiele osób skarżyło się na problemy.
Problem był i usunęliście go po ponad 2 tygodniach - czy szybko ? w mojej ocenie można było szybciej.
Zamiast konsultant przeprosić za problemy i odpisać, że wszystko jest ok to wpiera, że nic się nie stało.
To mnie najbardziej denerwuje.
PS play4you pamiętasz jak pisałem odnośnie bramki sms aby domyślnie zamiast ewizytówki mms wyświetlana była bramka sms?
Moje sugestie trafiły chyba do odpowiedniej osoby, bo zostało to zmienione

Dzięki
Poprawcie jeszcze te błędne podlinkowanie
