• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 20 z 35
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 35

 #173453  autor: przemek910
 12 kwie 2007, 20:08
a jak sie ma sprawa z mixem bo na abo. dostalem nowy regulamin a na mixa nie?
Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych jest jeden...

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #173456  autor: epiotr
 12 kwie 2007, 20:10
heh...dalem d**y ale tylko wroce z trasy to pisze nastepna rezygnacje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 #173494  autor: lechuslupsk
 12 kwie 2007, 22:49
właśnie napisałem pismo do UOKiK. a niech tam,przyda się. może razem z UKE coś w końcu wbiją do głów zarządu PTC. jutro wyślę poleconym. ciekawe jak długo Era będzie podtrzymywała swoje stanowisko. głupie to wszystko i niepotrzebne. trzeba umieć przyznać się do błędu. ale do tego trzeba mieć hmm...jaja.

 #173597  autor: MADMAX
 13 kwie 2007, 13:30
W komentarzach dot. sprawy ukazał się następujący:
263. ~POSZUKUJE 2007-04-13 13:15 217.153.131.237
Witam serdecznie, Poszukujemy osób, które skorzystały z możliwości rozwiązania regulaminu z op. Era - po jego zmianie- i zostały obciążone karami umownymi, lub miały inne problemy z tym związane. Kontakt [email protected]. Spr. pilna.
Macie szansę na swoje 5 minut w TV, do boju! :D

Pozdrawiam

 #173602  autor: czemu
 13 kwie 2007, 13:40
Ja tylko dodam, że IP nadawcy faktycznie należy do TVN, a sam autor postu napisał go również na grupie pl.misc.telefonia.gsm.

 #173677  autor: Zosiek
 13 kwie 2007, 16:58
Przed chwilą rozmawiałem z konsultantką z BOA, która poinformowała mnie, że oficjalne stanowisko w sprawie rozwiązania umowy z powodu zmiany regulaminu jest - wg Ery - takie, że jeśli rozwiąże umowę to będę zobowiązany do poniesienia kosztów z tym związanych.

Nie dotarły do Pani tłumaczenie odnośnie postanowień UKE...
Nic już nie rozumiem...

I mam dodatkowo pytanie - na jednym koncie abonenckim w Erze mam dwa numery telefonu. Czy mogę rozwiązać umowę tylko na jeden z nich? Czy niezgadzając się z regulaminem zobowiązany jestem do zrezygnowania z dwóch numerów? :lol:

 #173688  autor: MADMAX
 13 kwie 2007, 17:25
Proszę, już nie mogę słuchać tego co mówią do Was konsultanci ERY na temat możliwości zerwania umowy :roll: Przecież to są KPINY !!
Czy na serio nie rozumiecie, że tam siedzą zwykli ludzie którzy otrzymali odgórne wytyczne co mają gadać w tej sprawie i zgodnie z zaleceniem jak te bar...ny tłuką wyuczoną regułkę ??
PRAWO jest po WASZEJ STRONIE a takie groźby są bezczelną próba nastraszenia klienta.

Pozdrawiam

 #173707  autor: voksal
 13 kwie 2007, 17:53
Ludzie, zostawcie tych konsultantów i nie dziwcie sie im. Oni nie sa żadnym organem decydujacym w tej ponizajacej sie firmie (ERA). Pracują tam i jezeli maja mówic tak jak mowi polityka firmy bądź oficjalne stanowisko to albo sie dostosuja, albo zapewne nie beda juz tam pracowac. Mozliwe, ze prywatnie uwazaja zupełnie co innego ale jesli chcecie sie dowiedziec ich prywatnego stanowiska poproscie ich o numer prywatny moze wam podadza. Powodzenia i POZDRAWIAM

 #173745  autor: Zosiek
 13 kwie 2007, 19:36
Dzięki za odpowiedzi, dobrze wiedzieć, że prawo jest po mojej stronie :lol:

Ponowie jednak moje drugie, nadal nurtujące mnie pytanie:
na jednym koncie abonenckim w Erze mam dwa numery telefonu. Czy mogę rozwiązać umowę tylko na jeden z nich? Czy niezgadzając się z regulaminem zobowiązany jestem do zrezygnowania z dwóch numerów?

Z góry dzięki za odpowiedź! :D

 #173790  autor: czemu
 13 kwie 2007, 21:33
Zosiek - bylo juz o tym wiele razy. Przeczytaj caly ten watek, to sie dowiesz.

Starajmy sie tutaj wpisywac tylko nowosci dot. sprawy, a nie cos co zostalo juz omowione, bo sie niepotrzebny balagan robi.

Dzisiejszy material z TVN24: http://www.tvn24.pl/12692,1502705,wiadomosc.html

 #173832  autor: lechuslupsk
 13 kwie 2007, 23:04
hmm...obejrzałem sobie materiał z tvn24, mam wrażenie że PTC już straciła wiarygodność w oczach szerokiej rzeszy swoich klientów. Wysłałem dzisiaj skargę do UOKiK na działalność Ery. Trzeba kruszyć ten mur chamstwa z każdej strony. Straszyć mogą siebie nawzajem w zarządzie a nie swoich klientów. Zauważyłem że nie mogę przeprowadzić wszystkich operacji na swoim koncie w e-bok. a chciałem jeszcze zamówić jakiś drobiazg za punkty Era-Premia. Hihi.... a niech tam,niech sobie zostawią te punkty na rozmnożenie.

 #174071  autor: Fnx01
 14 kwie 2007, 20:31
@lechuslupsk
A przez konsultanta ery nie da się zamówić nagrody w era premia?

 #174077  autor: przemek910
 14 kwie 2007, 20:56
Fnx01 pisze:@lechuslupsk
A przez konsultanta ery nie da się zamówić nagrody w era premia?
Można też spróbować przez BOA ( nie konsultant - dawna TeleEra).

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #174136  autor: lechuslupsk
 15 kwie 2007, 07:04
dzięki.wiem że mogę zadzwonić ale mi sie nie chce. normalnie chciałem , przez iboa. nie chce już do nich dzwonić. może gdybym miał dużo tych punktów. chciałem tylko zwrócić uwagę że będąc na wylocie nie jestem już pełnowartościowym klientem dla Ery. ale cóż,jeszcze tylko do 24 kwietnia. i adieu...

 #174197  autor: JacekG
 15 kwie 2007, 12:15
witam
wyslalem wypowiedzenie juz dawno i w tym samym dniu kiedy pojawila sie na forum informacja ze ktos dostal sms o rozpatrzeniu listu o zerwaniu umowy ja tez taki dostalem

wiem ze juz wiekszosc osob dostala pisma z Ery listem poleconym czyli ze szybciej nie moze isc droga pocztowa, tylko ja nadal takiego pisma nie dostalem a jakos nie chce mi sie wierzyc ze to Poczta zawinila i zostal juz dawno z Ery wyslany.

czy Era ma 30 dni na odpowiedz na wypowiedzenie a jesli do tego czasu nie dostane odpowiedzi znaczy ze umowa jest rozwiazana bez placenia kary?

zadnego awizo tez nie dostalem

 #174217  autor: czemu
 15 kwie 2007, 13:38
Z poczta to sie rozne cuda dzieja. Zawsze na swieta sie przytyka i pozniej odtyka przez miesiac. Mozliwe, ze po prostu jeszcze lezy list do Ciebie w jakiejs sortowni ;)

 #174988  autor: lechuslupsk
 17 kwie 2007, 21:17
Cisza na forum. Wszyscy czekają na dalsze wydarzenia. :) Co ma być to będzie,spoko. Ja mam jeszcze tydzień abonamentu. Pewnie o północy 24/25 wyłączą mi telefon. A więc czekajmy...

 #175439  autor: Pawel_xx
 19 kwie 2007, 12:18
Witam
Chciałbym się dowiedzieć jak to jest, bo ja żadnego listu o zmianie regulaminu nie dostałem.
Czy można wysłać wypowiedzenie umowy bez dostania takiego listu?
jestem już w abo ponad rok, więc i mi też przysługuje :) Podobno Era ma wysyłać jeszcze raz takie pisma, ponieważ nie posiadały wszystkich potrzebnych informacji, np. że nie płaci się żadnej kary.
Więc jak to jest z tymi pismami ? Wszyscy już dostali te pisma? :|

Wg pisma:
Era musi wysłać do klientów informację o zmianie w regulaminie
Urząd Komunikacji Elektronicznej przedstawił oficjalnie wyniki kontroli w Polskiej Telefonii Cyfrowej. UKE stwierdził nieprawidłowości, operator sieci Era ma miesiąc na zastosowanie się do zaleceń urzędu.
Wyniki kontroli w sprawie zmiany regulaminu świadczenia usług Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.

Urząd Komunikacji Elektronicznej zakończył kontrolę przestrzegania przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. (PTC), przy ostatniej zmianie „Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych”, art. 59 ust. 2 Prawa telekomunikacyjnego. Przepis ten zobowiązuje dostawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych do powiadomienia abonenta o każdej zmianie w regulaminie z wyprzedzeniem co najmniej jednego okresu rozliczeniowego przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Ponadto wraz z powiadomieniem abonent powinien być poinformowany o prawie do wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji zmian, a także o tym, że w razie skorzystania z tego prawa operatorowi nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze.

W takcie kontroli ustalono, że:

* PTC dokonała zmiany regulaminu w zakresie wprowadzenia zapisów dotyczących trybu postępowania reklamacyjnego, lecz Spółka nie określiła terminu wprowadzenia tych zmian w życie. O samej zmianie regulaminu PTC poinformowała swoich abonentów w korespondencji wysyłanej w dniach 10-17 marca 2007 r.;

* w przesłanej korespondencji PTC nie powiadomiła abonentów o prawie do wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji zmian, a także o tym, że w razie skorzystania z tego prawa PTC nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze;
* PTC nie dokonała powiadomienia z wyprzedzeniem co najmniej jednego okresu rozliczeniowego przed wprowadzeniem tych zmian w życie;

* w § 30 pkt 3 regulaminu PTC znajduje się zapis pozostający w sprzeczności z przepisem art. 59 ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zapis § 30 pkt 3 regulaminu warunkuje bowiem prawo abonenta do wypowiedzenia umowy przy zmianie regulaminu dokonanej przez PTC, bez prawa dochodzenia roszczeń odszkodowawczych przez PTC tym, czy zmiana ta bezpośrednio umniejsza prawa lub zaostrza obowiązki abonenta wynikające z umowy. Tymczasem przepis art. 59 ust. 2 Prawa telekomunikacyjnego przewiduje, nie czyniąc tu żadnego warunku, iż każda zmiana w regulaminie rodzi takie prawo po stronie abonenta.

W dniu 6 kwietnia 2007 r. Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej wydał zalecenia pokontrolne wzywające PTC do usunięcia w terminie 30 dni stwierdzonych w trakcie kontroli nieprawidłowości.
Więc te pisma będą dopiero wysyłane?
Pytam, czy się przypadkiem nie spóźniłem z decyzją o odwołanie :(

Pozdrawiam i życzę bezproblemowych wypowiedzeń :)
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2007, 12:35 przez Pawel_xx, łącznie zmieniany 1 raz.

 #175442  autor: fighttotrance
 19 kwie 2007, 12:32
Witam.

Dostalem dzisaj odpowiedz w nawiazaniu do mojej rezygnacji z uslug. Oprocz nudnego wstepu w uzasadnieniu na samym dole napisali :

"
Informujemy, iz fakt uzupelnienia regulaminu przez PTC nie stanowi podstawy do rozwiazania umowyprzed zakonczeniem okresu jej obowiazywania w trybie $ 30 Regulaminu, bez obowiazku zaplaty zastrzezonej w umowie kary umownej. Majac na wzgledzie negatywne konsekwencje finansowe jakie pociagnie dla pana za soba rozwiazanie umowy, proponujemy, aby pan ponownie rozwazyl, czy podtrzymuje w chili obecnej oswiadczenie o rozwiazaniu Umowy. W przypadk, jezeli znajac stanowisko PTC zdecyduje sie pan podtrzymac swoje oswiadczenie w sprawie rozwiazania Umowy, prosimy o potwierdzenie swojej decyzji pisemnie w termini 14 dni od daty ninniejszej korespondencji oraz o wskazanie zapisow Regulaminu, ktorych pan nie akceptuje lub w razie zmiany stanowiska o poinformowaniu PTC o cofnieciu oswiadczenia o rozwiazaniu umowy. Razie podtrzymania stanowiska lub nieudzielania odpowiedzi we wskazanym powyzej terminie, Umowa zostanie rozwiazana w trybie $17 ust. 4 Regulaminu, z zachowaniem terminow wypowiedzenia tam okreslonych, a pan zostanie obciazony obowiazkiem zaplaty na rzecz ptc odszkodowania w wysokosci 900,00 zl zgodnie z $ 17 ust. 12 Regulaminu oraz Warunkami oferty Propocyjnej. Za dzien zlozenia oswiadczenia o rozwiazaniu umowy bedzie uznany dzien otrzymania od Pana pierwszego pisma w tej sprawie"

Co sadzicie , co robic? Co odpowiedziec.. Dajcie znac CO WY ZROBILISCIE I CZy napewno nie obciaza mnie tymi kosztami...

 #175444  autor: Pawel_xx
 19 kwie 2007, 12:39
Hmm, Ty już dostałeś odpowiedź a ja jeszcze takiego pisma nie dostałem, że regulamin się zmienił :cry:

Chociaż sądzę, że takie pisma będą jeszcze raz wysyłane wg informacji przytoczonej wyżej i będzie jeszcze okazja do rezygnacji. Oby ...
  • Strona 20 z 35
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 35
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 35