• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 18 z 54
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 54
 #909323  autor: taki44
 04 lut 2017, 15:38
Phenresin pisze:No i przenieśli komuś numer tej nocy?
Awaria została już ogarnięta i już wczoraj numery powracały do życia. Przynajmniej niektóre.
 #909326  autor: Phenresin
 04 lut 2017, 15:54
taki44 pisze:
Phenresin pisze:No i przenieśli komuś numer tej nocy?
Awaria została już ogarnięta i już wczoraj numery powracały do życia. Przynajmniej niektóre.

48h temu dostałem smsa, że papiery otrzymali podpisane...

@EDIT

Zadzwoniłem tam do nich odziwo Pani (swoją drogą już nie taka miła, powiedziałbym że z łaską podeszła do tematu :? ) powiedziała mi że mojego i żony numeru nie ma, podałem numer umowy powiedziała, że nie ma :!: :shock: mówie, żeby dobrze sprawdziła bo dostałem potwierdzenie, że dokumenty do was dotarły, kazała mi czekać na lini i po chwili mówi, że faktycznie znalazły się i teraz tylko czekać :/
 #909371  autor: macc
 04 lut 2017, 20:32
Faktycznie mają tam w biurze trochę rozpizdziaj. Mi np. przysłali dwie karty gsm do jednego numeru i musiałem dzwonić by wyjaśnić którą mam 15 lutego włożyć do telefonu. Co zrobić możemy tylko liczyć na to, że ulegnie to zmianie i poprawie.
 #909388  autor: taki44
 04 lut 2017, 22:57
macc pisze:Faktycznie mają tam w biurze trochę rozpizdziaj. Mi np. przysłali dwie karty gsm do jednego numeru i musiałem dzwonić by wyjaśnić którą mam 15 lutego włożyć do telefonu. Co zrobić możemy tylko liczyć na to, że ulegnie to zmianie i poprawie.
Naprawdę dzwoniłeś? Dwie karty to chyba niedługo sprawdzić, która będzie działać. :lol:
 #909389  autor: macc
 04 lut 2017, 23:17
Dzwoniłem by być pewny na 100% którą kartę dać dla ojca do telefonu, który mieszka 60km ode mnie.
 #909396  autor: cyanoone
 05 lut 2017, 00:06
Na wniosku był numer seryjny karty sim, przynajmniej mi napisali długopisem

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #909398  autor: macc
 05 lut 2017, 00:35
Zadzwoniłem do BOK i dowiedziałem się, że aktywna będzie nie pierwsza karta która przyszła z wnioskiem lecz ta druga karta która dotarła do mnie 1 tydzień później.
 #909401  autor: taki44
 05 lut 2017, 01:34
Ale dwie karty były do jednego numeru więc trzeba było dać obie.
 #909402  autor: macc
 05 lut 2017, 07:18
Dyskusja staje się jałowa i zaczyna taki44 nie wnosić nic do tematu o lajt mobile.
 #909451  autor: cyanoone
 05 lut 2017, 13:40
Czy ktoś zauważył kaganiec prędkości internetu? Nie jestem w stanie przebić 50/8 (down /up).

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #909469  autor: cyanoone
 05 lut 2017, 16:11
Moje zadupie osiąga 43/5. W Łodzi najwięcej miałem 48/8. To było pytanie z ciekawości, czy ktoś tnie czy nie tnie :)

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #909527  autor: myslak12
 05 lut 2017, 21:37
U mnie na zadupiu 25/8 (down-up), więc nie jest najgorzej
 #909563  autor: macc
 06 lut 2017, 07:31
niestela2 pisze:I do tego komunikat na infolinii, że wszystkie aktywacje są opóźnione z powodów technicznych.
awaria została usunięta bo kumpel chcę wysłać wniosek?
 #909598  autor: peterka90
 06 lut 2017, 11:36
Nie wiem czy tylko mi trafiają się bufonowaci konsultanci. Ja rozumiem, że mają tam teraz niezły bałagan i 1000 zgłoszeń na godzinę (sam czekałem 35 minut) ale to w końcu ich praca polegająca na obsłudze klienta. A to idzie wyczuć przez telefon.
 #909599  autor: macc
 06 lut 2017, 11:38
Tobie się tacy zdarzają. Nie masz szczęścia konsultantow, lub sam jesteś bardzo roszczeniowy. :twisted:
 #909601  autor: peterka90
 06 lut 2017, 11:43
hehe, nie jestem roszczeniowy, może rzeczywiście mam pecha :D
Swoją drogą zamykając temat - to bardzo fajną jedną przyjemną nutkę mają na infolinii, aż czasami szkoda, że przerywają ją informacją, który jestem w kolejce.
 #909605  autor: macc
 06 lut 2017, 12:12
Dla tych co mają no limity to nutka fajna, ale ci co muszą za każdą minutę płacić , lub mają małe pakiety minut to nie zbyt w duszy gra czekając 35-40 minut na rozmowę :D
 #909623  autor: molibden
 06 lut 2017, 13:58
Czy ktoś mógłby napisać jak pokrótce wygląda procedura przenosin z karty na abo w lajt mobile? Będe przenosić starszej osobie i muszę być przy całym procesie, ale po kolei.
1. intresuje mnie opcja nielimitowane stacjonarne/komórkowe za 14.99. Nie wiem po co w opcjach przy wypełnianiu wniosku jest jeszcze jakis pakiet za bodaj 2 zł 'nielimitowane stacjonarne'
2. Wypełniem wszystko na www czyli składam wniosek i co dalej? mam tylko czekac na kuriera z kartą czy też musze po wysłaniu wniosku czekac najakieś sms/male i na nie odpowiadać bo nie chciałbym żeby coś mi umknęło jak już sobie pójdę i zostawię babcię w fotelu.
3. e-Fakturę trzeba pobierać z panela użytkownika (jeśli takowy jest) czy przysyłają na maila?
4. Ile trwa przenoszenie z karty? Rozumiem że 5zł aktywacji będzie doliczone do pierwszej faktury a potem już normalnie 14.99?
5. Koniec procedury to kurier z kartą który sprawdza dowodzik i wystarczy włożyć do telefonu czy coś trzeba jeszcze aktywować?
 #909637  autor: macc
 06 lut 2017, 14:31
molibden pisze:
1. intresuje mnie opcja nielimitowane stacjonarne/komórkowe za 14.99. Nie wiem po co w opcjach przy wypełnianiu wniosku jest jeszcze jakis pakiet za bodaj 2 zł 'nielimitowane stacjonarne'

wykupując ten pakiet nie wykupujesz dodatkowo pakietu stacjonarnych, gdyż polaczenia na telefony stacjonarne są już wliczone w ten pakiet
Obrazek

2. Wypełniem wszystko na www czyli składam wniosek i co dalej? mam tylko czekac na kuriera z kartą czy też musze po wysłaniu wniosku czekac na jakieś sms/male i na nie odpowiadać bo nie chciałbym żeby coś mi umknęło jak już sobie pójdę i zostawię babcię w fotelu.

czekasz na telefon z BOK, albo dzwonisz ze 2 godziny później samemu pod tel. 727700700 i wybierasz 1-1-1

Obrazek

3. e-Fakturę trzeba pobierać z panela użytkownika (jeśli takowy jest) czy przysyłają na maila?

wysyłają na emaila. Szczegółowa faktura z druczkiem, numerem konta i wyszczególnieniem rozmów.

4. Ile trwa przenoszenie z karty? Rozumiem że 5zł aktywacji będzie doliczone do pierwszej faktury a potem już normalnie 14.99?

Tak, przeniesienie koło 5-7 dni

Obrazek

5. Koniec procedury to kurier z kartą który sprawdza dowodzik i wystarczy włożyć do telefonu czy coś trzeba jeszcze aktywować?

Tak.
Ksero dowodu przekazujesz dla kuriera pocztexu
Ostatnio zmieniony 06 lut 2017, 14:59 przez macc, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Strona 18 z 54
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 54
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 54