• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 155 z 241
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 241

 #540470  autor: Ricki1980
 12 mar 2012, 14:18
Mam pytanie, czy program doładowań działa, ale nie widać go przez play24, czy może został wyłączony całkowicie jak bonus za doładowanie elektroniczne. Sorry, ale ostatnio nie nadążam za Play :-)?

 #540505  autor: play4you1
 12 mar 2012, 17:55
Ricki1980 pisze:Mam pytanie, czy program doładowań działa, ale nie widać go przez play24, czy może został wyłączony całkowicie jak bonus za doładowanie elektroniczne. Sorry, ale ostatnio nie nadążam za Play :-)?
program doladowań działa.

[ Dodano: 2012-03-12, 18:00 ]
Andrzej24 pisze:Ja mam podobną sytuację. Nie mogę się w żaden sposób dodzwonić na numery Ifona (operator Voip) a jeszcze w styczniu działało. robiłem zgłoszenie i otrzymałem odpowiedź, że nie podpisali z nimi umowy. Napisałem do Ifona i w odpowiedzi dowiedziałem się, że wiedzą o tym i sprawę zgłosili do UKE. Co z tego wynika?
Nie słyszałam nigdy takiej informacji, że play poprostu nie chce nawiazać wspólpracy. Jaki to numer zgłoszenia był?

 #540511  autor: Andrzej24
 12 mar 2012, 18:21
play4you1 pisze: Nie słyszałam nigdy takiej informacji, że play poprostu nie chce nawiazać wspólpracy. Jaki to numer zgłoszenia był?
Numer zgłoszenia: 41090150
W takim razie czekam na rozwiązanie przyczyny braku możliwości wykonywania połączeń do tego operatora (Ifon)

PS. W zgłoszeniu był podany operator Iphon a powinno być Ifon co nie powinno mieć w pływu na zgłoszenie, bo podałem numerację z jaką nie mogę się połączyć.

 #540564  autor: Claudec
 12 mar 2012, 22:27
Zapytalem w drugim salonie o simlocka na tym modemie USB i rowniez powiedzieli ze na prepaid nie ma blokady. Dodali jeszcze ze jak bedzie to sciagna za darmo.

 #540567  autor: Robaas
 12 mar 2012, 22:34
Claudec ja dostałem zestaw z E173u-2 i nie ma simlocka.

 #540568  autor: pakierhakierxd
 12 mar 2012, 22:37
Ja też mam ten modem i bez sima używam z ofnk :)

Pozdrawiam :)

 #540569  autor: Robaas
 12 mar 2012, 22:39
pakierhakierxd ja akurat przerobiłem do Aero2;)

 #540594  autor: pakierhakierxd
 13 mar 2012, 07:11
Też to wezmę jak skończy mi się tam transfer bo skończył się tani net w orange przez ograniczenia przelewu sms :'(

Pozdrawiam :)

 #540866  autor: taki_jeden
 14 mar 2012, 14:29
Orientuje się ktoś może czy jest możliwość wymiany "Minuty na numery stacjonarne" na inną usługę ? Minuty na telefony komórkowe lub SMS ? Uprzedzając pytania oczywiście w rozsądnych proporcjach.

 #540893  autor: LucasQ
 14 mar 2012, 16:47
Powiem tak, patrząc na ilość zgłoszeń, reklamacji i problemów - play bez kitu robi ludzi w .. 8=D .

Ciekawe co zrobi Gruszka gdy się w styczniu asymetria skończy.. 0,5mld euro długów i prawie zerowy zysk z klientów. ;p

 #540894  autor: potargany
 14 mar 2012, 16:50
Szybkie pytanie

Siostra ma telefon w PLUSie , zostawiła kontakt na stronie www ( jakaś ankieta ) i pare dni pozniej zadzwoniła osoba z PLAYa - Spoko wysłuchała go - MÓWIĄC ŻE OFERTA JEJ NIE INTERESUJE...

Ale owa osoba dzwoni codziennie od 2 tygodni !! ( po 2,3 x dziennie ) nr z jakiego dzwonia 22xxxx101


Da się ich jakoś uspokoić - Czy mam odebrać telefon i powiedzieć BARDZO GRZECZNIE - CZY WIESZ CO TO ZNACZY NIE JESTEM ZAINTERESOWANY !!! ( czyli jeszcze jeden telefon i sie wkur a TEGO BYSCIE NIE CHCIELI .. )

Pieniądze to nie wszystko ...

 #540908  autor: pakierhakierxd
 14 mar 2012, 18:01
Stalking hehe :-), jak masz możliwość zablokuj nr w telefonie dziwne że dzwoni ze stacjonarnego.

Pozdrawiam :)

 #540920  autor: user_delete19
 14 mar 2012, 18:57
działa komuś usługa "SMS na e-mail"? U mnie dzisiaj jakoś w połowie dnia przestała :/

 #540930  autor: Robaas
 14 mar 2012, 20:11
wojciech ostatniego maila mam z 16:34, teraz testowo wysłałem i nie przyszło, ale nie wiem po jakim czasie to wpadało.

 #540932  autor: pakierhakierxd
 14 mar 2012, 20:20
Włączyłem to dzisiaj i działa ale ma opóźnienie czasem :D

Pozdrawiam :)

 #540933  autor: user_delete19
 14 mar 2012, 20:36
hm, niedawno dostałem jednego maila z jakimś zaległym sms... pewnie jak usuną usterkę to dostane milijon ;-)

mam nadzieję, że w radosnym szale sprzątania play nie wywali tej usługi :/ to byłbym już strzał nie tyle w kolano co w głowę o_x

[ Dodano: 2012-03-14, 21:02 ]
chyba coś odblokowali, bo wiadomości powoli zaczynają się pojawiać xD

 #540989  autor: bledos
 15 mar 2012, 09:18
play4you1, czy Wasi konsultanci potrafią czytać ze zrozumieniem i przy rozpatrywaniu reklamacji czytają fakturę i regulamin na który się powołują?
Ręce opadają, naliczone błędnie opłaty za śmieszne muzyki na czekanie i pakiety internetowe, które nie dość że włączacie sami niby w promocji, to jeszcze kasujecie po parę złotych - a ktoś jeszcze nie zauważy i mamy 7 mln klientów - z czego połowa niezadowolona!
Zerknij proszę na zgłoszenia: 41822574 i 41898855. Dziś w salonie złożę kolejne, bo najpierw wmawiacie, że opłaty są za niepełny okres rozliczeniowy, a teraz, że są za miesiąc marzec, gdzie na fakturze obok odpowiednich pozycji są daty - Za miesiąc LUTY! Z tym też mam iść do UKE, żeby Wam pokazało jak czytać swoje własne regulaminy i faktury?

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #540995  autor: ukefake
 15 mar 2012, 10:42
potargany pisze:Da się ich jakoś uspokoić
mam 2 sposoby:
1 "na ajfona": przeniosę numer, ale chcę mieć ajfona, tylko żeby abonament kosztował 50, góra 60, a ajfon był za złotówkę... nie macie takiej oferty?... to zadzwońcie jak będzie w takiej cenie.
2. ale przecież ja już jestem w play więc po co mam się przenosić (niezależnie od tego czy to prawda)
bledos pisze:Z tym też mam iść do UKE, żeby Wam pokazało jak czytać swoje własne regulaminy i faktury?
nie ma co informować, tylko od razu UKE - zwłaszcza jeśli sporne opłaty nie są duże. A potem można pochwalić BOK w tym wątku, że rozwiązał problem który sam stworzył :)

 #541022  autor: Gordek
 15 mar 2012, 14:19
play4you1
Mógłbyś coś ruszyć ze zgłoszeniem 41683221?
Czekam na odpowiedź od 9 marca od 8 rano i na razie cisza. Chodzi o naliczenie 500MB o godzinie 4, gdy powinien działać Nocny Transfer. To już moje trzecie zgłoszenie odnośnie nieprawidłowego naliczania limitu w godzinach NT, ale dopiero teraz w połączeniach pokazali dokładnie, że o 4 rano pobrało 500MB jako Transmisja danych strefa Play zamiast Nielimitowana transmisja danych.

Wcześniej nie mogłem nic udowodnić, bo od 29 lutego do 6 marca nie pojawiało mi się żadne połączenie i nagle ni z tego ni z owego pojawiło się sporne 7,5GB niby 29 lutego o 14:30(ostatnie połączenie miałem o 13:24 a chyba przez godzinę nie dałbym rady pobrać 7,5GB?)[/b]

 #541034  autor: Animatter
 15 mar 2012, 15:04
agaak pisze: - mogę być tylko z dowodem osobistym + plastik z PUK ze startera, ale BEZ telefonu z tym numerem?
- dostanę papier jakiś na potwierdzenie rejestracji?
- jest to załatwione od ręki i jest, czy jakiś czas PLAY potrzebuje?

Dziękuję.
- możesz, musisz podać tylko numer tel i puk
- dostaniesz
- od ręki
  • Strona 155 z 241
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 241
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 241