Użytkownik
Ranga
Ostrożny rozmówca
Posty
147
Rejestracja
17 paź 2007, 13:38
Lokalizacja
ze świata
też jestem zainteresowana:)IK`ey pisze:Hmmm,
Oferta Promocyjna „All Inclusive dla Firm MAX od 26.07”
obowiązuje od 26 lipca 2011r. do odwołania,
Ogólne warunki skorzystania z Oferty Promocyjnej
„All Inclusive dla Firm MAX od 26.07”
w regulaminie:
" Abonenci, którzy przeniosą swój Numer MSISDN (numer telefonu) od swojego
dotychczasowego operatora do Sieci Telekomunikacyjnej P4 i zawrą Umowę w ramach
niniejszej Oferty Promocyjnej na Okres Zastrzeżony, otrzymują upust na Abonament w
wysokości 10% oraz dodatkowy pakiet złotówek (zwany dalej „pakietem”) o wartościach
określonych w tabeli 4 oraz punktach poniżej:"
ale brak definicji, że to musi być abonent poprzedniej sieci.
Ehh.. ręce mi już opadają. Nie mam siły już a to pewnie znów początek.play4you1 pisze:Odsyłając telefon na adres magazynu odstępujesz od aneksu. W przesyłce powinien znaleźć się tez druk o odstapienie od aneksu. Jeżeli telefon nie działa od momentu zakupu i chcesz otrzymać nowy telefon to należy zareklamować go z tytułu niezgodności towaru z umową i odesłać do serwisu/lub za pośrednictwem salonu. Wtedy serwis stwierdza czy wada jest na tyle poważna aby go wymienić czy może naprawić. Tak więc w Twoim przypadku aneks powinien zostac rozwiązany. Wtedy miałbys możliwość podpisania jeszcze raz przez kanał telesales lub salon sprzedaży (może tam będzie ten telefon).Logith pisze:Witam Play4you,
Przedłużyłem umowę dobierając większy abonament, dzisiaj przyjechał kurier z umową i telefonem. Umowa podpisana, telefon odpakowany przy kurierze by sprawdzić czy jest (tutaj zwracam uwagę na fatalne pakowanie przez magazyn play! kawałeczek folii i worek to niezbyt dobry pomysł), był i to w jednym kawałku więc miło pożegnałem się z kurierem.
Po dokładnym wypakowaniu, włączeniu i początkowej konfiguracji (data, godzina, konto windowslive) i przejściu do menu telefon się zawiesił i zrestartował, potem się restartował już sam, co jakiś czas można było wejść do menu i po chwili znów sie wyłączał. Czyli ewidentnie zepsuty. Nie było możliwości choć na chwilę by skorzystać z usług telekomunikacyjnych za pomocą tego urządzenia.
Na infolinii HTC po wstępnej analizie powiedziano mi, że to awaria i sam tego nie naprawię a oni też nie mogą bo w pierwszych 2 tygodniach odpowiada sprzedawca.
Po kontakcie z BOK otrzymałem adres magazynu i tyle.
Niezwłocznie wysłałem pocztą (priorytet, ubezpieczony, potwierdzenie odbioru) i zawarłem krótki opis problemu wraz z tym drukiem zwrotu (wiesz o którym mówię?)
Nie chcę rozwiązywać abonamentu, numer jak i telefon są mi teraz potrzebne. I tylko pytanie tu do Ciebie - ile to będzie trwało? Najgorsze jest to, że tego telefonu ciągle fizycznie w ofercie nie ma (zamówienie na telefon). Zrobiłem też zgłoszenie, gdzie podobnie opisałem problem.
Nie wiem co mam jeszcze zrobić, jak na razie zostałem bez telefonu z nowo podpisaną umową na kolejne dwa lata.![]()
Aha.. to już mój drugi problem z telefonem tuż po zakupie w play.![]()
Jestem podwójnie wkurzony, ale pozostaje już mi z tego chyba się tylko śmiać..:
Pozdrawiam.
Tak, tylko, że ja ten telefon otworzyłem. I nie wiem czy to jakoś nie wpłynie? Nie wiem, czy nie wycenią tego jakoś.. Zdjąłem folię i wypakowałem tylko ładowarkę z folii ale zawsze to już coś. Jeżeli na prawdę mogę to oddać bez konsekwencji, to nie ma problemu. Mogę chętnie znów podpisać umowę nawet dzisiaj na tych samych warunkach z telefonem.tomektg pisze:Logith, przy zakupie na odległość w pierwszych dniach możesz oddać telefon sprzedawcy i po sprawie.
zrobionejackq pisze:bardzo proszę o popchnięcie zgłoszenia nr 38995398
Niestety w kewstiach nadchodzącego sprzetu czy planowanych ofert na przyszłość nic nie wiemyIK`ey pisze:Play4U Czy wiesz co z obiecanym Samsungiem Galaxy Note w Play -
W regulaminie wyraźnie jest napisane, że "od swojegokhagari pisze:też jestem zainteresowana:)IK`ey pisze:Hmmm,
Oferta Promocyjna „All Inclusive dla Firm MAX od 26.07”
obowiązuje od 26 lipca 2011r. do odwołania,
Ogólne warunki skorzystania z Oferty Promocyjnej
„All Inclusive dla Firm MAX od 26.07”
w regulaminie:
" Abonenci, którzy przeniosą swój Numer MSISDN (numer telefonu) od swojego
dotychczasowego operatora do Sieci Telekomunikacyjnej P4 i zawrą Umowę w ramach
niniejszej Oferty Promocyjnej na Okres Zastrzeżony, otrzymują upust na Abonament w
wysokości 10% oraz dodatkowy pakiet złotówek (zwany dalej „pakietem”) o wartościach
określonych w tabeli 4 oraz punktach poniżej:"
ale brak definicji, że to musi być abonent poprzedniej sieci.
Play4you, prosimy o odpowiedź:)
Zgadza się w podanych miastach, stacje są ale już pomiędzy nie ma i stąd mogą być problemy na trasiemiejski pisze:Play4you2, otóż sęk w tym, że na ww. informacja od Was jest błędna i na przytoczonej trasie Play posiada własne BTS-y (linki do lokalizacji poniżej). Więc dlatego pytam się w co ze mną przygrywacie?
P4 BTS Dęblin
P4 BTS Puławy
P4 BTS Klikawa k. Puław
P4 BTS Zwoleń
P4 BTS Lipsko
taryfiasz19gr pisze:Witam od dzisiaj rana wystepuje u mnie następujący problem - nie można się dodzwonić do mnie (729 0XX XXX) z numerów stacjonarnych TP SA. Pojawia się niepokojący komunikat "Nie ma takiego numeru". Z innych sieci komórkowych (w tym z Play) nie ma takiego problemu można sie dodzwonić na mój numer. Na inny numer w Play bez problemu z telefonu stacjonarnego można się dodzwonić.
Jak widać z mojego opisu problem dotyczy tylko mojego numeru lub mojej puli numeracji 729 0XX XXX wcześniej ten numer był w sieci Gadu Air, która zakończyła działalność 31.10.2011, także może to mieć z tym związek.
Spróbujcie przetestować jeśli ktoś ma numer przeniesiony do Play z GaduAIR?
Może TP SA wycofała tą numerację z bazy danych z systemu?
Play4you nr zgłoszenia na Play 24 to: 39083819 - Proszę o interwencję
[ Dodano: 2012-01-04, 08:57 ]
Sprawdziłem na inny numer 729 0XX XXX też nie można sie dodzwonić - ten sam komunikat - Nie ma takiego numeru. Na to wychodzi że TP SA wykasowała tą numerację z bazy danych i nie można sie na te numery dodzwonić.
_________________
taryfiasz19gr/ Lejkowiec netowy
Sprawa dotyczy kilkudziesięciu tysięcy osób:
Tu jest inny wątek
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 855#525855
Jesli paczka z telefonem zawierała tez druk z odstapieniem i zmieściłeś się w terminie 10 dni to nie martw się wszystko jest okej> nawet nie musisz tego dodatkowego maila wysyałać. Lepiej w przyszłym tygiodniu zadzwoń do OK albo wtedy do nich napisz jak dosteniemy paczkę. W tydzień moze być ciężko ale myślę że nie jest to wykluczone. Jak tylko dostaniemy paczkę to wtedy bedzie możliwość interwencji.Logith pisze:Rozumiem. Jeszcze dzisiaj zrobię zgłoszenie, - jak rozumiem na [email protected]? i napiszę Ci maila.
Jak na razie nie dostałem potwierdzenia odbioru od Was paczki bo pewnie na Mineralnej będzie ona dzisiaj dopiero, mam tylko dowód nadania, który dołączę.
Do paczki dołączyłem krótkie wyjaśnienie odręczne napisane i wypełniony ten szablon odstąpienia od umowy gdzie jest dopisane, że powodem jest tylko i wyłącznie wadliwie działający telefon. I tylko to kazano mi dołączyć na infolinii. O aneksie przedłużenia umowy nic nie było mówione - ten mam w domu. Mogę zeskanować i dołączyć aneks do tego zgłoszenia na [email protected].
Play4you, jak myślisz, uda się to wszystko załatwić w tydzień?
Dziękuje za zainteresowanie sprawą.
Pozdrawiam,
Naturalnie, ten druk tam jest, a paczkę wysłałem niezwłocznie - w dniu otrzymania. Jak pisałem, nie ma w paczce tylko aneksu do umowy bo Pani na infolinii kazała tego nie załączać.play4you2 pisze:
Jesli paczka z telefonem zawierała tez druk z odstapieniem i zmieściłeś się w terminie 10 dni to nie martw się wszystko jest okej> nawet nie musisz tego dodatkowego maila wysyałać. Lepiej w przyszłym tygiodniu zadzwoń do OK albo wtedy do nich napisz jak dosteniemy paczkę. W tydzień moze być ciężko ale myślę że nie jest to wykluczone. Jak tylko dostaniemy paczkę to wtedy bedzie możliwość interwencji.
okej, rozmumim że na swojego maila dalej otrzymujesz niechcianą korepondencję? postaram się kajnajszybciej zając sprawą.wojciech pisze:play4you1, play4you2,
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=524930#524930
doczekam się jakiejkolwiek reakcji?! bo przecież coś człowieka może trafić :/
Tal. Ostatnio radośnie poinformowaliście o rozwiązaniu konkursu.play4you2 pisze:okej, rozmumim że na swojego maila dalej otrzymujesz niechcianą korepondencję? postaram się kajnajszybciej zając sprawą.wojciech pisze:play4you1, play4you2,
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=524930#524930
doczekam się jakiejkolwiek reakcji?! bo przecież coś człowieka może trafić :/