• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 131 z 241
  • 1
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 241

 #526000  autor: khagari
 04 sty 2012, 19:22
IK`ey pisze:Hmmm,

Oferta Promocyjna „All Inclusive dla Firm MAX od 26.07”
obowiązuje od 26 lipca 2011r. do odwołania,
Ogólne warunki skorzystania z Oferty Promocyjnej
„All Inclusive dla Firm MAX od 26.07”


w regulaminie:
" Abonenci, którzy przeniosą swój Numer MSISDN (numer telefonu) od swojego
dotychczasowego operatora do Sieci Telekomunikacyjnej P4 i zawrą Umowę w ramach
niniejszej Oferty Promocyjnej na Okres Zastrzeżony, otrzymują upust na Abonament w
wysokości 10% oraz dodatkowy pakiet złotówek (zwany dalej „pakietem”) o wartościach
określonych w tabeli 4 oraz punktach poniżej:"

ale brak definicji, że to musi być abonent poprzedniej sieci.
też jestem zainteresowana:)
Play4you, prosimy o odpowiedź:)

 #526121  autor: Logith
 05 sty 2012, 10:49
play4you1 pisze:
Logith pisze:Witam Play4you :evil: ,

Przedłużyłem umowę dobierając większy abonament, dzisiaj przyjechał kurier z umową i telefonem. Umowa podpisana, telefon odpakowany przy kurierze by sprawdzić czy jest (tutaj zwracam uwagę na fatalne pakowanie przez magazyn play! kawałeczek folii i worek to niezbyt dobry pomysł), był i to w jednym kawałku więc miło pożegnałem się z kurierem.
Po dokładnym wypakowaniu, włączeniu i początkowej konfiguracji (data, godzina, konto windowslive) i przejściu do menu telefon się zawiesił i zrestartował, potem się restartował już sam, co jakiś czas można było wejść do menu i po chwili znów sie wyłączał. Czyli ewidentnie zepsuty. Nie było możliwości choć na chwilę by skorzystać z usług telekomunikacyjnych za pomocą tego urządzenia.
Na infolinii HTC po wstępnej analizie powiedziano mi, że to awaria i sam tego nie naprawię a oni też nie mogą bo w pierwszych 2 tygodniach odpowiada sprzedawca.
Po kontakcie z BOK otrzymałem adres magazynu i tyle.
Niezwłocznie wysłałem pocztą (priorytet, ubezpieczony, potwierdzenie odbioru) i zawarłem krótki opis problemu wraz z tym drukiem zwrotu (wiesz o którym mówię?)
Nie chcę rozwiązywać abonamentu, numer jak i telefon są mi teraz potrzebne. I tylko pytanie tu do Ciebie - ile to będzie trwało? Najgorsze jest to, że tego telefonu ciągle fizycznie w ofercie nie ma (zamówienie na telefon). Zrobiłem też zgłoszenie, gdzie podobnie opisałem problem.
Nie wiem co mam jeszcze zrobić, jak na razie zostałem bez telefonu z nowo podpisaną umową na kolejne dwa lata. :evil:
Aha.. to już mój drugi problem z telefonem tuż po zakupie w play. :evil:
Jestem podwójnie wkurzony, ale pozostaje już mi z tego chyba się tylko śmiać.. :smt005:
Pozdrawiam.
Odsyłając telefon na adres magazynu odstępujesz od aneksu. W przesyłce powinien znaleźć się tez druk o odstapienie od aneksu. Jeżeli telefon nie działa od momentu zakupu i chcesz otrzymać nowy telefon to należy zareklamować go z tytułu niezgodności towaru z umową i odesłać do serwisu/lub za pośrednictwem salonu. Wtedy serwis stwierdza czy wada jest na tyle poważna aby go wymienić czy może naprawić. Tak więc w Twoim przypadku aneks powinien zostac rozwiązany. Wtedy miałbys możliwość podpisania jeszcze raz przez kanał telesales lub salon sprzedaży (może tam będzie ten telefon).
Ehh.. ręce mi już opadają. Nie mam siły już a to pewnie znów początek.
Dzwoniłem z kilka razy na infolinię zanim ktoś w ogóle był w stanie mi powiedzieć co mam zrobić z uszkodzonym telefonem nie z mojej winy. Kazali odesłać na mineralną 15A co też zrobiłem.
Zrobiłem to zgłoszenie, i otrzymałem nieco inną odpowiedź (nr: 39058775 ).
Pisałem do eshopu, odpowiedzieli, że pierw ekspertyza, potem ewentualna wymiana, mają 30 dni z reguły ok. 2 tyg trwa. (sic!)
Ludzie. Dostaję niesprawny telefon, umowa podpisana.. znów nie mam możliwości by skorzystać z usług telekomunikacyjnych. Nie chcę rozwiązywać i potem znów podpisywać umowy? - po co, więcej roboty dla Was.
Play4You, chodzi tylko o to, że na prawdę nie mam czasu.. jak dzisiaj dostałem lakoniczną odpowiedź z eshopu,że mają 30 dni, z reguły trwa to 2 tyg to padłem.
Na razie w ogóle nikt nie skontaktował sie ze mną w tej sprawie. Telefonu do eshopu brak, jest mail gdzie odpowiadają na jedno pytanie z kilku. Gdy pytam czy dosłać zeskanowaną umowę nic nie odpowiadają. Kazano mi tylko wysłac telefon, w zgłoszeniu 39058775 Pani mi mówi, że źle zrobiłem bo i umowę trzeba było wysłać...
Kto to ma wszystko wiedzieć?
Znów podpisana umowa z Play i znów zabawa w ciuciubabkę z niedziałającymi telefonami w dniu zakupu. Dwa lata temu sprzedano mi telefon w salonie bez wbudowanej lampy flash, gdy już naprawili to mikrofon rozwalony. Teraz przysyłają do aneksu w ogóle nie działający telefon.. ja już nie wiem co mam robić.
Wybacz za ten mętlik w wypowiedzi ale już nie wiem czy śmiać się czy płakać. :smt005:
Kiedy mogę liczyć na jakiś kontakt? Nie wiem z eshopu na ten przykład..?
Play4you, a może szybciej będzie w ogóle wypowiedzieć tą umową i podpisać na nowo? ale jaki to ma sens? I czy mi nie powiecie, że mam coś za to zapłacić? /otworzyłem przecież w końcu telefon, ładowarkę na te 10 minut/
Czy możesz jakoś ruszyć tą sprawę? Zebrać to wszystko? Odnoszę wrażenie, że infolinia swoje, e-shop swoje, play24 swoje i nic nie jest skoordynowane. Sprawny telefon muszę mieć najpóźniej do końca przyszłego tygodnia.

Pozdrawiam.

[ Dodano: 2012-01-05, 10:57 ]
tomektg pisze:Logith, przy zakupie na odległość w pierwszych dniach możesz oddać telefon sprzedawcy i po sprawie.
Tak, tylko, że ja ten telefon otworzyłem. I nie wiem czy to jakoś nie wpłynie? Nie wiem, czy nie wycenią tego jakoś.. Zdjąłem folię i wypakowałem tylko ładowarkę z folii ale zawsze to już coś. Jeżeli na prawdę mogę to oddać bez konsekwencji, to nie ma problemu. Mogę chętnie znów podpisać umowę nawet dzisiaj na tych samych warunkach z telefonem.
..pytanie gdzie sens i logika? W cywilizowanych krajach gdy okazuje się, że telefon jest niesprawny w dniu zakupu wymienia się go bez zająknięcia a nie '30 dni, z reguły trwa to 2 tygodnie"..

Play4you, jeszcze raz proszę Cię o pomoc.
Aha, i jeszcze jedno - dlaczego telefon który okazuje się wadliwy w dniu zakupu na odległość ma być naprawiany? Z jakiej racji ma pierwszego dnia już tracić na wartości.. po prostu nie pojmuję tego. Identyczną batalię stoczyłem niecałe dwa lata temu. Telefon tak samo w dniu zakupu był niesprawny. Tylko, że w salonie o ile mogłem to wyłapać, czego nie zrobiłem tak tutaj przy zakupie na odległość nie dano mi takiej szansy.
Nie rozumiem tego, podobnie jak faktu, że mogę poczekać teraz sobie z miesiąc.


Pozdrawiam,

Obrazek
Obrazek

 #526128  autor: play4you2
 05 sty 2012, 11:29
Tak masz rację jak najbardziej w momencie jeśli otrzymałeś telefon wraz z aneksem okazuje się wadliwy powinna być możliwość wymiany samego aparatu. Niestety w związku z obsługą stanów magazynowych nie obsługujemy tak tego procesu. W ciągu 10 dni odsyła się Aneks/Umowę wraz z telefonem my anulujemy całość i od nowa zawieramy.

Stwórz nowe zgłoszenie do Ok. w tej sprawie załącz potwierdzenie odbioru przez nas tego telefonu i ustalę co się dzieje z tą przesyłką i co dalej z tym zrobimy, OKej? Podaj mi tylko numer zgloszenia a najlepiej napisz mi na maila [email protected]

[ Dodano: 2012-01-05, 11:37 ]
jackq pisze:bardzo proszę o popchnięcie zgłoszenia nr 38995398
zrobione

[ Dodano: 2012-01-05, 11:40 ]
IK`ey pisze:Play4U Czy wiesz co z obiecanym Samsungiem Galaxy Note w Play -
Niestety w kewstiach nadchodzącego sprzetu czy planowanych ofert na przyszłość nic nie wiemy

[ Dodano: 2012-01-05, 11:45 ]
khagari pisze:
IK`ey pisze:Hmmm,

Oferta Promocyjna „All Inclusive dla Firm MAX od 26.07”
obowiązuje od 26 lipca 2011r. do odwołania,
Ogólne warunki skorzystania z Oferty Promocyjnej
„All Inclusive dla Firm MAX od 26.07”


w regulaminie:
" Abonenci, którzy przeniosą swój Numer MSISDN (numer telefonu) od swojego
dotychczasowego operatora do Sieci Telekomunikacyjnej P4 i zawrą Umowę w ramach
niniejszej Oferty Promocyjnej na Okres Zastrzeżony, otrzymują upust na Abonament w
wysokości 10% oraz dodatkowy pakiet złotówek (zwany dalej „pakietem”) o wartościach
określonych w tabeli 4 oraz punktach poniżej:"


ale brak definicji, że to musi być abonent poprzedniej sieci.
też jestem zainteresowana:)
Play4you, prosimy o odpowiedź:)
W regulaminie wyraźnie jest napisane, że "od swojego
dotychczasowego operatora " i dalej do "do Sieci Telekomunikacyjnej P4" czyli jasno wynika z tego że dotychczasowy operator musi być różny od P4.
Mam nadzieję, że to teraz będzie jasne :). Pozdrawiam

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #526131  autor: patrix-83
 05 sty 2012, 11:46
PlayForYou2


Proszę,popchnij moje zgłoszenie nr 39010883 bo sprawa jest prosta a w BOK się po prostu ociągają.

Dzięki.

 #526133  autor: Logith
 05 sty 2012, 11:49
Rozumiem. Jeszcze dzisiaj zrobię zgłoszenie, - jak rozumiem na [email protected]? i napiszę Ci maila.
Jak na razie nie dostałem potwierdzenia odbioru od Was paczki bo pewnie na Mineralnej będzie ona dzisiaj dopiero, mam tylko dowód nadania, który dołączę.
Do paczki dołączyłem krótkie wyjaśnienie odręczne napisane i wypełniony ten szablon odstąpienia od umowy gdzie jest dopisane, że powodem jest tylko i wyłącznie wadliwie działający telefon. I tylko to kazano mi dołączyć na infolinii. O aneksie przedłużenia umowy nic nie było mówione - ten mam w domu. Mogę zeskanować i dołączyć aneks do tego zgłoszenia na [email protected].
Play4you, jak myślisz, uda się to wszystko załatwić w tydzień?
Dziękuje za zainteresowanie sprawą.
Pozdrawiam,

Obrazek
Obrazek

 #526141  autor: play4you2
 05 sty 2012, 12:18
miejski pisze:Play4you2, otóż sęk w tym, że na ww. informacja od Was jest błędna i na przytoczonej trasie Play posiada własne BTS-y (linki do lokalizacji poniżej). Więc dlatego pytam się w co ze mną przygrywacie?

P4 BTS Dęblin
P4 BTS Puławy
P4 BTS Klikawa k. Puław
P4 BTS Zwoleń
P4 BTS Lipsko
Zgadza się w podanych miastach, stacje są ale już pomiędzy nie ma i stąd mogą być problemy na trasie

[ Dodano: 2012-01-05, 12:24 ]
taryfiasz19gr pisze:Witam od dzisiaj rana wystepuje u mnie następujący problem - nie można się dodzwonić do mnie (729 0XX XXX) z numerów stacjonarnych TP SA. Pojawia się niepokojący komunikat "Nie ma takiego numeru". Z innych sieci komórkowych (w tym z Play) nie ma takiego problemu można sie dodzwonić na mój numer. Na inny numer w Play bez problemu z telefonu stacjonarnego można się dodzwonić.

Jak widać z mojego opisu problem dotyczy tylko mojego numeru lub mojej puli numeracji 729 0XX XXX wcześniej ten numer był w sieci Gadu Air, która zakończyła działalność 31.10.2011, także może to mieć z tym związek.

Spróbujcie przetestować jeśli ktoś ma numer przeniesiony do Play z GaduAIR?

Może TP SA wycofała tą numerację z bazy danych z systemu?

Play4you nr zgłoszenia na Play 24 to: 39083819 - Proszę o interwencję :)

[ Dodano: 2012-01-04, 08:57 ]
Sprawdziłem na inny numer 729 0XX XXX też nie można sie dodzwonić - ten sam komunikat - Nie ma takiego numeru. Na to wychodzi że TP SA wykasowała tą numerację z bazy danych i nie można sie na te numery dodzwonić.
_________________
taryfiasz19gr/ Lejkowiec netowy



Sprawa dotyczy kilkudziesięciu tysięcy osób:

Tu jest inny wątek

http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 855#525855

tak problem z kierowaniem. Zgłosiliśmy już sprawę i rozwiązujemy.

[ Dodano: 2012-01-05, 12:30 ]
Logith pisze:Rozumiem. Jeszcze dzisiaj zrobię zgłoszenie, - jak rozumiem na [email protected]? i napiszę Ci maila.
Jak na razie nie dostałem potwierdzenia odbioru od Was paczki bo pewnie na Mineralnej będzie ona dzisiaj dopiero, mam tylko dowód nadania, który dołączę.
Do paczki dołączyłem krótkie wyjaśnienie odręczne napisane i wypełniony ten szablon odstąpienia od umowy gdzie jest dopisane, że powodem jest tylko i wyłącznie wadliwie działający telefon. I tylko to kazano mi dołączyć na infolinii. O aneksie przedłużenia umowy nic nie było mówione - ten mam w domu. Mogę zeskanować i dołączyć aneks do tego zgłoszenia na [email protected].
Play4you, jak myślisz, uda się to wszystko załatwić w tydzień?
Dziękuje za zainteresowanie sprawą.
Pozdrawiam,
Jesli paczka z telefonem zawierała tez druk z odstapieniem i zmieściłeś się w terminie 10 dni to nie martw się wszystko jest okej> nawet nie musisz tego dodatkowego maila wysyałać. Lepiej w przyszłym tygiodniu zadzwoń do OK albo wtedy do nich napisz jak dosteniemy paczkę. W tydzień moze być ciężko ale myślę że nie jest to wykluczone. Jak tylko dostaniemy paczkę to wtedy bedzie możliwość interwencji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #526147  autor: Logith
 05 sty 2012, 12:44
play4you2 pisze:
Jesli paczka z telefonem zawierała tez druk z odstapieniem i zmieściłeś się w terminie 10 dni to nie martw się wszystko jest okej> nawet nie musisz tego dodatkowego maila wysyałać. Lepiej w przyszłym tygiodniu zadzwoń do OK albo wtedy do nich napisz jak dosteniemy paczkę. W tydzień moze być ciężko ale myślę że nie jest to wykluczone. Jak tylko dostaniemy paczkę to wtedy bedzie możliwość interwencji.
Naturalnie, ten druk tam jest, a paczkę wysłałem niezwłocznie - w dniu otrzymania. Jak pisałem, nie ma w paczce tylko aneksu do umowy bo Pani na infolinii kazała tego nie załączać.
W takim razie wstrzymuję się z wysyłaniem już czegokolwiek i czekam. Dzisiaj ta paczka jest w doręczeniu i powinna być u Was na Mineralnej.. pytanie tylko jak tam u Was wygląda kwestia ich odbioru.
Dzięki zatem i proszę, nie zapomnij o tej sprawie.

Pozdrawiam,
Ostatnio zmieniony 05 sty 2012, 12:57 przez Logith, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek
Obrazek

 #526148  autor: play4you2
 05 sty 2012, 12:46
wojciech pisze:play4you1, play4you2,
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=524930#524930

doczekam się jakiejkolwiek reakcji?! bo przecież coś człowieka może trafić :/
okej, rozmumim że na swojego maila dalej otrzymujesz niechcianą korepondencję? postaram się kajnajszybciej zając sprawą.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #526170  autor: user_delete19
 05 sty 2012, 14:07
play4you2 pisze:
wojciech pisze:play4you1, play4you2,
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=524930#524930

doczekam się jakiejkolwiek reakcji?! bo przecież coś człowieka może trafić :/
okej, rozmumim że na swojego maila dalej otrzymujesz niechcianą korepondencję? postaram się kajnajszybciej zając sprawą.
Tal. Ostatnio radośnie poinformowaliście o rozwiązaniu konkursu.

Po wtóre - wciąż mogę zalogować się na stronę projektu...

 #526187  autor: patrix-83
 05 sty 2012, 15:14
PlayForYou2


Proszę,popchnij moje zgłoszenie nr 39010883 bo sprawa jest prosta a w BOK się po prostu ociągają.

Dzięki.

 #526203  autor: grzegi
 05 sty 2012, 15:52
Można prosić o zajęcie się zgłoszeniem technicznym nr 37531476. Sprawa "wisi" już od 25.11.2011r. i żadnej informacji z Waszej strony. Napiszcie chociaż, czy coś działacie.

P.S. Oprócz nadajników, które podałem w zgłoszeniu możecie popatrzeć, czy nie dałoby się zrekonfigurować tego nadajnika: Bielsko-Biała, ul. Szczęśliwa 23 - dom jednorodzinny.

Pozdrawiam.

 #526209  autor: Logith
 05 sty 2012, 16:09
Cześć,

Play4you , od godziny 13:51 macie u siebie tę paczkę. :wink:
Bardzo proszę byś się zajął tą nietypową sprawą. W odpowiedzi na zgłoszenie na Play24 powiedziano mi, że zostanie ona odesłana do mnie /z powodu braku tego aneksu do umowy/ :x

Pozdrawiam, :smt006
M

Obrazek
Obrazek

 #526438  autor: ppp1ppp
 06 sty 2012, 21:14
jak mam wiadomość na poczcie głosowej nie przychodzi sms o takim fakcie, czy to normalne czy jest to związane z aktywną usługą Poczta Głosowa na e-mail?

 #526564  autor: grzegi
 07 sty 2012, 17:25
Działa to chyba w ten sposób, że ALBO powiadomienie sms ALBO powiadomienie e-mail. Jedno Ci chyba wystarczy?

 #526568  autor: user_delete19
 07 sty 2012, 17:29
Mnie przychodzą oba... Jedyne co, to majac poczte glosowa lite dostajemy tylko mms a nie dostajemy maila/smsa bodajze...

 #526570  autor: grzegi
 07 sty 2012, 17:38
A, to przepraszam. Skoro kolega @wojciech mówi, że działają oba, to w takim razie pisz zgłoszenie o źle działającej usłudze.

 #526590  autor: ppp1ppp
 07 sty 2012, 18:36
grzegi pisze:Działa to chyba w ten sposób, że ALBO powiadomienie sms ALBO powiadomienie e-mail. Jedno Ci chyba wystarczy?
nawet jak pocztę na e-mail mam wyłączoną to sms i tak nie przychodzi

 #526670  autor: gyniek
 07 sty 2012, 22:49
Witam mam pewne pytanie :

Żona podpisała umowę z Play jakoś tydzień temu wszystko fajnie , tylko w punkcie namówili ja na kupno karty plusa i przeniesienie go do Play , w celu nadania rabatu.
Tu zaczeły się schody które trwają do dziś dzień . Przeniesienie nie udało się z powodu błędnych danych po stronie Plusa do play. Dane są identyczne na umowie w Play jak i rejestracji karty w plus. Co chwilę udając się do BOK słyszymy info że to wina plusa który blokuje przeniesienie nr . Chcąc dowiedzieć się co mamy zrobić w BOk dostaliśmy info , proszę pisemnie skierować się do P4 w celu wyjasnień ... Dzwoniąć do Infolini Plus P4 , tutaj paranoja informacje u każdego konsultanta są całkowicie inne... W BOK Play dowiedzieliśmy się że wystarczy zadzwonić do Plusa w celu wysłania jeszcze raz wniosku o przeniesienie . Z plusa odsyłają nas do Play i kółko się kręci. Proszę o pomoc w temacie bo jest to już śmieszne , żeby 8 dni załatwiać przeniesienie które zgodnie z umowa powinno trwać 24 h.

 #526673  autor: pakierhakierxd
 07 sty 2012, 22:58
Coś mi się wydaje że to plus miesza i nie chce stracić klienta jeśli dane są w 100 % poprawne.

Pozdrawiam :)

 #526679  autor: Golarz Filip
 07 sty 2012, 23:30
A mnie w tej sprawie,zastanawia jedno: czy konsultant "namawiając" Klienta na takie chocki klocki, czyniąc ze zwykłej procedury podpisania umowy,koszmar ( bo 8 dni to nawet w Afryce starczy na podpisanie umowy ) dla Klienta,nie powinien ponieść jakiś konsekwencji?
Rozumiem,pewnie większa prowizja,ale chyba trzeba dać Klientowi na tyle dobre warunki już na dzień dobry,by nie musiał kombinować,jednocześnie ujednolicając cały system wynagradzania pracowników.
No chyba,że Klient wkurzony już na początku przygody z Play to obecny target :)
  • Strona 131 z 241
  • 1
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 241
  • 1
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 241