• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 14 z 54
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 54
 #908053  autor: tomiangelo
 29 sty 2017, 13:02
To jeżeli jutro się nie uda to W Orange mam automatycznie przedłużoną umowę na czas nie określony ? I np we wtorek mi przeniosą numer do lajta to wtedy jak zapłacę za ten jeden dzień ? Dzień rozliczeniowy to 6 każdego miesiąca czyli jeszcze będzie to liczone jako rachunek styczniowy ? Niech mi to ktoś wyjaśni

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
 #908073  autor: cyanoone
 29 sty 2017, 14:26
Witamy, chat pojawi się w dniu jutrzejszym, trwa przerwa techniczna. Dziś nasze BOK nie pracuje, odpowiedź na e-mail otrzyma Pan także w dniu jutrzejszym.
Informacja z FB. Na pytanie o pracę w niedziele dostałem:
Jeszcze nie pracujemy, FB ma "oddzielną komórkę" :) na szczęście jutro już ruszy chat i obsługa będzie znów 100%-owo "poprawna", e-mail, tel. + chat online :)

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #908133  autor: anita8503
 29 sty 2017, 17:54
Czy z lajta w sprawie przeniesienie numeru dzwonią z numeru prywatnego? Pytam ponieważ mam blokadę połączeń z takich numerów i nie wiem czy ją chwilowo deaktywować...
 #908139  autor: macc
 29 sty 2017, 17:58
pisząc numer prywatny masz na myśli zastrzeżony?

dzwonią z numeru 727700700, nie używają numerów zastrzeżonych
 #908175  autor: anita8503
 29 sty 2017, 19:56
@macc tak, o to mi właśnie chodziło, dziękuję Ci bardzo!

EDIT: jeszcze jedno pytanie: po wypełnianiu wniosku o przeniesienie numeru na www pojawiła się informacja, ze potwierdzenie jego wypełnienia przyjdzie na maila. Niestety od wczoraj taki mail nie przyszedł... Czy do Was taki mail dotarł?
 #908304  autor: tomiangelo
 30 sty 2017, 13:24
Mój numer zostanie przeniesieniony 5 marca czyli jeden miesiąc dodatkowo w Orange będę. Umowę do wczoraj miałem.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
 #908373  autor: cyanoone
 30 sty 2017, 19:07
Mój numer od jutra w Lajcie. Cały czas walczę z BOK. Nie chodzi mi teraz o jakieś odszkodowanie tylko przyznanie się operatora do błędu. Mam na myśli ten zapis i opcje którą wybrałem.
Ponadto oświadczam, że niniejszym dokonuje trybu przeniesienia numeru: 2. Bez zachowania terminu wypowiedzenia, w ciągu 2 dni roboczych od zawarcia umowy
anita8503 pisze:@macc tak, o to mi właśnie chodziło, dziękuję Ci bardzo!

EDIT: jeszcze jedno pytanie: po wypełnianiu wniosku o przeniesienie numeru na www pojawiła się informacja, ze potwierdzenie jego wypełnienia przyjdzie na maila. Niestety od wczoraj taki mail nie przyszedł... Czy do Was taki mail dotarł?
Sprawdź w spamie. Moje potwierdzenie tam było.

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #908401  autor: macc
 30 sty 2017, 21:49
tomiangelo pisze:czyli jeden miesiąc dodatkowo w Orange będę. Umowę do wczoraj miałem.
nju i orange dolicza 1 miesiąc na przeniesienie numeru
 #908426  autor: tomiangelo
 31 sty 2017, 05:17
macc pisze:
tomiangelo pisze:czyli jeden miesiąc dodatkowo w Orange będę. Umowę do wczoraj miałem.
nju i orange dolicza 1 miesiąc na przeniesienie numeru
Kurde nie wiedziałem o tym.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
 #908427  autor: macc
 31 sty 2017, 07:26
Tak się dzieje jak da się nju i orange swobodną rękę na ustalenie daty przeniesienia numeru to wtedy doliczają 1 miesiąc bo podobno aż tyle czasu potrzebują na przeniesienie numeru do innej sieci.
 #908468  autor: niestela2
 31 sty 2017, 13:10
Nju czy orange jeden pies. I to na pewno nie rasowy. Mnie z kolei Play chciał zrobić na złość przy drugim numerze, ale interwencja u Lajta pomogła i zwolnili nr na kartę z dnia na dzień, choć wcześniej twierdzili, że on jest na kontrakt... :mrgreen:
 #908476  autor: Wulo
 31 sty 2017, 14:13
Złożyłem dzisiaj wniosek o przeniesienie numeru mojej mamy (numer zarejestrowany na mnie), bo chciałem skorzystać jeszcze z tej promocji 1 zł za aktywację. Podałem numer kontaktowy mój prywatny, tak więc mam nadzieję, że zadzwonią do mnie z potwierdzeniem, a nie do mamy. Mam pytanie, w jakim czasie przychodziły dokumenty do domu od momentu potwierdzenia przez konsultanta?
 #908480  autor: black23
 31 sty 2017, 14:24
Wulo pisze:Złożyłem dzisiaj wniosek o przeniesienie numeru mojej mamy (numer zarejestrowany na mnie), bo chciałem skorzystać jeszcze z tej promocji 1 zł za aktywację. Podałem numer kontaktowy mój prywatny, tak więc mam nadzieję, że zadzwonią do mnie z potwierdzeniem, a nie do mamy. Mam pytanie, w jakim czasie przychodziły dokumenty do domu od momentu potwierdzenia przez konsultanta?
złożyłeś wniosek przez stronę czy telefonicznie bo do mnie nie oddzwonili czekałem 6 dni roboczych i sam do nich musiałem dzwonić że by później nie było problemów z aktywacją za 1zł jak się promocja dzisiaj skończy
 #908483  autor: Wulo
 31 sty 2017, 14:28
black23 pisze:
Wulo pisze:Złożyłem dzisiaj wniosek o przeniesienie numeru mojej mamy (numer zarejestrowany na mnie), bo chciałem skorzystać jeszcze z tej promocji 1 zł za aktywację. Podałem numer kontaktowy mój prywatny, tak więc mam nadzieję, że zadzwonią do mnie z potwierdzeniem, a nie do mamy. Mam pytanie, w jakim czasie przychodziły dokumenty do domu od momentu potwierdzenia przez konsultanta?
złożyłeś wniosek przez stronę czy telefonicznie bo do mnie nie oddzwonili czekałem 6 dni roboczych i sam do nich musiałem dzwonić że by później nie było problemów z aktywacją za 1zł jak się promocja dzisiaj skończy
Złożyłem poprzez formularz na stronie. Konsultant na czacie napisał, że jak złożę dzisiaj to promocja 1 zł aktywacja jeszcze będzie działać, bo liczy się data złożenia. Mam taki tylko mały "problem", bo będę w domu dopiero 3 lutego, tak więc zależałoby mi, żeby tych dokumentów tak szybko nie wysyłali, jeżeli do powrotu nie będę miał jeszcze kontaktu z BOK to wtedy sam zadzwonię już po powrocie do domu. A na pytanie co dalej z promocją 1 zł za aktywację, to odpowiedział, że nie planują przedłużenia na luty, dlatego stąd mój pośpiech :roll:

PS. Jaką firmą są wysyłane dokumenty? Z tego co czytam na forum to pocztex? Jeśli pocztex to nawet spoko, bo to i tak przynosi normalnie listonosz, a akurat u siebie na wiosce mam zaprzyjaźnionego listonosza to chociaż z dokumentami powinno być bez problemów (podpisanie, wysyłka).
 #908486  autor: black23
 31 sty 2017, 14:45
wysyłają pocztexem jak nikogo nie będzie w domu to zostawiają na poczcie kilka dni będziesz miał na odbiór. Ja dzwoniłem we wtorek w czwartek miałem dokumenty ty musisz jeszcze na telefon czekać
 #908499  autor: peterka90
 31 sty 2017, 15:03
W czwartek złożyłem, czekam na konsultanta.
Jedno pytanko:
Czytam, że kurierzy nie są przeszkoleni w kwestii wypełnienia papierów. Czy oni te papiery zostawiają i klienci mają sami gdzieś je dostarczyć? Czy wypełniamy przy kurierze?
Do wypełnienia jest ta umowa, która na ich stronie w PDF czy coś jeszcze?
 #908503  autor: niestela2
 31 sty 2017, 15:22
Podpisujesz przy kurierze. Wszystko jest w środku opisane. Jeden egzemplarz zabiera kurier. Możesz sobie skreślić zgodę marketingową i zaparafować, bo domyślnie jest zaznaczona. Ważne żeby złożyć wszędzie podpisy gdzie trzeba. Na dołączonej karteczce piszą ile ich ma być.
 #908519  autor: macc
 31 sty 2017, 16:19
niestela2 pisze: Na dołączonej karteczce piszą ile ich ma być.
U mnie nie było żadnej karteczki. Były markerem zaznaczone 4 miejsca do podpisu.
  • Strona 14 z 54
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 54
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 54