• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 14 z 45
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 45

 #665876  autor: colombo
 04 paź 2013, 20:07
Pakiet działał u mnie od wakacji przyzwoicie (jak na Orange), ale parę dni temu "zaraza" i do mnie dotarła - nie można było praktycznie używać netu. W końcu wczoraj złożyłem skargę przez OOnline - z pewnością to przypadek, bo dzisiaj net działa bez większych problemów jak na razie.
Przy okazji - kilkakrotnie zdażyło mi sie pisać reklamacje do Orange i za każdym razem załatwiali sprawę dość szybko, bez żadnych komplikacji - plus dla nich.

 #665880  autor: Marens
 04 paź 2013, 20:27
Znajomy ma problem z stabilnością pakietu wakacyjnego od ubiegłego tygodnia. Udało mu się w ramach rekompensaty przedłużyć ważność pakietu do końca roku. Swoją drogą takie działanie tych pakietów to jest antyreklama, na ich miejscu zrobiłbym wszystko aby to dobrze działało tak aby zachęcić do podpisywania umów na Orange Free. Raczej mi się nie wydaje, żeby ktoś kto miał przeboje z tym pakietem później zdecydował się na usługę abonamentową, mimo że działa bezproblemowo.

 #665887  autor: ja.michal
 04 paź 2013, 21:19
Marens, masz rację. Antyreklama. Sam mam kartę Orange z tymi pakietami (jakieś 12 GB do 25 października) i abonamentową T-Mobile. Na karcie Orange nie udało mi się załadować strony... Orange. Może w nocy będzie lepiej, ale co z tego jak mam w T-Mobile bez limitu.

Orange ma dobrą, nawet bardzo dobrą ofertę na abonament bez modemu. No z tego jeśli będzie to działać tak jak ten pakiet?

Mam jeszcze kartę Day by Day. Chyba pokuszę się jeszcze o test na tej karcie.

 #665927  autor: colombo
 05 paź 2013, 10:17
W końcu wczoraj złożyłem skargę przez OOnline
W samą porę to napisałem - wczoraj dostałem sms, że reklamacja (?) została pozytywnie rozpatrzona i 15 zł na konto...ale żeby było śmieszniej chwilę wcześniej przyszedł sms...o aktywacji usługi Bezpieczny Telefon w wersji Premium :D Ja na pewno tego nie włączałem - zresztą ta karta siedzi w modemie - i oczywiście pobrało opłatę za tę usługę. Orange to wesoła sieć... :)

 #666462  autor: babeo
 07 paź 2013, 23:09
Od jutra nowe pakiety na kartę. Zobaczymy.

 #666993  autor: Cage
 10 paź 2013, 16:56
auvi pisze:Ciągle coś się pierniczy w tej firmie.
Dziadowskie to Orange się już porobiło, że aż się chcę :pukeleft:
Nie ma obecnie żadnej możliwości, żeby sprawdzić stan tego pakietu.
Nie działa SMS oraz Orange On-Line, które dopiero dziś zadziałało za drugim logowanie, a wczoraj wcale nie było możliwości sprawdzenia tego pakietu.
Według mnie powinno się te wszystkie niesprawne karty SIM wsadzić do gęby i dobić obcasem tej osobie, która jest za to wszytko odpowiedzialna, a jak nie :?: to UOKiK powinien na nich nałożyć wysoką karę.

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic

 #666998  autor: Cage
 10 paź 2013, 17:36
Nie prawda, że problem usunięty, gdyż przed chwilą wysłałem SMS i zwrotny otrzymałem o treści:
Bledna komenda. Sprawdz poprawne komendy obslugi pakietow internetowych na www.orange.pl.
Czas: 2013-10-10 17:34:39

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic

 #667008  autor: maniek89
 10 paź 2013, 18:38
macie oferty glosowe wiec ten pakiet jest do uzywania w telefonie i operator celowo zabezpiecza przed nadmiernym wykorzystaniem w modemach i po thetheringu. Zauwazcie ze przy ofertach orange free internet dziala stabilnie bo ta oferta jest dedykowana.

 #667020  autor: auvi
 10 paź 2013, 19:40
Otrzymałem odpowiedź na jedną z reklamacji dotyczących zrywania połączeń na karcie z pakietem 6 GB:
W nawiązaniu do zgłoszenia, które dotyczyło pogorszenia jakości zasięgu w Pana miejscu zamieszkania, uprzejmie informuję, iż Operator sieci gwarantuje i świadczy usługi telekomunikacyjne, w zakresie istniejących możliwości technicznych. PTK Centertel Sp. z o.o. nie gwarantuje swoim Klientom dostępu do sieci w każdym punkcie, w każdym budynku, czy pomieszczeniu gdyż z uwagi na charakter sieci jest to niemożliwe.

Pragnę dodać, że istnieje szereg innych czynników, niezależnych od bieżącego funkcjonowania sieci, które powinny być zapewnione dla prawidłowego odbierania i wysyłania danych. Najważniejsze z nich to sprawność użytkowanego modemu, brak technicznych wad karty SIM oraz brak zakłóceń w odbiorze zasięgu sieci wewnątrz pomieszczeń, w których korzysta Pan z usługi. Istniejąca infrastruktura sieci może powodować, że wewnątrz pomieszczeń sygnał może zanikać lub być osłabiony do tego stopnia, że realizacja połączeń będzie utrudniona lub niemożliwa. Nie możemy zagwarantować dostępu do sieci w każdym punkcie, w każdym budynku czy pomieszczeniu gdyż, z uwagi na mobilny charakter sieci jest to niemożliwe. Ograniczenia takie mogą być spowodowane między innymi ukształtowaniem terenu lub charakterystyką budynków (np. specyficzną konstrukcją).

Dla połączeń Internetowych prędkość transmisji danych nie jest wartością stałą, zależy przede wszystkim od zasięgu i stopnia zajętości sieci. Prędkość może się zmieniać także w czasie trwania sesji.

Ze swojej strony zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby jakość świadczonych usług była na najwyższym poziomie.
Ja nie wiem czy tym ludziom naprawdę wydaje się, że tym bełkotem zamaskują typową "zbywologię", czyli zbyć klienta na niczym i w niczym mu nie pomóc... Wstyd, Orange, wstyd...

 #667056  autor: mungo
 10 paź 2013, 21:58
maniek89 pisze:macie oferty glosowe wiec ten pakiet jest do uzywania w telefonie i operator celowo zabezpiecza przed nadmiernym wykorzystaniem w modemach i po thetheringu. Zauwazcie ze przy ofertach orange free internet dziala stabilnie bo ta oferta jest dedykowana.
Dwie karty: Orange Free na karte i nju mobile z rachunkiem, dwa testy jeden po drugim w tej samej lokalizacji, iPhone 5 (HSPA-DC do 42Mbps), pobieranie tego samego pliku.
Karta nju: 2.5-3MB/s, wykres prędkości pobierania gładziutki (niewielkie wahania).
Orange free na kartę: średnio 500kB/s, wykres prędkości pobierania w zakresie od 0 do 1MB/s, co sekundę inna wartość.
W nju cały czas połączenie, w ofnk zdarzają się zaniki transferu na kilkanaście sekund, nie przechodzą pingi. Co ciekawe w momencie gdy jest ten moment, że transfer stoi i nie przechodzą pingi, to jak chce załadować stronę Orange to ona akurat się ładuje.

Jak wytłumaczysz w takim razie gorsze działanie oferty internetowej na kartę od oferty do rozmów głosowych na abonament?

Liczę na to że to samo minie. Jestem już znudzony walką w wiatrakami w przypadku zgłaszania tego typu problemów. 95% klientów operatora to osoby "ograniczone" technicznie. Obsługa klienta musi obsłużyć tą ciemną masę, dlatego potrzeba dużo konsultantów. To znowu, połączone ze skąpstwem operatora, który chce zatrudniać ludzi za płace minimalną, powoduje żenujący poziom obsługi - takie odpowiedzi copy/paste jak powyżej i brak możliwości załatwienia jakiegokolwiek bardziej złożonego problemu.
Nawet jeśli jakiś "orange expert" (oddelegowany konsultant albo pracownik zewnętrznej agencji od PR) znajdzie temat na forum to nie zajmie się problemem (wiadomość prywatna na forum), tylko skieruje np do aplikacji facebookowej, gdzie wypełniony formularz trafi do szeregowych konsultantów o których poziomie już wspomniałem.

 #667065  autor: maniek89
 10 paź 2013, 22:40
Moze to Twoj jednostkowy przypadek? Znajomi chwala sobie ten internet tym bardziej ze u nas juz po modernizacji - nie wiem jak w twoich stronach.

 #667069  autor: mungo
 10 paź 2013, 22:53
maniek89 pisze:Moze to Twoj jednostkowy przypadek? Znajomi chwala sobie ten internet tym bardziej ze u nas juz po modernizacji - nie wiem jak w twoich stronach.
Raczej nie. O czym świadczy ten wątek i dziesiątki innych postów które znalazłem na sieci ostatnio. Co je łączy: badziewne działanie w prepaid i mix vs dobre w postpaid. Zależności lokalizacyjnych nie widze. Kraków też już praktycznie po modernizacji (jeszcze tylko u900 nie odpalili) i też na plus: lepszy i stabilniejszy zasięg, niższe pingi. Problem jest gdzieś dalej.

 #667101  autor: Kryniczanin
 11 paź 2013, 08:31
maniek89 pisze:Moze to Twoj jednostkowy przypadek? Znajomi chwala sobie ten internet tym bardziej ze u nas juz po modernizacji - nie wiem jak w twoich stronach.
To norma 1mb - 0 i tak cały czas.

 #667132  autor: zielony71
 11 paź 2013, 10:40
U mnie podobnie, tyle ze waha sie miedzy 2,5 mb a 0. Czesto pomaga dopiero reset modemu (pewnie przydziela wtedy nowe ip).
Zeby bylo smieszniej to wlasnie wcielo moje trzecie! zgloszenie w orange online. Tak sobie po prostu nikna bezpowrotnie!!! Ta firma to jakas karykatura. I pomyslec, ze ludzie narzekaja na bok Playa.

 #667155  autor: Gardzij
 11 paź 2013, 12:09
W Orange On-Line pojawiła się dodatkowa tabelka "Pakiet 1 GB na 30 dni" i widnieje tam suma MB z pakietu 6 GB za 6 zł Jak sądzicie istnieje możliwość przedłużenia tych GB za pomocą kupna pakietu 1 GB? Testował już ktoś taką ewentualność?

Obrazek

 #667177  autor: babeo
 11 paź 2013, 13:44
Nie wiem o co chodzi z tym pakietem, ale u mnie pokazuje tak samo.

 #667186  autor: Wiola_K
 11 paź 2013, 14:16
Wiem że za 12 zeta mają 1 GB

 #667221  autor: colombo
 11 paź 2013, 16:23
Nad czym się tu zastanawiać? Jest pakiet 1GB na 30 dni? Jest. Zgodnie z regulaminem można go przedłużyć kolejnym takim pakietem. A że jest równy pakietowi wakacyjnemu - Orange zrobiła prezent. Przecież bez powodu nie pojawiło się to w OO
Ale...jak wszyscy posiadacze pakietów wakacyjnych poprzedłużają sobie bonusy, pewnie dalej będzie to działało jak działało

 #667346  autor: wook
 12 paź 2013, 09:27
mi tam pakiet działa normalnie i przy użyciu w fonie i na kompie.

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #667455  autor: mjez1978
 12 paź 2013, 20:52
colombo pisze:Nad czym się tu zastanawiać? Jest pakiet 1GB na 30 dni? Jest. Zgodnie z regulaminem można go przedłużyć kolejnym takim pakietem. A że jest równy pakietowi wakacyjnemu - Orange zrobiła prezent. Przecież bez powodu nie pojawiło się to w OO
Ale...jak wszyscy posiadacze pakietów wakacyjnych poprzedłużają sobie bonusy, pewnie dalej będzie to działało jak działało
Czy ktoś już to sprawdził czy rzeczywiście pakiet wakacyjny przedłuża się pakietem 1gb bo ja uruchomiłem pakiet 200 mb na 30 dni i nić się nie porzedlużyło :evil:
  • Strona 14 z 45
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 45
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 45