• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 130 z 241
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 241

 #524984  autor: ppp1ppp
 30 gru 2011, 20:36
aktualnie pocztę głosową mam wyłączoną, przekierowania mam ustawione:
gdy zajęty 790998725
gdy nieosiągalny 790998725

chcę włączyć pocztę głosową - muszę coś zmieniać w przekierowaniach?

 #524988  autor: KC-KARLOS
 30 gru 2011, 21:02
ppp1ppp pisze:chcę włączyć pocztę głosową - muszę coś zmieniać w przekierowaniach?
Nic nie musisz ustawiać, po aktywacji poczty głosowej, przekierowania na skrzynkę zostaną ustawione automatycznie.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #525004  autor: ppp1ppp
 30 gru 2011, 22:15
play4you2 czy nie dałoby się w play fresh w usłudze Nowe Zbieraj Minuty zmienić rodzaj opłaty z jednorazowej na abonamentową lub 2 w 1, aby każdy mógł sobie wybrać dowolnie?

 #525030  autor: Baseciq
 31 gru 2011, 00:10
play4you2 pisze:
Baseciq pisze:Obserwuję w Warszawie i okolicach problem z Orange. Po wybraniu numeru telefonu mam w słuchawce ciszę, bez możliwości nawiązania połączenia. Niestety, tak jest dość często. Nie ma problemów ani w Plusie, ani w sieci macierzystej.
Na ustawienia Orange nie mamy wpływu.
Jakie ustawienia? Czy ja wam każę przestawiać coś w Orange?! Zgłoście do nich problem że ich sieć nie zestawia połączeń i tyle.

Kolejna sprawa, w dniu 25 września, a więc ponad 3 miesiące temu została złożona reklamacja w zgłoszeniu nr. 35368881, do dzisiaj nie uzyskałem odpowiedzi na reklamację.

Połączenie zostało zrealizowane, nie ma go w billingu, więc się pytam ,,WTF''?

 #525036  autor: ppp1ppp
 31 gru 2011, 00:37
Karlos20 pisze:Nic nie musisz ustawiać, po aktywacji poczty głosowej, przekierowania na skrzynkę zostaną ustawione automatycznie.
dzięki, wszystko ustawiło się z automatu

 #525046  autor: miejski
 31 gru 2011, 02:27
play4you2 pisze:
miejski pisze:Witam ponownie,
W odpowiedzi na zgłoszenie nr 38533988 i moje problemy opisywane tutaj , zamknięto je przed Świętami z poniższym komentarzem:

Cytat:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło za pośrednictwem poczty elektronicznej 19 grudnia 2011 roku.

Uprzejmie informuje, że zgłoszenie została ponownie przeanalizowane przez dział ekspercki.
Ponowna analiza wskazała, że w podanej lokalizacji na trasie Dęblin – Ostrowiec Świętokrzyski P4 nie posiada własnych anten.

Proszę w korespondencji zwrotnej o podanie informacji, gdzie uzyskał Pan dane, że w lokalizacjach występują nasze nadajniki.
Proszę również, jeżeli to nie będzie dla Pana problem, o podanie adresów występowania naszych baz.

W przypadku braku w danej lokalizacji naszych nadajników, Abonenci korzystają z infrastruktury partnera roamingowego (Plus).

Z poważaniem
P. K.
młodszy konsultant back office ds. obsługi klienta


Czy ja żyję w jakimś śnie, czy Play nie chce sie przyznać - w związku z moimi problemami - do własnych BTS-ów. A może chodzi o sformułowanie "anten"? Może P4 dzierżawi stacje, więc formalnie nie jest ich właścicielem?

Play4you, możecie mi to wyjaśnić?
Otrzymałeś informacje, że w podanej lokalizacji nie ma naszego zasięgu. Zasięg, z którego możesz korzystać, to roaming krajowy Plusa. Co jeszcze chciałbyś, żebym wyjaśnił
Play4you2, otóż sęk w tym, że na ww. informacja od Was jest błędna i na przytoczonej trasie Play posiada własne BTS-y (linki do lokalizacji poniżej). Więc dlatego pytam się w co ze mną przygrywacie?

P4 BTS Dęblin
P4 BTS Puławy
P4 BTS Klikawa k. Puław
P4 BTS Zwoleń
P4 BTS Lipsko

 #525067  autor: pakierhakierxd
 31 gru 2011, 11:08
Może są tylko pozwolenia.

Pozdrawiam :)

 #525179  autor: baka24
 01 sty 2012, 12:38
ktos ma pomysl jak przejsc z fresha do lubie to?
w play24 jak klikam na zmiane i potwierdzam to niby zatwierdza, zakladka z taryfami jest pusta... ale gdzies godzine po tym znowu moge wybrac zmiane taryfy ... ale oczywiscie LB nie jest aktywne na SIMie

kod wpisany w telefonie tez nie dziala... przepraszaja, ale zarzadzaniem kontem jest chwilowo niemozliwe.. i tak caly dzien dzis

any hint? zglosilem juz, nr 38974224, ale dzis i tak pewnie nic z tym nie zrobia ;)

 #525258  autor: baka24
 01 sty 2012, 19:15
baka24 pisze:kod wpisany w telefonie tez nie dziala... przepraszaja, ale zarzadzaniem kontem jest chwilowo niemozliwe.. i tak caly dzien dzis
dostalem odpowiedz na zgloszenie na play24.... ze mam czekac, ale po co mam czekac jak i tak sie nic nie zmieni :s

 #525440  autor: play4you2
 02 sty 2012, 14:42
ppp1ppp pisze:play4you2 czy nie dałoby się w play fresh w usłudze Nowe Zbieraj Minuty zmienić rodzaj opłaty z jednorazowej na abonamentową lub 2 w 1, aby każdy mógł sobie wybrać dowolnie?
Przykro mi, ale na razie nie ma takiej opcji i nie jest przewidywana. Trzeba za każdym razem o tym pamiętać.

[ Dodano: 2012-01-02, 15:19 ]
Baseciq pisze:Jakie ustawienia? Czy ja wam każę przestawiać coś w Orange?! Zgłoście do nich problem że ich sieć nie zestawia połączeń i tyle.

Kolejna sprawa, w dniu 25 września, a więc ponad 3 miesiące temu została złożona reklamacja w zgłoszeniu nr. 35368881, do dzisiaj nie uzyskałem odpowiedzi na reklamację.

Połączenie zostało zrealizowane, nie ma go w billingu, więc się pytam ,,WTF''?
Roaming Orange, jeśli Ci się telefon automatycznie na niego przelogował wszystko powinno działać. Jednak fakt, że nie zawsze jest idealnie. Jak najbardziej zgłaszamy wszystkie niezgodności, co do warunków współpracy.
Natomiast Odpowiedź na to zgłoszenie została przesłana przez serwis Play24. Sprawdź. Szczegóły rozwiązania wyjaśnię ci na PW.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #525472  autor: ChuckyCiechanow
 02 sty 2012, 16:46
No po tej mojej stracie w godzinach otrzymałem 20 minut do wszystkich i 10 zł na promocyjne dobre i to za głupotę trzeba płacić :)

 #525485  autor: ppp1ppp
 02 sty 2012, 17:33
play4you2 pisze:ppp1ppp napisał/a:
play4you2 czy nie dałoby się w play fresh w usłudze Nowe Zbieraj Minuty zmienić rodzaj opłaty z jednorazowej na abonamentową lub 2 w 1, aby każdy mógł sobie wybrać dowolnie?
Przykro mi, ale na razie nie ma takiej opcji i nie jest przewidywana. Trzeba za każdym razem o tym pamiętać.
to niech będzie chociaż data do kiedy usługa jest aktywna

 #525657  autor: Publius
 03 sty 2012, 14:04
I co? Nie da się jednak deaktywować tej poczty głosowej w POnK? Pierwsze zgłoszenie z 4 grudnia po kilku dniach zakonczono wklejką c/p, która nie miała nic wspólnego z rzeczywistą sytuacją. Utworzyłem 10 grudnia kolejne (38150345), które tutaj już P4Y popędzał. Dostałem następnego dnia SMSa że musi być przeanalizowane przez specjalistów...

Niedługo minie miesiąc, chcę tylko wyłączyć pocztę...

 #525661  autor: miejski
 03 sty 2012, 14:26
pakierhakierxd pisze:Może są tylko pozwolenia.
No raczej nie tylko pozwolenia, bo log z Netmonitora pokazuje np.

2011-11-17 15:01:46.406 {onOperatorInfoChanged} changeType=SERVICE_STATE, operatorInfo=mcc: 260, mnc: 06, operatorName: PLAY, carrier: <none>, networkType: HSPA
2011-11-17 15:01:46.834 {onCurrentCellInfoChanged} changeType=CELL_LOCATION, cellInfo=, lac: 13, cid: 13227, psc: 13, dbm: -107, lat: 51.418333, lon: 21.978611, accuracy: 0.0, info: Puławy, ul. Sieroszewskiego 6 (maszt - PGE Lubelskie Zakłady Energetyczne S.A.) [LUB:PUL3303:13:U2100-10836]


czy np.

2011-11-17 15:34:11.304 {onOperatorInfoChanged} changeType=SERVICE_STATE, operatorInfo=mcc: 260, mnc: 06, operatorName: PLAY, carrier: <none>, networkType: HSDPA
2011-11-17 15:34:11.852 {onCurrentCellInfoChanged} changeType=CELL_LOCATION, cellInfo=, lac: 15, cid: 13662, psc: 13, dbm: -75, lat: 51.363333, lon: 21.573889, accuracy: 0.0, info: Zwoleń, ul. Batalionów Chłopskich 1 [MAZ:ZWO3301:13:U2100-10836]

 #525698  autor: sql
 03 sty 2012, 17:10
Załóżmy ze wezmę LongPlay na próbę za 1 zł (bo jeszcze nigdy nie brałem). Następnie będę chciał przedłużyć umowę w taryfie biznesowej bo tam są lepsze warunki niż dla nowych. Moje pytanie brzmi po jakim czasie będę mógł przedłużyć umowę ?

 #525708  autor: Logith
 03 sty 2012, 17:30
Witam Play4you :evil: ,

Przedłużyłem umowę dobierając większy abonament, dzisiaj przyjechał kurier z umową i telefonem. Umowa podpisana, telefon odpakowany przy kurierze by sprawdzić czy jest (tutaj zwracam uwagę na fatalne pakowanie przez magazyn play! kawałeczek folii i worek to niezbyt dobry pomysł), był i to w jednym kawałku więc miło pożegnałem się z kurierem.
Po dokładnym wypakowaniu, włączeniu i początkowej konfiguracji (data, godzina, konto windowslive) i przejściu do menu telefon się zawiesił i zrestartował, potem się restartował już sam, co jakiś czas można było wejść do menu i po chwili znów sie wyłączał. Czyli ewidentnie zepsuty. Nie było możliwości choć na chwilę by skorzystać z usług telekomunikacyjnych za pomocą tego urządzenia.
Na infolinii HTC po wstępnej analizie powiedziano mi, że to awaria i sam tego nie naprawię a oni też nie mogą bo w pierwszych 2 tygodniach odpowiada sprzedawca.
Po kontakcie z BOK otrzymałem adres magazynu i tyle.
Niezwłocznie wysłałem pocztą (priorytet, ubezpieczony, potwierdzenie odbioru) i zawarłem krótki opis problemu wraz z tym drukiem zwrotu (wiesz o którym mówię?)
Nie chcę rozwiązywać abonamentu, numer jak i telefon są mi teraz potrzebne. I tylko pytanie tu do Ciebie - ile to będzie trwało? Najgorsze jest to, że tego telefonu ciągle fizycznie w ofercie nie ma (zamówienie na telefon). Zrobiłem też zgłoszenie, gdzie podobnie opisałem problem.
Nie wiem co mam jeszcze zrobić, jak na razie zostałem bez telefonu z nowo podpisaną umową na kolejne dwa lata. :evil:
Aha.. to już mój drugi problem z telefonem tuż po zakupie w play. :evil:
Jestem podwójnie wkurzony, ale pozostaje już mi z tego chyba się tylko śmiać.. :smt005:
Pozdrawiam.

Obrazek
Obrazek

 #525771  autor: banderas
 03 sty 2012, 21:27
napisz w wątku wszelkie nr zgłoszen które dotyczą ciebie , ja bym polecał oddać go jako produkt nie zgodny z umową, gdyz on nie działa, jak odeśleś powrócą ci numer do poprzedniego abonamentu

Logith pisze:Witam Play4you :evil: ,

Przedłużyłem umowę dobierając większy abonament, dzisiaj przyjechał kurier z umową i telefonem. Umowa podpisana, telefon odpakowany przy kurierze by sprawdzić czy jest (tutaj zwracam uwagę na fatalne pakowanie przez magazyn play! kawałeczek folii i worek to niezbyt dobry pomysł), był i to w jednym kawałku więc miło pożegnałem się z kurierem.
Po dokładnym wypakowaniu, włączeniu i początkowej konfiguracji (data, godzina, konto windowslive) i przejściu do menu telefon się zawiesił i zrestartował, potem się restartował już sam, co jakiś czas można było wejść do menu i po chwili znów sie wyłączał. Czyli ewidentnie zepsuty. Nie było możliwości choć na chwilę by skorzystać z usług telekomunikacyjnych za pomocą tego urządzenia.
Na infolinii HTC po wstępnej analizie powiedziano mi, że to awaria i sam tego nie naprawię a oni też nie mogą bo w pierwszych 2 tygodniach odpowiada sprzedawca.
Po kontakcie z BOK otrzymałem adres magazynu i tyle.
Niezwłocznie wysłałem pocztą (priorytet, ubezpieczony, potwierdzenie odbioru) i zawarłem krótki opis problemu wraz z tym drukiem zwrotu (wiesz o którym mówię?)
Nie chcę rozwiązywać abonamentu, numer jak i telefon są mi teraz potrzebne. I tylko pytanie tu do Ciebie - ile to będzie trwało? Najgorsze jest to, że tego telefonu ciągle fizycznie w ofercie nie ma (zamówienie na telefon). Zrobiłem też zgłoszenie, gdzie podobnie opisałem problem.
Nie wiem co mam jeszcze zrobić, jak na razie zostałem bez telefonu z nowo podpisaną umową na kolejne dwa lata. :evil:
Aha.. to już mój drugi problem z telefonem tuż po zakupie w play. :evil:
Jestem podwójnie wkurzony, ale pozostaje już mi z tego chyba się tylko śmiać.. :smt005:
Pozdrawiam.

banderassso

 #525781  autor: Logith
 03 sty 2012, 21:45
Widzisz.. sęk w tym, że ja CHCĘ przedłużyć tą umowę i to właśnie z tym telefonem.. tzn.. takim telefonem tylko, że nowym i w pełni sprawnym. No i najgorsze jest to, że mi się dość mocno spieszy..

A nr. zgłoszenia podaję, Play4you - łap : 39058775


Pozdrawiam,

Obrazek
Obrazek

 #525801  autor: jackq
 03 sty 2012, 22:34
Play4you bardzo proszę o popchnięcie zgłoszenia nr 38995398
Bo znów będę czekał na pakiet minut, który mi się co miesiąc należy, Bóg wie ile...
W zeszłym miesiącu to samo, a po rozpatrzeniu zapewniali, ze to błąd jednorazowy i w następnym miesiącu na pewno pakiet będzie...
  • Strona 130 z 241
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 241
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 241