• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 130 z 208
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 208

 #459746  autor: pomaranczowy
 15 lut 2011, 00:27
dariutka pisze:
OrangeDlaFirm pisze:
dariutka pisze:hey. poszukuje cennika telefonów dla Orange oferta dla firm 60?
cennika nie znajdziesz, bo plan taryfowy dostępny tylko dla przedluzenia umowy (zakladajac, ze obecnie masz taki sam). Dodatkowo ceny dla przedluzenia beda zalezne od paru czynnikow.

w tym roku kończy mi się właśnie umowa i miałam nadzieje ze zobaczę w jakiej cenie są teraz telefony dla firm 60...

a można wiedzieć co to są za czynniki przedłużenia? jakieś wymogi itp.

i bardzo dziękuje za informacje...
Cena telefonu i dodatkowych usług tak jak kolega napisał zależą od kilku czynników, których nie powinniśmy, a nawet nie możemy podawać - tajemnica przedsiębiorstwa.

Prezenty: 4gift.cupsell.pl ;)

 #459937  autor: user_delete8
 16 lut 2011, 09:54
Jako, że jest to temat dotyczący sieci Orange, chciałbym pogratulować pracownikom tej właśnie sieci.

Wczoraj dotarła do mnie paczka z aneksem i nowym telefonem. Już miałem nadzieję że wszystko będzie okej, ale okazało się, że dostałem telefon w innym kolorze niż wybrany podczas rozmowy z konsultantem.

Natychmiast telefon na Biuro Obsługi, a tam tylko "w takim razie proszę wypełnić odstąpienie od umowy i odesłać nam paczkę". Tak oczywiście zrobiłem, a jako że mam numer klienta UPS (z otrzymanej paczki), to wysyłam paczkę najdroższą dostępną opcją na koszt Orange.

Tym samym przez głupi błąd Orange traci kolejnego klienta, bo nie ma co liczyć na to, że po takiej akcji pozostanę w tej sieci.

 #459947  autor: pomaranczowy
 16 lut 2011, 11:15
kowi663 pisze:Jako, że jest to temat dotyczący sieci Orange, chciałbym pogratulować pracownikom tej właśnie sieci.

Wczoraj dotarła do mnie paczka z aneksem i nowym telefonem. Już miałem nadzieję że wszystko będzie okej, ale okazało się, że dostałem telefon w innym kolorze niż wybrany podczas rozmowy z konsultantem.

Natychmiast telefon na Biuro Obsługi, a tam tylko "w takim razie proszę wypełnić odstąpienie od umowy i odesłać nam paczkę". Tak oczywiście zrobiłem, a jako że mam numer klienta UPS (z otrzymanej paczki), to wysyłam paczkę najdroższą dostępną opcją na koszt Orange.

Tym samym przez głupi błąd Orange traci kolejnego klienta, bo nie ma co liczyć na to, że po takiej akcji pozostanę w tej sieci.
Chcę zaznaczyć, że kolega mógł się po prostu pomylić. Jesteśmy tylko ludźmi. Zawsze masz prawo zgłosić reklamację. Jaki to był telefon, w jakim kolorze go chciałeś, a w jakim dostałeś?

Prezenty: 4gift.cupsell.pl ;)

 #459949  autor: Jedrker
 16 lut 2011, 11:19
kowi663 pisze:a tam tylko "w takim razie proszę wypełnić odstąpienie od umowy i odesłać nam paczkę"
a co mają jeszcze zrobić ?
Może mają błagać cię na kolanach byś został ?
kowi663 pisze:Tym samym przez głupi błąd Orange traci kolejnego klienta, bo nie ma co liczyć na to, że po takiej akcji pozostanę w tej sieci.
i myślisz że ktoś będzie za tobą płakał ? :-D
Droga wolna :P
Żebyś miał tylko takie problemy ... o losie ...
Kolorek telefonu inny, i już cała sieć do d...py :roll:
Gratulacje, myślisz że w innych sieciach nie zdarzają się pomyłki ?

[ Dodano: 2011-02-16, 11:21 ]
dodam tylko, że tam pracują tylko ludzie .... komputery się też czasem mylą, a ludzie nie mogą ?

 #459952  autor: stonka
 16 lut 2011, 11:37
Witam,
czy coś z Nokią N8 (najlepiej za złotówkę) w abonamencie do max 200zł, bym u Państwa dostała?
Oczywiście, na warunkach promocyjnych oferty dopasowanej, tak żeby mieć niższe stawki na te dodatkowe usługi.

 #459955  autor: user_delete8
 16 lut 2011, 12:15
Chcę zaznaczyć, że kolega mógł się po prostu pomylić. Jesteśmy tylko ludźmi. Zawsze masz prawo zgłosić reklamację. Jaki to był telefon, w jakim kolorze go chciałeś, a w jakim dostałeś?
Zamawiałem SE Hazela. Umawiałem się na czarną wersję, natomiast w paczce dostałem wersję wielokolorową (QuikSilver - ciężko nazwać to jakimś kolorem, cała tęcza tam jest).
a co mają jeszcze zrobić ?
Może mają błagać cię na kolanach byś został ?
Cóż, to był definitywnie ich błąd. Nie mogli rozwiązać tego w ten sposób, żebym np. zaniósł do salonu telefon który otrzymałem, a tam wymienią mi na prawidłowy? Dla nich nie byłby to żaden problem, a tak każą mi bawić się w odsyłanie im paczek.
i myślisz że ktoś będzie za tobą płakał ? :-D
Droga wolna :P
Żebyś miał tylko takie problemy ... o losie ...
Kolorek telefonu inny, i już cała sieć do d...py :roll:
Gratulacje, myślisz że w innych sieciach nie zdarzają się pomyłki ?
Nie oszukujmy się - oferty innych sieci nie różnią się zbytnio cenowo. Wszyscy operatorzy mają mniej więcej te same ceny, a różnice są w pakietach (które akurat dla mnie nie są istotne). W takiej sytuacji o wyborze operatora nie decydują u mnie koszty (2 grosze różnicy na minucie rozmowy to żadna różnica), tylko właśnie jakość obsługi.
dodam tylko, że tam pracują tylko ludzie .... komputery się też czasem mylą, a ludzie nie mogą ?
Owszem, mogą. Ale chodzi o to, żeby potem te pomyłki w sensowny sposób naprawić. Jak już wcześniej napisałem, mogli zaprosić mnie do salonu na wymianę telefonu i zapomniałbym o całej sprawie.

 #459967  autor: ubuntulnx
 16 lut 2011, 13:01
kowi663 pisze:Zamawiałem SE Hazela. Umawiałem się na czarną wersję, natomiast w paczce dostałem wersję wielokolorową (QuikSilver - ciężko nazwać to jakimś kolorem, cała tęcza tam jest).
Zgadzam się z przedmówcami. Wystarczyło jedno kliknięcie niżej w systemie i już leci nie ten telefon, co trzeba. Każdy się może pomylić. I nie piszę tego akurat dlatego, że pracuję w PTK, ale wiem, jak jest. Ludzie na mniej lub bardziej odpowiedzialnych stanowiskach popełniają błędy.
kowi663 pisze:Cóż, to był definitywnie ich błąd. Nie mogli rozwiązać tego w ten sposób, żebym np. zaniósł do salonu telefon który otrzymałem, a tam wymienią mi na prawidłowy? Dla nich nie byłby to żaden problem, a tak każą mi bawić się w odsyłanie im paczek.
Nie mogli. Salon, internet, call center to odrębne kanały sprzedaży. Decydując się na zawarcie transakcji poza salonem sprzedaży, masz 10 dniowe prawo do zwrotu przesyłki bez konsekwencji, tak jest w UE. Salonowi nic do call center i odwrotnie. Nikt dla jednego przypadku wyjątku robił nie będzie. Odeślesz, przesyłka wróci, będziesz miał numer znów odblokowany do przedłużenia, to sobie pójdziesz do salonu.
Nie oszukujmy się - oferty innych sieci nie różnią się zbytnio cenowo. Wszyscy operatorzy mają mniej więcej te same ceny, a różnice są w pakietach (które akurat dla mnie nie są istotne). W takiej sytuacji o wyborze operatora nie decydują u mnie koszty (2 grosze różnicy na minucie rozmowy to żadna różnica), tylko właśnie jakość obsługi.
U żadnego opa obsługa nie stoi na najwyższym z możliwych poziomów, bo jako się napisało wcześniej, wszędzie pracują ludzie, a ci mają tendencję do popełniania błędów. Jak dla mnie spokojnie możesz się przenieść gdzie indziej, bo widzę, że masz skłonności do rozdmuchiwania spraw, ale nie licz, że gdzie indziej będą Cię na poduszkach nosić bo cośtam.

Obrazek

 #459977  autor: user_delete8
 16 lut 2011, 13:30
Całkowicie rozumiem to, że taka sprawa to zwykła ludzka pomyłka i nigdzie nie kwestionuję prawa do popełniania błędów.

Rzecz w tym, że nie jestem w stanie zrozumieć, jaki problem stanowi rozwiązanie tego problemu przez Salon Firmowy.

 #460052  autor: johnq
 16 lut 2011, 21:01
kowi663 pisze: Owszem, mogą. Ale chodzi o to, żeby potem te pomyłki w sensowny sposób naprawić. Jak już wcześniej napisałem, mogli zaprosić mnie do salonu na wymianę telefonu i zapomniałbym o całej sprawie.
Jeszcze w salonie powitanie z kwiatami i zimnym szampanem? :smt008

 #460053  autor: user_delete8
 16 lut 2011, 21:10
Pff, a jaki to problem przyjąć jeden telefon, a wydać drugi? Na dodatek taki sam model, a jedynie inna wersja kolorystyczna.

 #460054  autor: johnq
 16 lut 2011, 21:19
kowi663, ktoś Ci to już kilka postów wyżej wyjaśnił, a Ty dalej swoje i robisz dramat :mrgreen:

 #460057  autor: user_delete8
 16 lut 2011, 21:23
Tak, tak... Różne kanały sprzedaży...
A ciekawe, czy gdybym wysyłał paczkę na swój koszt (tak jak kazali w Biurze Obsługi), to czy Orange zwróciłoby mi poniesione przeze mnie koszty?

 #460062  autor: ubuntulnx
 16 lut 2011, 22:11
kowi663 pisze:Tak, tak... Różne kanały sprzedaży...
A ciekawe, czy gdybym wysyłał paczkę na swój koszt (tak jak kazali w Biurze Obsługi), to czy Orange zwróciłoby mi poniesione przeze mnie koszty?
Posłuchaj, odnoszę się do Twojej sytuacji poraz ostatni, bo zostało Ci to wyjaśnione kilkakrotnie, a każdy kolejny post zaśmieca ten wątek. Duże korporacje w przeciwieństwie do warzywniaków (nic warzywniakom nie ubliżając) są dlatego duże, że kierują się sztywno przyjętymi zasadami, od których nie ma jednostkowych odstępstw. Salon (firmowy/partnerski) to jednostka odrębna, która z call center ma tyle wspólnego, co nic. A gdybyś odesłał tel na własny koszt, zostałoby Ci to zwrócone.

Obrazek

 #460071  autor: st.konsultant
 16 lut 2011, 22:41
ubuntulnx pisze:
kowi663 pisze:Tak, tak... Różne kanały sprzedaży...
A ciekawe, czy gdybym wysyłał paczkę na swój koszt (tak jak kazali w Biurze Obsługi), to czy Orange zwróciłoby mi poniesione przeze mnie koszty?
Posłuchaj, odnoszę się do Twojej sytuacji poraz ostatni, bo zostało Ci to wyjaśnione kilkakrotnie, a każdy kolejny post zaśmieca ten wątek. Duże korporacje w przeciwieństwie do warzywniaków (nic warzywniakom nie ubliżając) są dlatego duże, że kierują się sztywno przyjętymi zasadami, od których nie ma jednostkowych odstępstw. Salon (firmowy/partnerski) to jednostka odrębna, która z call center ma tyle wspólnego, co nic. A gdybyś odesłał tel na własny koszt, zostałoby Ci to zwrócone.

Pracuję w konkurencji, ale mnie powód zmiany Operatora też troszkę rozśmieszył ;)
U każdego zasady są takie same. Odstąpienie od umowy wiążę się z odesłaniem przesyłki (nie jestem pewny czy w Play można w ogóle odstąpić od aneksu). Nie można tego załatwić w punkcie. Także identyczna sytuacja byłaby w innych sieciach.

 #460160  autor: frodo7777
 17 lut 2011, 14:59
Witam, być może ktoś podpowie na jaką oferte moge liczyć.
Staż w orange 71 miesięcy - na chwilę obecną, abonament 55zł - rachunki przez ostatni rok 110-130zł.
dzwoni do mnie ostatnio facet i oczywiscie nawija makaron, jaki ja to jestem zajebisty klient. Do końca umowy mam kilka miesięcy - wrzesień. Oni mi teraz juz proponują przełużenie umowy : 59zł abo - 210 minut + prezent w postaci rozmów z kilkom osobami w orange. do tego standardowy telefon nokia c3 za 1zł.

Czy mogę liczyc na jakiś mocniejszy telefon? e72?
jak w ogole kształtuje sie ta oferta?

 #460182  autor: ubuntulnx
 17 lut 2011, 16:01
Czy mogę liczyc na jakiś mocniejszy telefon? e72?
Jasne, cena jest, jaka jest, dzwoń na *400, to się dowiesz, nikt Ci tu nie powie, czy dostaniesz ją taniej niż standardowo.

Obrazek

 #460304  autor: peyo
 18 lut 2011, 11:12
frodo7777 pisze:Witam, być może ktoś podpowie na jaką oferte moge liczyć.
Staż w orange 71 miesięcy - na chwilę obecną, abonament 55zł - rachunki przez ostatni rok 110-130zł.
dzwoni do mnie ostatnio facet i oczywiscie nawija makaron, jaki ja to jestem zajebisty klient. Do końca umowy mam kilka miesięcy - wrzesień. Oni mi teraz juz proponują przełużenie umowy : 59zł abo - 210 minut + prezent w postaci rozmów z kilkom osobami w orange. do tego standardowy telefon nokia c3 za 1zł.

Czy mogę liczyc na jakiś mocniejszy telefon? e72?
jak w ogole kształtuje sie ta oferta?
Na ogół nie zabieram głosu na forum ale z względu że dzwoni do ciebie ktoś z mojego projektu to powiem następująco
Oferta jeżeli chodzi o minuty do wszystkich 59/24 przy tym stażu to 210 wiec teoretycznie max, przy tym telefonie c3 pewnie mógł byś dostać jeszcze dodatkowe 40 min do wszystkich za 2.5 zł.
Jeżeli chodzi o lepszy telefonik e72 bym sobie darował bo duży koszt nawet po rabacie 400 zł. W sensownej cenie będą aparaty takiej jak c6, moto flipout z qwerty lub e52.
Jeżeli chodzi o przedłużenie umowy to podejrzewam że przyniesie to sporą oszczędność co do rachunków do września nie ulegnie poprawie podejrzewam po 2.5 roku pracy w O.
 #460344  autor: frodo7777
 18 lut 2011, 13:55
w sensownej cenie czyli ile?
chyba tylko w Polsce sa tak slabe ofery przedluzeniowe. w ogole sie nie dba o klienta.

 #460364  autor: ubuntulnx
 18 lut 2011, 14:51
frodo7777 pisze:w sensownej cenie czyli ile?
Gdybyś wysilił się na poczytanie może dwóch-trzech stron wstecz, dowiedziałbyś się, że nikt nie jest w stanie powiedzieć Ci, jaką cenę za telefon usłyszysz, nie mając Twojego konta abonenckiego przed oczami. Wynika to z kilku czynników. Szkodzi Ci coś zadzwonić na *400 i się potargować?

Obrazek

 #460506  autor: GrabashPL
 19 lut 2011, 13:06
właśnie od dziś mogę przedłużyć umowę przez orange.pl i dzwoniłem w tej sprawie pod numer *400 i pani z którą rozmawiałem stwierdziła że u nich dopiero miesiąc później. więc jednak u konsultanta miesiąc później niż na orange.pl, taką informację otrzymałem bądź jeżeli chcę to u niej mogę przedłużyć ale w kwocie wiekszej niż mam do tej pory więc 199 zl a tyle nie zapłacę niestety :-)
  • Strona 130 z 208
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 208
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 208