• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 124 z 140
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 140

 #739620  autor: Braymer
 11 sie 2014, 21:28
W Orange jak mi się popsuł billing to po reklamacji dali 15 zł na główne.
W Virgin też powinni jakoś to zrekompensować.

 #740150  autor: artix
 13 sie 2014, 14:08
A mi Virgin świństwo zrobił, odmówił przeniesienia od nich numeru z powodu "rezygnacja klienta". Niepoważne zachowanie. :smt011

 #740171  autor: Rysiob
 13 sie 2014, 14:47
No ciekawe, czy mi też nie zrobią problemów, bo w niedzielę rozpocząłem proces przenoszenia numeru :)

 #740180  autor: Emsi
 13 sie 2014, 15:07
artix pisze:A mi Virgin świństwo zrobił, odmówił przeniesienia od nich numeru z powodu "rezygnacja klienta". Niepoważne zachowanie. :smt011
Nie bardzo rozumiem. :shock:

 #740184  autor: artix
 13 sie 2014, 15:21
Emsi pisze:
artix pisze:A mi Virgin świństwo zrobił, odmówił przeniesienia od nich numeru z powodu "rezygnacja klienta". Niepoważne zachowanie. :smt011
Nie bardzo rozumiem. :shock:
Z pewnością sms Ci wszystko wyjaśni ;)
Kod: Zaznacz cały
Witamy, Twoj obecny operator nie wyrazil zgody na przeniesienie numeru xxx Powod: Rezygnacja klienta.
Czy można się aż tak pomylić? Czy to po prostu złośliwość...

 #740185  autor: Emsi
 13 sie 2014, 15:23
Że niby Ty zrezygnowałeś?! Przecież ja bym zrobił aferę.

 #740191  autor: artix
 13 sie 2014, 15:44
Ponowiłem wniosek, po co robić aferę, można w ten sposób komuś humor popsuć ;)

 #740365  autor: kamail86
 13 sie 2014, 23:21
artix, to chyba Twój obecny operator Ci świństwo zrobił skoro nie wyraził zgody na przeniesienie numeru, a nie virgin.

 #740418  autor: artix
 14 sie 2014, 09:46
No przecież przenoszę z Virgin...

 #740427  autor: bobiwr
 14 sie 2014, 10:14
Nic - tylko poprosić żeby pokazali Tobie tą twoją rezygnację...
A jaki operator tak odpowiedział?

 #740455  autor: Emsi
 14 sie 2014, 11:51
Kamail86, no właśnie - obecny operator, czyli Virgin. Treść SMS-a, którego wkleił pochodzi od opa biorcy.

 #740501  autor: artix
 14 sie 2014, 15:31
Już odwołuję nagonkę. Dzisiaj dostałem smsa, że numer został przeniesiony, co mnie zdziwiło i zacząłem jeszcze raz przeglądać otrzymane wcześniej smsy. A że przenosiłem kilka numerów na raz... Okazało się, że dokładnie dwie godziny po smsie z moją rzekomą rezygnacją przyszedł jeszcze jeden sms dotyczący tego numeru, tym razem ze zgodą na przeniesienie. Więc to jakiś dziwny błąd musiał być, ale ostatecznie jest ok.

 #740673  autor: molibden
 15 sie 2014, 12:18
Mam taką sprawę. Moze ktoś by mi napisał jak skonfigurować modem Huawei e-173 do pracy z internetem Virgin? Chyba to jest możliwe ale nigdy jeszcze tego nie robiłem i nie wiem jak to robić. Modemu jeszcze nie mam, ale dostanę chyba w poniedziałek na testowanie i chcę to zrobić jak najszybciej aby potem szybko zapłacić facetowi za niego wię cjakby ktoś i napisał szybką ścieżkę do tego byłbym wdzięczny. Co i gdzie trzeba wpisać?

 #740692  autor: Dziedzic Pruski
 15 sie 2014, 13:25
Skonfiguruj tak samo jak do Play.
APN internet, reszta puste.

Używam: virginmobile.pl, klucz.net, nju.pl, happycall.pl, aero2.pl, RBM, alditalk.de, vipnet.hr, du.ae
Dawniej: Centertel, Era, Plus, Heyah, T-Mobile, Play
iPhone 6+128GB, iPhone 4, Nokia 6310 i 6230, HTC TD, iPad Air cellular

 #740703  autor: molibden
 15 sie 2014, 14:41
a jakiegoś numeru dostępowego nei trzeba wpisywać chyba 99z prefiksem czy coś takiego. generalnie bedę dawałz nac jak coś bedzie nei tak. Kupiłem go do aero ale nie mam jeszcze karty i musze go przetestować na Virginie .

 #740833  autor: pzzz
 16 sie 2014, 09:21
witam

Chce zainstalować ustawienia od virgine , mms itp.
Przy próbie aktualizacji mam wpisać kod Pin '' otrzymany od operatora '' powinienem otrzymać taki pin od Virgine ? czy to jakiś inny pin zwiazany z moim telefonem ? ;/

Motorola Moto G

Edit:


sebusy - kod 1234 pomógł :D dzieki
Ostatnio zmieniony 16 sie 2014, 10:14 przez pzzz, łącznie zmieniany 1 raz.

 #740836  autor: KA
 16 sie 2014, 09:30
W VM jest genialna darmowa obsługa klienta - dzwoń w każdej sprawie, zawsze szybko pomagają. To ich obecnie największa zaleta. Kiedyś była to też (prawie) rewolucyjna oferta, teraz jest po prostu wciąż niezła.

 #740838  autor: bazooka
 16 sie 2014, 09:42
pzzz, standardowy PIN do zapisania ustawień to "1234".

 #741062  autor: telemaniak93
 17 sie 2014, 11:23
CHCĘ WSZYSTKO to nowa oferta pre-paid Virgin Mobile.

Nowa oferta Virgin Mobile składa się z dwóch opcji i jednej dodatkowej skierowanej bezpośrednio do użytkowników przenoszących swój numer z innej sieci.

Pakiet za 29 zł to 1 GB internetu w jakości LTE, darmowe smsy do wszystkich sieci i 100 darmowych minut do wykorzystania na rozmowy z dowolnym operatorem.

Pakiet 59 zł to 2 GB internetu w jakości LTE oraz nielimitowane smsy i rozmowy telefoniczne do wszystkich sieci.

Dla Klientów przenoszących swój numer z innej sieci operator przygotował specjalną ofertę – 49 zł za 2 GB internetu LTE oraz nielimitowane smsy i rozmowy telefoniczne. Niezależnie od wybranej opcji, wszyscy klienci mają darmowy dostęp do popularnych aplikacji internetowych takich jak Facebook i Facebook Messenger, Gadu Gadu oraz Ask.fm.

Wraz z wprowadzeniem nowych taryf, operator przygotował rozbudowane działania online, kampanię reklamową offline (obejmującą takie nośniki jak outdoor, prasa, TV, Radio) oraz niestandardowe działania skierowane do młodych. Od września w wybranych szkołach średnich, akademikach i na uczelniach wyższych będą dostępne startery Virgin Mobile.

Użytkownicy Klubu Virgin Mobile dostają liczne zniżki i benefity zarówno na usługi operatora jak i ubrania, dodatki, akcesoria w firmach partnerskich.

-Naszą grupą docelową są młodzi ludzie w wieku 18-24 lata. Osoby, które nie rozstają się ze swoim telefonem, który jest dla nich nie tylko pomocny w komunikacji, ale przede wszystkim jest stylem życia. Przygotowując tą rewolucyjną ofertę, poznawaliśmy naszych użytkowników. Zrealizowaliśmy panelowe badania, aby sprawdzić, co lubią, co ich interesuje, czego potrzebują, aby dać im produkt, z którego będą w pełni zadowoleni – mówi Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu, Virgin Mobile Polska. Nasza nowa oferta powstała w odpowiedzi na zapotrzebowania młodych ludzi i jest dostosowana do ich oczekiwań. Mówimy ich językiem. Dlatego oferta Virgin Mobile jest prosta, nowoczesna i zintegrowana – dodaje Wieczorkowski.

Źródło: http://gsmonline.pl/
Chyba niezły żart.... :D
Jak uważacie?
Moim zdaniem ta oferta jest... gorzej niż zła...
  • Strona 124 z 140
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 140
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 140