• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 121 z 244
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 244

 #449109  autor: Marens
 27 gru 2010, 21:16
play4you2 pisze:Ok, jeżeli masz jakieś merytoryczne zapytania w tej kwestii (oprócz już zadanych pytań), zapraszam serdecznie.
Czy wszystko jest w porządku z Play24 i fakturami wystawianymi 20-stego?
Minął już tydzień od początku okresu rozliczeniowego a na Play24 ani widu ani słychu o fakturze. Jedyne co to działa *125# i Saldo niezapłaconych faktur i kwoty wydanej poza abonamentem.

Zawsze w okolicach 24 miałem "Nowa faktura z dnia XX.XX.2010 na kwotę: XXX,XX PLN nr: F/XXXXXXX/XX/10 termin płatności: XX.XX.2010. Podgląd faktury to była "klepsydra". Średnio po tygodniu przychodziło na maila oraz generował się podgląd.

Domyślam się, że grzebiecie coś z powodu zmiany VAT.

 #449183  autor: sumix
 28 gru 2010, 06:00
Play nie przeniósł taryfy tymczasowej na docelową w terminie i nie możemy dzwonić do siebie i rodziny w play za darmo.

Fakty:
Umowa zawarta 2010-09-23 tak widnieje na podpisanych dokumentach.

Wg. regulaminu MNP w telesprzedaży po 90 dniach od PODPISANIA UMOWY taryfa tymczasowa powinna przejść na docelową.

Info ze strony http://przeniesnumer.playmobile.pl
Informujemy, że dnia 2010-10-06 otrzymaliśmy zgodę Twojego operatora na przeniesienie numeru do PLAY. Data przeniesienia numeru została wyznaczona na 2011-02-11. W tym dniu na karcie PLAY zostanie włączony Twój dotychczasowy numer. Jednocześnie informujemy, że zgodnie z regulaminem, od dnia 2010-12-23 przydzielony numer w PLAY będzie rozliczany zgodnie z obowiązującym cennikiem aktywowanej oferty.

Próby interwencji do BOK to stek bzdur :)
nr zgłoszenia 25507886

...i tak zabijam się o beton boku play i ich terminy od 23-12-2010. Nie muszę dodawać jak było to uciążliwe w czasie świąt i ile to krwi zepsuło. Do dzisiaj nikt nic nie wie, nie zna terminu zmiany taryfy.
Odechciało mi się play. Zobaczymy kto będzie szybszy play4you, bok czy wniosek rezygnacyjny z ich usług idący pocztą :)

 #449208  autor: user_delete19
 28 gru 2010, 10:59
Czy aktywując na zmianę pakiety internetowe przedłuża się limit danych (100MB + 500MB)? Analogicznie jak z pakietem złotówek promocyjnych i pakietami za 5/10zł...

 #449212  autor: qper
 28 gru 2010, 11:40
lwiczek pisze:Czy aktywując na zmianę pakiety internetowe przedłuża się limit danych (100MB + 500MB)? Analogicznie jak z pakietem złotówek promocyjnych i pakietami za 5/10zł...
Tak, przedłuża. Warunek jest jeden Pakiety online przedłuża się pakietami Online, a pakiety Internet (ten na Plusie) przedłuża się pakietem Internet.


Mam pytanie.
Czy testował ktoś ostatnio usługę telePlay ?
Jest taki problem, wszystko skonfigurowane prawidłowo dzwonię do kogoś, a odbierający mnie nie słyszy. Ja słyszę go bez problemu.
Usterka wygląda tak, jakby był wyłączony mikrofon. Jest włączony bo słyszę się nawet w głośnikach. Flash też prawidłowo ustawiony. Na kilku komputerach to samo.

Testowaliście? wiem, że to beta ale pytam z czystej ciekawości bo usługa jest super.

W przyszłości widzę jej zastosowanie w tel. na Androidzie i iOS. Dzięki temu z pozycji telefonu przez WiFi będzie można rozmawiać z pominięciem roamingu.

Pozdrawiam

 #449219  autor: ppp1ppp
 28 gru 2010, 12:02
sumix pisze:Play nie przeniósł taryfy tymczasowej na docelową w terminie i nie możemy dzwonić do siebie i rodziny w play za darmo. ....
Dane ze strony często bywają nieaktualne, w regulaminie nie ma przypadkiem zapisu o wydłużeniu okresu korzystania z taryfy tymczasowej do 120 dni (w uzasadnionych przypadkach) od momentu zawarcia umowy
 #449258  autor: prof.theodor
 28 gru 2010, 13:24
Witam chcę przenieść numer do Play firmowego 250 jednak na dzisiaj nie ma dostępnego telefonu który mnie interesuje Iphone 4 potrzebuję rzetelnej informacji kiedy można się go spodziewać? Jeśli nie ma już na niego szans prosze napisać. Podobno pierwsza partia którą otrzymało play była wadliwa i stąd braki czy to prawda? Czy jest ewentualnie możliwość przeniesienia umowy podpisania jej a zobowiązania operatora do dostarczenia telefonu w czasie późniejszym? Bardzo zależy mi na tym aby od nowego roku byc już u nogo operatora.

 #449260  autor: Marens
 28 gru 2010, 13:37
qper pisze:Usterka wygląda tak, jakby był wyłączony mikrofon.
Potwierdzam, testowałem z kolegą i razem mieliśmy identyczny problem.
Skype/GTalk działał bez problemu więc to problem z usługą.

 #449261  autor: jahu_2006
 28 gru 2010, 13:39
Witam chcę przenieść numer do Play firmowego 250 jednak na dzisiaj nie ma dostępnego telefonu który mnie interesuje Iphone 4 potrzebuję rzetelnej informacji kiedy można się go spodziewać? Jeśli nie ma już na niego szans prosze napisać. Podobno pierwsza partia którą otrzymało play była wadliwa i stąd braki czy to prawda? Czy jest ewentualnie możliwość przeniesienia umowy podpisania jej a zobowiązania operatora do dostarczenia telefonu w czasie późniejszym? Bardzo zależy mi na tym aby od nowego roku byc już u nogo operatora.
Napisz do rzecznika prasowego p4 Marcina Gruszki on potrafił załatwić nie taki telefon :)

[email protected] tylko wymyśl dobry tytuł maila żeby go zainteresować :)

 #449273  autor: qper
 28 gru 2010, 14:02
Marens pisze:
qper pisze:Usterka wygląda tak, jakby był wyłączony mikrofon.
Potwierdzam, testowałem z kolegą i razem mieliśmy identyczny problem.
Skype/GTalk działał bez problemu więc to problem z usługą.
Dokładnie, też przetestowałem mikrofon na Skype i GTalk i śmigało dobrze.

To musi być problem z Play-em. Może im to zgłosimy?

 #449298  autor: pawelpp
 28 gru 2010, 14:44
P4Y jak wytłumaczysz to, że w dwóch ostatnich fakturach nie dostałem rabatu wynikającego z przedłużenia umowy? Kolejny raz warunki umowy nie zostały dotrzymane przez Play? Oj przepraszam... to zapewne błąd systemu.
Moje e-faktury zaczęły być prawie widoczne - tj. w 50% przypadków błąd, w 50% przypadków faktycznie pokazuje się e-faktura. Brawo! po 3 miesiącach problem został prawie naprawiony. To lepiej niż się spodziewałem.
Zgadnijcie dlaczego moje faktury nie były widoczne? Play udzielił jakże wyczerpującej i treściwej odpowiedzi... otóż wszystkiemu winna była modernizacja serwisu. P4Y... co modernizowano? Moje konto? Ciekawy jestem czy kłamanie UKE jest karalne? :P Sprawa nie została dla mnie zakończona i jeżeli do jutra ktoś tego bałaganu nie wyjaśni kieruję kolejną skargę do UKE. Moim zdaniem modernizacja serwisu ma na celu wprowadzenie nowych funkcjonalności i zazwyczaj wiąże się z kilkugodzinnym utrudnieniem w korzystaniu z usług.
I chciałem zapytać naszego biegłego w PT P4Y, czy nieuznanie reklamacji 23594286 pomimo, że rozpatrywano ją grubo ponad miesiąc jest zgodne z PT? Uważasz, że jej treść jest prawidłową i pełną odpowiedzią na reklamacje? Zgodną z prawdą?
I jeszcze jedno - znów wysyłacie korespondencję na adres zameldowania zamiast na adres korespondencyjny. Ja rozumiem, że dla was to żadna różnica, ale dla mnie duża - około 150 km. Jeżeli zmienię adres zameldowania na siedzibę Świętego Mikołaja w Laponii to też tam wyślecie odpowiedzi na reklamacje? :-)

 #449307  autor: play4you2
 28 gru 2010, 15:01
sumix pisze:Odechciało mi się play. Zobaczymy kto będzie szybszy play4you, bok czy wniosek rezygnacyjny z ich usług idący pocztą
Załatwione. Taryfa akwizycyjna pojawi ci się za około 30 minuit na koncie. Pakiety zostaną przyznane proporcjonalnie po 24. Wybacz, że tak długo to trwało. Dostaniesz dodatkowo wyjasnienia pocztą.
qper pisze:Tak, przedłuża. Warunek jest jeden Pakiety online przedłuża się pakietami Online, a pakiety Internet (ten na Plusie) przedłuża się pakietem Internet.
Potwierdzam.
ppp1ppp pisze:w regulaminie nie ma przypadkiem zapisu o wydłużeniu okresu korzystania z taryfy tymczasowej do 120 dni (w uzasadnionych przypadkach) od momentu zawarcia umowy
Tak, jest taki zapis, jednak jeżeli Klient wyraża takie życzenie, przejście na ofertę akwizycyjną może nastąpić wcześniej (np jak zrezygnuje z przeniesienia numeru).
pawelpp pisze:I chciałem zapytać naszego biegłego w PT P4Y, czy nieuznanie reklamacji 23594286 pomimo, że rozpatrywano ją grubo ponad miesiąc jest zgodne z PT?
Niestety, w tej sytuacji nastąpił błąd po stronie naszego pracownika. W tym przypadku masz prawo do złożenia odwołania od tej decyzji i ponowienie prośby zawartej w reklamacji, z uzasadnieniem. Przepraszam Cię za błąd pracownika. Sprawa została przekazana do przełozonego.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #449308  autor: sql
 28 gru 2010, 15:03
Play4you2 ktoś do mnie dzwonił dziś z numeru 446 ale nie odebrałem. Znalazłem takie coś : http://www.mojplay.pl/topic/8594-kod-ab ... ia-danych/
Czy rzeczywiście ten numer należy do Play?

 #449310  autor: pawelpp
 28 gru 2010, 15:06
play4you2 pisze: Niestety, w tej sytuacji nastąpił błąd po stronie naszego pracownika. W tym przypadku masz prawo do złożenia odwołania od tej decyzji i ponowienie prośby zawartej w reklamacji, z uzasadnieniem. Przepraszam Cię za błąd pracownika. Sprawa została przekazana do przełozonego.
Nie - albo skontaktuje się ze mną dzisiaj ktoś kompetentny albo jutro rano klikam na "wyślij" w mailu przygotowanym do UKE. A co z moimi pozostałymi pytaniami? znów zignorowane? Najbardziej mnie interesuje co zmodernizowano w Play24?

 #449312  autor: play4you2
 28 gru 2010, 15:13
pawelpp pisze:Nie - albo skontaktuje się ze mną dzisiaj ktoś kompetentny albo jutro rano klikam na "wyślij" w mailu przygotowanym do UKE.
No cóż, decyzja należy do Ciebie. Z mojej strony przeprosiłem Cię za błąd pracownika i poinofrmowałem, co możesz zrobić.
sql pisze:Czy rzeczywiście ten numer należy do Play?
Powiem Ci szczerze, że o takim numerze nie słyszałem. Generalnie radzę zachować szczególną ostrożność, jeżeli ktoś Was pyta o hasło i nie dzwoni z numeru 790500500 lub 790600600. Zawsze możecie powiedzieć, aby skontaktować się z wami w sposób elektroniczny (np z prezentacją Oferty) na mail, podając jego adres.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #449314  autor: pawelpp
 28 gru 2010, 15:16
play4you2 pisze: No cóż, decyzja należy do Ciebie. Z mojej strony przeprosiłem Cię za błąd pracownika i poinofrmowałem, co możesz zrobić.
Ja poinformowałem co wy tez możecie zrobić. Z drugiej strony widzę, że UKE macie jak samo w d* jak i klientów. Tak czy inaczej zamierzam sobie z wami poprzez Urząd porozmawiać. Może nawet osobiście? Rozumiem, że na Play24 nic nie modernizowano skoro nie uzyskałem odpowiedzi?

Pochwaliłem chyba za wcześnie...
P4Y co znaczy taki komunikat:
Przepraszamy
Nie można pobrać danych dla Twojego numeru Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: 2561982
albo
Wewnętrzny błąd serwera
Znów coś zepsułem?

 #449326  autor: play4you2
 28 gru 2010, 16:00
pawelpp pisze:Rozumiem, że na Play24 nic nie modernizowano skoro nie uzyskałem odpowiedzi?
Kwestia modernizacji jest szeroko pojęta i nie wiem akurat, czy dotyczyła Twojego konta. Jeżeli tak Ci powiedzieli, widocznie tak musiało być. Niemniej jendak, ja nie posiadams zczegółowych informacji, co uległo modernizacji, jeżeli o to Ci chodzi.
pawelpp pisze:Z drugiej strony widzę, że UKE macie jak samo w d* jak i klientów.
Coż, jak juz mówiłem, to Twój pogląd na daną sprawę, co do którego się nie odnoszę. Z mojej strony otrzymałeś informacje, co Możesz zrobić, natomiast jeżeli wybrałeś kontakt poprzez UKE, oczywiście Masz do tego prawo i odpowiemy Ci poprzez Urząd.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #449329  autor: pawelpp
 28 gru 2010, 16:15
P4Y... To jak jakbyś się zapytał kolegi z biurka obok "co teraz robisz?" a on by odpowiedział "pracuję". To, że modernizujecie serwis jest sprawą oczywistą. To, że on nie działa (np. teraz w ogóle) też. Ja nie pytałem się o to, czy coś z nim robicie tylko o to dlaczego on nie działa? modernizacja to nie jest wytłumaczenie. Modernizacją pewnie nazwaliście naprawienie buga albo zmianę moich danych w bazie. Chcę abyście się przyznali, że to był błąd po waszej stronie. Wiesz... wasze "przepraszam" nie robi na mnie wrażenia, bo doskonale wiem, że to "przepraszam" to takie "daj mi spokój, w d* to mam, odczep się". i nic się i tak nie zmieni.
Co do przedłużonego czasu odpowiedzi - PT stanowi jasno i wyraźnie ile macie na to czasu. Ja łamię prawo? NIE - to wasi pracownicy. I ja mam jeszcze prosić żebyście postępowali zgodnie z PT? I tak zaproponowalibyście 30 min, tylko tyle że "nie" nie znalazłoby się w treści rozpatrzenia.

Waszą rekompensatę mam dokładnie w tym samym miejscu co wasze "przepraszam" i w dokładnie tym samym miejscu gdzie wy macie mnie :)

 #449335  autor: play4you2
 28 gru 2010, 16:35
sql pisze:Play4you2 ktoś do mnie dzwonił dziś z numeru 446 ale nie odebrałem.
Ok, mam już informacje w tym temacie. Jest to numer z naszej sieci, ale nastapił drobny błąd, który jest aktualnie usuwany. Powinno być przy tym normalnie numer obsługi klienta. Dzięki jednak za szybką reakcję i mimo zaistniałego zdarzenia, nadal was prosze o czujność w "podejrzanych" sytucjach.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #449347  autor: sumix
 28 gru 2010, 18:09
Dzięki play4you2 :) mam nadzieje, że od jutra żona będzie mogła nadrobić święta.

Znajomemu minął czas promocji w play i w każdej chwili może zrezygnować lub podpisać nową umowe na abonament. Był w salonie Play i tam powiedzieli, że przeniesienie numeru z abo do play można załatwić emailowo i żeby sobie tak załatwił bo tu pisanie dłużej zajmie a oni nie mają czasu itd.

Prawda to ? jeżeli tak to jakie informacje powinny być zawarte w tym emailu ?
Ewentualnie jak to załatwić gdy salon wysyła nas na drzewo.

 #449366  autor: play4you2
 28 gru 2010, 19:53
sumix pisze:Dzięki play4you2 mam nadzieje, że od jutra żona będzie mogła nadrobić święta.
Nie ma za co. Cieszę się, że mogłem Ci pomóc.
sumix pisze:Znajomemu minął czas promocji w play i w każdej chwili może zrezygnować lub podpisać nową umowe na abonament.
Hmm, wybacz, ale nie do końca rozumiem, o co pytasz. Wspominasz o zakończonej Umowie w Play a za chwilę rozmawiamy o przeniesieniu numeru. Czy mam rozumieć, że znajomy chce przenieść jakiś numer z innej sieci do nas na Abonament, czy ten numer co ma chce nadal mieć Abonament, ale z ofertą Aneksu? Być może chodzi o to, że chce w ogóle przenieść numer do Fresh? Wybacz, ale nie zrozumiałem do końca o co pytasz.

Jeżeli chodzi o przeniesienie numeru z innej sieci, owszem, istnieje mozliwość załatwienia tego poprzez naszą stronę. Wyaraczy zostawić nam swoje dane i my już się skontaktujemy z Twoim znajomym aby ustalić szczegóły.

Jeżeli chodzi o Aneks, podaj mi może na pw numer tego znajomego, zlecę komuś kontakt w sprawie nowej Umowy (Aneksu).

Jeżeli chodzi o przeniseienie na Fresh, znajomy musi złożyć wypowiedzenie i zawrzeć w nim stosowną prośbę o taką zmianę.

Mam nadzieję, że chyba wyjaśniłem Ci sprawę.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 121 z 244
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 244
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 244