• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 13 z 45
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 45
 #799108  autor: kowal2200
 29 kwie 2015, 15:18
Czy swój numer na stronie logowania wpisujesz w formacie 4873XXXXXX? Mnie od ok. 20 kwietnia nie aktualizuje się billing, nie mówiąc już o dziwnych formatach numerów telefonów.
 #799109  autor: Przemix
 29 kwie 2015, 15:27
Tak, nawet na stronie samo się dodaje 48 z przodu więc nie da się inaczej. Bok powiadomiony, zobaczymy. Smsy nie wysyłają się do virgin i play, do orange tak, bok resetowal karte, kazal ustawic na manual ale nie pomogło.
 #799143  autor: Angemona
 29 kwie 2015, 19:20
Ta sieć to jakiś żart. Zamówiłam testowo żeby podzwonić do Niemiec ale oczywiście nie da się nawiązać połączenia. Oprócz stanu złotówek nic się nie da sprawdzić... wydzwonię doładowaną dychę, jeśli łaskawca pozwoli i już więcej nawet nie dotknę tego g... Nie wiem chyba nas za jakiś łosi mają, że myślą, że ktoś będzie z tego korzystał.
 #799164  autor: xander21
 29 kwie 2015, 22:31
kowal2200 pisze:Czy swój numer na stronie logowania wpisujesz w formacie 4873XXXXXX? Mnie od ok. 20 kwietnia nie aktualizuje się billing, nie mówiąc już o dziwnych formatach numerów telefonów.
Wpisać można jak się chce, bo samo dodaje "48"
 #799215  autor: kowal2200
 30 kwie 2015, 10:02
Przemix pisze:Tak, nawet na stronie samo się dodaje 48 z przodu więc nie da się inaczej. Bok powiadomiony, zobaczymy. Smsy nie wysyłają się do virgin i play, do orange tak, bok resetowal karte, kazal ustawic na manual ale nie pomogło.
Nie w każdej przeglądarce się dodaje. Spróbuj wysłać SMS na 601601601, jest to numer przeniesiony do Play z Plusa w Vectrze. U mnie normalnie dochodzi, więc przepuszczam, że problem jest u Ciebie na karcie. Swoją drogą obsługę techniczną mają w Vectonie fatalną.
 #799345  autor: Rosolak
 01 maja 2015, 00:05
W jednym z komentarzy, którego autorem jest sam operator, została wyjaśniona bardzo ważna kwestia. Konto ważne bezterminowo, ale raz na pół roku należy wykonać jakieś połączenie. W przeciwnym razie dezaktywacja numeru.

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #799358  autor: manyaky
 01 maja 2015, 01:59
Macie możliwość sprawdzania billingu połączeń w systemie w zakresie większym niż jeden dzień?

Jak wybieram okres dwu-, trzydniowy, to mnie wywala na stronę główną vectonemobile.pl.

PS Jakość międzynarodowych połączeń zadowalająca (lepsza niż Skype) - testowane na USA/UK i Australii.
 #799359  autor: xander21
 01 maja 2015, 02:22
Rosolak pisze:W jednym z komentarzy, którego autorem jest sam operator, została wyjaśniona bardzo ważna kwestia. Konto ważne bezterminowo, ale raz na pół roku należy wykonać jakieś połączenie. W przeciwnym razie dezaktywacja numeru.
tak jest w nju mobile na karte :) tylko, że trzeba wysłać specjalnego smsa
 #799364  autor: JacekK
 01 maja 2015, 08:57
Na zasięgu wszystkich sieci usługa nie będzie działała prawidłowo.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #799405  autor: 111
 01 maja 2015, 12:29
Dostałem w sumie 3 startery,ale kiedy poczytałem, jaka z tego opa na razie jest prowizorka,to dałem sobie z Vectone spokój do czasu, aż zacznie on działać normalnie( o ile to kiedyś nastąpi).
Szkoda moich nerwów na takie coś,jak jest teraz.
Startery leżą niewyłamane i czekają na lepsze czasy.
 #799519  autor: Rosolak
 01 maja 2015, 22:03
Obrazek

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
  • Strona 13 z 45
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 45
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 45