• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 13 z 241
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 241

 #486306  autor: wwojtaszek
 02 lip 2011, 16:05
Wlaśnie też bym chciał przedłużyć przez eshopa ale najzwyczajniej nie ma takiej opcji :shock: można tylko nową umowę i kto wie czy tak nie zrobię ale w takim razie trzeba by się bawić w rezygnację ze strarego czyli jeszcze miesiąc czekania (nie wytrzymam tyle :) na obecnym lejku ).

 #486313  autor: lukashao
 02 lip 2011, 16:46
playonline pisze:Gio jest delikatnym telefonem... Wsadz do telefonu inna simke... Raczej watpie aby to mialo cos wspolnego z pakietami. NAJWYZEJ z simka.. ale i w to nie chce mi sie wierzyc, moim zdaniem albo brand nawalil albo tel.. Ja obecnie uzywam GT-I5510 i tez czasami wariuje.
ludzie z innego forum, którzy mają taki sam problem, piszą, że przy korzystaniu z WiFi problemu nie ma, najczęściej przy korzystaniu z 2g się uaktywnia, przy 3g mniej ale jednak w dalszym ciągu problem istnieje. Wczoraj testowałem na 3g i 2g i nie było różnicy. Nawet gdy nie korzystałem z internetu, menu podręczne, klawiatura i przeglądarka google, naprzemiennie się włączały. Być może coś zmieni aktualizacja androida do nowszej wersji...

 #486314  autor: pakierhakierxd
 02 lip 2011, 16:47
Ciekawi mnie jak to wygląda :P pewnie bym się wkurzał bo dużo z netu korzystam nie tylko na wifi

Pozdrawiam :)

 #486315  autor: lukashao
 02 lip 2011, 16:51
ktoś też pisał, że wgrał softa nieobrandowanego i nic nie pomogło...
wada jest bardzo uciążliwa, praktycznie non stop się włącza menu podręczne, nie da się normalnie funkcjonować. jak wchodzę do kontatków to pokazuje się klawiatura, żeby coś przewinąć to też jest masakra, bo klawiatura zasłania prawie cały ekran, non stop miga. Bardzo uciążliwa sprawa ;/

 #486318  autor: pakierhakierxd
 02 lip 2011, 17:02
Bardzo fajny telefon a taka wada :),jedyna wada to ekran 3.2 cala i pamięć telefonu a tak jest spoko znajomy ma :P

Pozdrawiam :)

 #486319  autor: lukashao
 02 lip 2011, 17:03
a wydawało się, że przed kupnem sprawdziłem wszystkie opinie... a tu niestety taka porażka

 #486320  autor: pakierhakierxd
 02 lip 2011, 17:07
Ja jak kupowałem to nawet nie czytałem zbytnio opinii i telefon co kupiłem jest ok poza tym że ma mało pamięci i przez to żeby mieć powyżej 50 aplikacji muszę mieć custom soft + kiepską baterię co dzień ładuję następnym razem będę na te 2 rzeczy zwracał uwagę bo przez to muszę wiecznie pilnować aby mięć naładowany co dzień i mieć nie oficjalny soft.Mam nadzieję że to nie dzieje się coś z płytą główną u ciebie bo jak tak to niestety nowy telefon i będzie musiał iśc już na wymianę takiego ważnego elementu ;(
A nie próbowałeś z tym iśc do serwisu

Pozdrawiam :)

 #486321  autor: lukashao
 02 lip 2011, 17:13
ludzie, którzy dawali telefon do serwisu dostawali go w takim samym stanie ;/ samsung odpisał jednemu kolesiowi, że nie "odnosi się do forumowych pogłosek". W serwisie albo nic nie znajdują albo po prostu nie wiedzą jak się z tym uporać. Zaczynam poważnie zastanawiać się nad sprzedażą telefonu bo w zasadzie ma tydzień, więc jest nowiuśki.

 #486324  autor: pakierhakierxd
 02 lip 2011, 17:16
Też jakby nic nie pomogło bym tak zrobił ale jak napiszesz że używany i ktoś to zobaczy to może się czepiać i sprzedałeś zepsuty telefon

Pozdrawiam :)

 #486325  autor: lukashao
 02 lip 2011, 17:22
wiesz co na allegro z tego co zauważyłem jest tendencja do wystawiania tygodniowych telefonów, a nawet do miesiąca dochodzi data zakupu. Ludzie piszą, że był krótko używany (w celu testu) ale podają jako nowy telefon...

 #486327  autor: pakierhakierxd
 02 lip 2011, 17:25
Wg mnie tak nie powinno się robić ja jak szukam nowego i pisze ze nowy to ma być całkowicie nowy ... jak zobaczę że ktoś ściemnia w taki sposób i jeszcze cenę ma jak za nowy to omijam aukcje z daleka

Pozdrawiam :)

 #486328  autor: lukashao
 02 lip 2011, 17:28
zobaczymy jak się sytuacja rozwinie, poczekam na jakąś reakcję ze strony Playa, ewentualnie na aktualizację do nowszego androida

 #486333  autor: pakierhakierxd
 02 lip 2011, 17:43
Ale pamiętaj że to nie play udziela gwarancji na telefon :P
Mam pytanie ma ktoś cennik telefonów w ofercie replay?chciałbym zobaczyć czy dużo się różnią
umowę będę mógł przedłużyć dopiero za 8-9 miesięcy minimum ale chcę sobie zobaczyć:D

Pozdrawiam :)

 #486337  autor: mkowalski
 02 lip 2011, 18:28
pakierhakierxd pisze:Ale pamiętaj że to nie play udziela gwarancji na telefon
Masz rację, ale jeśli kupił go w salonie Playa, to ma jeszcze inne wyjście. Niech odda telefon do sprzedawcy na niezgodność towaru z umową - wtedy już nie będzie dało się tak łatwo spławić użytkownika.

 #486338  autor: pakierhakierxd
 02 lip 2011, 18:32
Dzięki za cennik nie różni się od normalnego chyba że ja ślepy.Też tak może zrobić do 6 miesięcy nie musi nawet podawać powodu ale trochę dziwne to jest, jak to oddawać telefon i nie podawać powodu :P

Pozdrawiam :)

 #486340  autor: mkowalski
 02 lip 2011, 18:35
pakierhakierxd pisze:Też tak może zrobić do 6 miesięcy nie musi nawet podawać powodu ale trochę dziwne to jest, jak to oddawać telefon i nie podawać powodu
Że co? Nie można oddać telefonu ot tak, bez powodu. Niezgodność towaru z umową to po prostu forma reklamacji towaru bardziej przyjazna dla konsumenta od gwarancji.

 #486341  autor: pakierhakierxd
 02 lip 2011, 18:36
Tak słyszałem na lekcji prawa,pani mówiła że od 6 miesięcy powód już trzeba dawać

Pozdrawiam :)

 #486345  autor: mkowalski
 02 lip 2011, 19:20
To jakaś kiepska ta lekcja była...
Z tymi 6. miesiącami jest tak, że poniżej pół roku zakłada się, że wada istniała od momentu zakupu towaru.

Niezgodność towaru z umową działa jak zwykła reklamacja, więc musisz podać powód. I nie polega to na zwrocie towaru od ręki, bo tak dobrze to nie ma nigdzie.

Praktyczna różnica między niezgodnością a gwarancją jest po pierwsze taka, że w niezgodności sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do problemu, a w gwarancji nie ma żadnych określonych terminów. Po drugie, w gwarancji spór jest prowadzony między Tobą a producentem, a w niezgodności między Tobą, a sprzedawcą towaru.

Wcześniej już napisałem, niezgodność jest prokonsumenckim rozwiązaniem. Przy korzystaniu ze zwykłych praw gwarancyjnych serwis może w praktyce cały czas odsyłać nas z niczym.

 #486348  autor: wwojtaszek
 02 lip 2011, 19:40
A wiecie kiedy od kiedy będę miał nowy pakiet GB przedłużając umowę? Umowa kończy się 7.07, z kolei okres rozliczeniowy jest do 9 dnia miesiąca, czy w dniu aktywacji?
  • Strona 13 z 241
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 241
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 241