• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #640363  autor: manyaky
 18 cze 2013, 13:59
Kamel pisze:czy lepiej pójść do Play, gdzie obsługa jest w każdym salonie, w razie jakichkolwiek problemów mamy praktycznie dostęp do obsługi bezpośredniej, czy wybieramy nju.mobile gdzie z każdą pierdołą musimy dzwonić na infolinię - czekać na połączenie , płacić 5 zł za jedno połączenie, pisać maile i czekać czasami dość długo na odpowiedź.
Pytanie klucz - co daje ta 'obsługa bezpośrednia w salonie'? Nic. W przypadku problemów - mogą Ci zrobić zgłoszenie, co sam lepiej opiszesz w Play24, natomiast wszelkie zapytania ofertowe możesz również sam zgłosić na Play24, co zajmie krócej niż wizyta w salonie (chyba, że masz vis a vis domu).

Nikt nie każe dzwonić z pierdołą na infolinię, bardziej kompetentną informację (na którą możesz się powoływać w przypadku problemów/reklamacji) uzyskasz przez zgłoszenie online lub FB nju.

Dla mnie osobiście obsługa naziemna jest mocno zbędna. Często ze względu na rotację pracowników przekazują nierzetelne informacje, których - w przeciwieństwie do infolinii - nie sposób później weryfikować. Umowę może dostarczyć kurier, na pytania odpowiedzieć mail/strona. Przydatni są jedynie przy wymianie karty SIM i dla osób starszych/bez internetu.

 #640408  autor: orson_dzi
 18 cze 2013, 15:43
manyaky pisze:przekazują nierzetelne informacje, których - w przeciwieństwie do infolinii - nie sposób później weryfikować
I później nie jest to żadną podstawą do reklamacji.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #640489  autor: ha0s
 18 cze 2013, 20:35
No nic kolejne dwa numery przeszly weryfikacje.
Czekam na dostawe i jak beda jakies problemy to oczywiscie podziele sie na forum.

 #640537  autor: toledo
 18 cze 2013, 22:40
manyaky pisze: Pytanie klucz - co daje ta 'obsługa bezpośrednia w salonie'? Nic. W przypadku problemów - mogą Ci zrobić zgłoszenie, co sam lepiej opiszesz w Play24, natomiast wszelkie zapytania ofertowe możesz również sam zgłosić na Play24, co zajmie krócej niż wizyta w salonie (chyba, że masz vis a vis domu).
Łatwiej nabyć usługę w salonie niż w internecie. Jakby takie nju byłoby sprzedawane w salonie Orange albo Virgin Mobile w salonie jakiegoś operatora z W4 to większe branie by było.

Nie wyobrażam swojego ojca robiącego zgłoszenie przez play24, facebooki czy inne maile, nawet przez telefon zgłaszającego problem. A tak ojciec jak miał problem, poszedł do salonu i jakoś się zawsze dogadał.

Konsultanci oczywiście mogą się mylić, akurat tego nie mam im za złe. W sumie są tylko ludźmi, a operatorzy swoimi ofertami czy ich zagmatwaniem nie pomagają. Więc stosuję zasadę ograniczonego zaufania do konsultantów:)

 #641063  autor: nju mobile
 21 cze 2013, 09:16
Nie oferujemy obsługi w salonie, ale możecie skorzystać z wielu form kontaktu. Od tych tradycyjnych, czyli wysłanie wiadomości e-mail lub kontakt z Biurem Obsługi Klienta http://www.njumobile.pl/obsluga po kontakt z nami na profilu nju mobile na Facebooku www.facebook.com/Njumobile gdzie możecie zadawać pytania jak również wysłać zgłoszenie przez formularz kontaktowy.

Jeśli macie jakieś pytania to piszcie – chętnie odpowiem.

Pozdrawiam
Tomek
nju mobile

 #641179  autor: Remy
 21 cze 2013, 17:29
nju mobile pisze:
Jeśli macie jakieś pytania to piszcie – chętnie odpowiem.

Pozdrawiam
Tomek
nju mobile
Chcę przejść z plus do Nju.
Jaki termin mam podać na datę przejścia, abym nie płacił dwóch abonamentów (plus i Nju):
- datę kiedy zaczynam okres rozliczeniowy w plus?
- dzień przed tą datą?

Będę dzwonił do plus aby się dowiedzieć:
- kiedy zaczyna mi się okres rozliczeniowy.
- czy nie mam zaległości na koncie.

O coś jeszcze się zapytać ?

Z jaką datą (obowiązywania) Nju wyśle podpisane przeze mnie wypowiedzenie do plus.
Znów chodzi mi o to aby nie rozpocząć nowego miesiąca rozliczeniowego i nie płacić dwóch abonamentów.


Czy jakość rozmów w Nju jest taka sama jak w Orange czy jest gorsza ?

 #641266  autor: ha0s
 21 cze 2013, 22:49
Obiecalem ze bede dawal znac jak idzie przeniesienie.
Na chwile obecna dostalem trzy karty NJU z numerami tymczasowymi.
Pierwsze przejscie bedzie w drugim tygodniu lipca - wiec dam wtedy znac jak to wygladalo.

Pozdrawiam !

 #641302  autor: KA
 22 cze 2013, 08:56
Rozumiem problemy z nju, chociaż z każdą siecią mogą się zdarzyć. Osobiście przenosiłem dwa numery do nju z rachunkiem z POP, więc sprawnie, szybko i bez nowej karty SIM. Wszystko działa bez zarzutu (z Play przy jakiejkolwiek zmianie/przedłużeniu ZAWSZE miałem problem, chociaż z działania sieci i ofert abo tylko sim byłem i jestem zadowolony). Może z innych sieci przenieść jest trudniej, ale zastanawia mnie coś, co napisał ktoś powyżej o kryterium łatwości przenoszenia jeśli chodzi o wybór oferty pomiędzy MM w Play a nju z rachunkiem - przecież to KOMPLETNIE różne oferty, różniące się w zasadzie każdym szczegółem. Znam obie oferty dość szczegółowo i naprawdę nie rozumiem...

 #641554  autor: user_delete27
 23 cze 2013, 13:46
Ja dzisiaj zlozylem wniosek o przeniesienie numeru z mixplus (wszystkie doladowania wykonane + ponad 100zl na koncie), teraz tylko musze pozbyc sie tych zlotowek ( przeniesienie ustawilem na 23 lipca) i cieszyc sie z 3g orange ;) oczywiscie o ile nic nie sknoca przy weryfikacji. I teraz mam pytanie, nju buzz wejdzie w moim przypadku w zycie dopiero od 1 sierpnia, tak ? Czyli przez 8 dni bede musial postroznie korzystac z telefonu.

 #641571  autor: orson_dzi
 23 cze 2013, 14:43
Remy pisze:Jaki termin mam podać na datę przejścia, abym nie płacił dwóch abonamentów (plus i Nju)
Dowolny, przecież póki masz numer tymczasowy nie jest nic liczone.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #643814  autor: ha0s
 01 lip 2013, 14:07
Dzis dostalem sms'a ze trzeci numer, bedzie przeniesiony w sierpniu.
Dziwne jest to poniewaz akurat na tym numerze mam umowe na czas nieokreslony, a dodatkowo dyspozycje przeniesienia zlozylem w tym samym czasie co na dwa pozostale,
ktore maja potiwerdzone przeniesienie na lipiec.

Dlaczego miesieczny przeskok nie mam pojecia.

W sobote "przeniesienie/aktywacja" pierwszego numeru w nju.

 #644062  autor: nju mobile
 02 lip 2013, 13:21
@Remy

Masz możliwość wybrać jeden z trzech trybów wypowiedzenia umowy podczas składania zamówienia:

- na koniec promocji - czyli ze skutkiem na koniec umowy promocyjnej u dotychczasowego operatora, lub

- na koniec okresu wypowiedzenia - standardowy okres wypowiedzenia zgodnie z regulaminem o świadczenie usług telekomunikacyjnych u operatora Dawcy lub

- na okres krótszy niż okres wypowiedzenia - tutaj należy podać konkretną datę, min. 8 dni roboczych, ponieważ liczone jest 5 dni na dostarczenie przesyłki przez kuriera i od momentu podpisania dokumentów przez mamy 3 dni robocze na weryfikacje wniosku, czyli przesłanie wniosku do Dawcy i ustalenie daty przeniesienia.

Przeniesienie w takim trybie daje jednak dotychczasowemu operatorowi prawo do naliczenia abonamentu za cały okres wypowiedzenia.

Najlepiej wybrać opcję „na koniec promocji” lub jeśli umowa przeszła na czas nieokreślony to opcję na koniec okresu wypowiedzenia.

Do czasu przeniesienia numeru korzystasz z oferty nju zerowy, w której nie obowiązują limity, ale jeśli nie korzystasz z numeru tymczasowego to również nic nie zapłacisz.


Pozdrawiam
Tomek
nju mobile

 #646874  autor: ha0s
 13 lip 2013, 21:24
Dwa numery z trzech przeniesione.
Po polnocy telefon stracil zasieg sieci PLUS. Po przelozeniu karty na wyswietlaczu pojawil sie napis NJU :). Na chwile obecna jeden numer jest juz w opcji no limit :) przekroczone 29 drugi 13 PLN :), a trzeci numer czeka na przeniesienie. Ogolnie - polecam mimo poczatkowych problemow. Rachunki w dol o polowe. Jeszcze sprawdze jak tam z roamingiem bo po drodze zdazyl sie wyjazd i nie ma tego w rozliczeniu online.

Pozdrawiam !

 #647284  autor: orson_dzi
 15 lip 2013, 13:31
ha0s pisze:po drodze zdazyl sie wyjazd i nie ma tego w rozliczeniu online.
To trochę trwa, bo najpierw operator zagraniczny, z którego nadajników korzystałeś musi podesłać wykaz połączeń.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #649296  autor: Bukary
 23 lip 2013, 10:07
Składając zamówienie na nju z rachunkiem, wybrałem wczoraj przeniesienie numeru po okresie promocyjnym.

Moja sytuacja: wykonałem wszystkie zasilenia obowiązkowe w Plusie MIX i teraz korzystam z zasileń "poza umową". Chyba powinienem był wybrać opcję "na koniec okresu wypowiedzenia". Czy dokonałem złego wyboru? Czy będę z tego powodu dłużej czekał na przeniesienie numeru?

I przy okazji: jak długo czekaliście na weryfikację zamówienia?

 #649318  autor: orson_dzi
 23 lip 2013, 11:07
Jak juz podpisales dokumenty to napisz albo zadzwon na BOK. W takim wypadku jest juz tam widoczne zlecenie przeniesienia i jest tam podana data.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #649358  autor: Bukary
 23 lip 2013, 13:15
Dowiedziałem się na facebookowej stronie NJU, że powinienem anulować zamówienie. Tak też zrobiłem. Kolejne zamówienie można złożyć dopiero za 4 dni.

No cóż, trzeba płacić za niewiedzę. :smt009

 #649422  autor: orson_dzi
 23 lip 2013, 16:59
Jakos to uzasadnili, czy jak zwykle napisali dla swietego spokoju?

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #649426  autor: Bukary
 23 lip 2013, 17:17
Hmmm... Pewnie dla świętego spokoju. Zero uzasadnienia. Wolałem (też dla "świętego spokoju") anulować zamówienie.

Co więcej, otrzymałem na to samo pytanie dwie różne odpowiedzi. Pierwsza: najlepiej wziąć przeniesienie numeru na koniec okresu wypowiedzenia (czat). Druga: najlepiej wybrać sobie datę przeniesienia (Facebook). I teraz mam mętlik w głowie.

Powtórzę: dokonałem wszystkich obowiązkowych zasileń w Plusie Mix. Teraz wykonuję doładowania "bez umowy". Po wysłaniu PZ na numer Plusa otrzymuję informację: "Zrealizowałeś wszystkie obowiązkowe zasilenia. Zasil konto za min. 5 zł, by wydłużać ważność konta tak, jak w ofercie Simplus, lub przedłuż umowę w Plusie Mix".

Jaką zatem najlepiej opcję wybrać przy zamawianiu nju z rachunkiem i przenoszeniem numeru? (Pewnie odpowiedź jest oczywista dla forumowych znawców, dlatego z góry dziękuję za radę).

 #649437  autor: user_delete27
 23 lip 2013, 17:55
Wybierz date. Ja tez przenosilem numer z mixa do nju i wybralem date 23 lipca, od dzis jestem w nju :) Swoja droga ciekawi mnie kwestia nazwy operatora poniewaz e72 wyswietla nju, a iPhone Orange.