• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #634696  autor: orson_dzi
 22 maja 2013, 17:36
JayCee pisze:1. całkowite anulowanie opłat za transmisję
Zawsze rozliczane jest w ramach pakietu. Tak samo zostało to zrobione w tym momencie.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #634709  autor: mi80
 22 maja 2013, 18:38
Moja kolezanka miala identyczna sytuacje 2,5 roku temu. Rachunek na ponad 3000 zl. Reklamacje i odwolania odrzucone finalnie wyszli z propozycja, ze wezmie o ok. 100 zl drozszy abonament na 24 mies, za to oni anuluja jej 2400 z tego rachunku. Czyli sumarycznie kasy nie odzyskala, ale miala za to lepszy abonament przez 2 lata.

 #634718  autor: babeo
 22 maja 2013, 19:06
orson_dzi pisze:JayCee napisał/a:
1. całkowite anulowanie opłat za transmisję

Zawsze rozliczane jest w ramach pakietu. Tak samo zostało to zrobione w tym momencie.
Ale to ona będzie miała realnie ten pakiet przez czas trwania umowy, tzn. możliwość wykorzystywania tych MB?

 #634766  autor: orson_dzi
 22 maja 2013, 22:49
Jak najbardziej, ale można go równie dobrze za miesiąc lub dwa wyłączyć. Zmianę będzie miała na Smart Plan, więc pakiet będzie zdecydowanie zbędny.

W sytuacji opisywanej wyżej, fakt, kiedyś wyglądało to inaczej. Powstałe opłaty były w pewnym sensie rozkładane na raty, na poczet wyższego abonamentu lub pakietów internetowych. Lepsze to jak kilka tysięcy na raz.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #635565  autor: Orange Ekspert
 27 maja 2013, 10:02
babeo pisze:
orson_dzi pisze:JayCee napisał/a:
1. całkowite anulowanie opłat za transmisję

Zawsze rozliczane jest w ramach pakietu. Tak samo zostało to zrobione w tym momencie.
Ale to ona będzie miała realnie ten pakiet przez czas trwania umowy, tzn. możliwość wykorzystywania tych MB?
Cieszę się, że sprawa zakończyła się pozytywnie. Co do pakietu to najprawdopodobniej opłata została anulowana i rozliczona tak jak byś posiadał pakiet internetowy w chwili korzystania z internetu (zostanie pobrana opłata tylko za pakiet internetowy). Szczegółowe informacje można sprawdzić zapoznając się z odpowiedzią z działu reklamacji. Jeśli byś miał jakieś pytania to pisz korzystając z formularza Pomoc Orange na Facebooku http://www.facebook.com/orangepolska/ap ... 5626162243 Chętnie pomogę.

Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert

 #635599  autor: JohnyWawa
 27 maja 2013, 13:38
witam babeo,
reklamować trzeba aż Orange zgodzi się na reklamację i korektę.
Ważna jest na pewno rozmowa telefoniczna odbyta z konsultantem.

Jeśli jednak wszystkie te środki zawiodą to jest jeszcze inny sposób pewny i bezkosztowy.

 #635677  autor: orson_dzi
 27 maja 2013, 19:01
Było już przecież wyjaśniane, więc podsumowując.
Zgodnie z pakietem internetowym za 9zł połączenia zostały rozliczone (czterocyfrowa kwota, tyle wystarczy). Sprawa zakończona.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #635845  autor: JohnyWawa
 28 maja 2013, 16:24
i bardzo dobrze że się wyjaśniło