Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Współczuje wam bo T-mobile pięknie was roluje i okrada. Nie możecie wyłączyć rok ważności konta. Ja tu widzę celową zagrywkę abyś nie wyłączył tej usługi tylko aby każdy wszedł na płatną usługę. Specjalnie coś popsuli i teraz przeciągają z naprawą. Chyba, że się mylę i jednak pracownicy są tak nieudolni, że nie potrafią sobie z tym poradzić. To się kwalifikuje na skargę do UOKiK.
Niestety nie za ciekawa ta sytuacja w t-mobile przynajmniej w prepaidze. Ja to chyba wyzeruję konto spadam. A mam pytanie do tych z t-mobile jakie macie stawki do play? Ja mam 2 numery i na jednym jest po te 30 groszy a na drugim po te 70-80 groszy.