• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #610121  autor: gauri7
 26 sty 2013, 17:14
Umowa była przedłużana w 2011 roku na kolejne 2 lata. Chodzi mi o to, że zmieniałem w ramach gwarancji ceny a oni mi zaczęli doliczać te opłatę i się tłumaczą, że tak jest zapisane w SWP. Owszem, w potwierdzeniu jest wspomniane, ze w przypadku braku aktywnej linii telefonicznej będzie naliczana oplata. Ale nie powinien obowiązywać pierwotny regulamin? W końcu to gwarancja ceny. W reklamacji spytałem się ile kosztować będzie rozwiązanie umowy, mam 10 miesięcy do jej końca. Zastanawiam się nad internetem z UPC. Czy on się czymś różni od tego po linii tel (adsl)? Chodzi mi o możliwość korzystania z różnego typu serwisów sharingowych :) , czy porty są pootwierane, itp. Z góry dziękuję za info!

> G - )

 #610134  autor: zoltan666
 26 sty 2013, 18:14
A ile płaciłes w sumie za te 8Mbit/s?

 #610137  autor: Maniek99
 26 sty 2013, 18:24
@gauri7
Oj coś kręcisz.
14.04.2011 weszły taryfy nolimit w których już nie było gwarancji ceny.
Więc nie możliwe żebyś miał umowę ważną jeszcze przez 10m-cy.

Druga sprawa to że nawet jeżeli jakimś cudem dostałeś nowe warunki w ramach GC, to skoro aktualnie niema opcji z wliczoną opłatą za kabel, to wszystko się zgadza bo po prostu dostałeś aktualnie istniejący odpowiednik.

Zresztą nie zdziwiłbym się gdyby zmiana nie była w ramach GC, tylko została Ci przedłużona umowa ;)

 #610399  autor: gauri7
 27 sty 2013, 18:00
Dotychczas płaciłem 52,96zl. W 2011 roku umowa została przedłużona na kolejne 24 miesiące, która kończy się w 2013 roku. Od stycznia zostało jeszcze 10 okresów rozliczeniowych. Zmiana jest w ramach GC, ponieważ tak jest napisane w potwierdzeniu, które otrzymałem na maila. A jakieś opinie nt kablowego Internetu?

> G - )

 #610649  autor: szyman12
 29 sty 2013, 00:36
Witam

Mam podobny problem jak kolega gauri7. W sierpniu dzwoniono do mnie w sprawie przedłużenia umowy. Miałem wcześnie "Hipnotyzującą Promocję'' 8 Mb bez kosztów utrzymania linii. Gdy przedłużano ze mną umowę przestudiowałem regulamin, i znalazłem, że w nowych taryfach "no limits" jest opłata za łącze. Pytałem się konsultantów czy będzie dodatkowa opłata za utrzymanie linii - "Nie, gdyż w tej ofercie również nie będzie pan płacić za utrzymanie". No i jaki finał - po 5 m-cach darmowego internetu, opłata powiększona o opłatę za utrzymanie linii. :smt011
Czy jest sens walki - w sensie czy po 5 miesiącach mogą mieć nagrania tamtych rozmów, bo oczywiście głupi ja nie wpadłem na taki pomysł :smt009 ?

 #610698  autor: Maniek99
 29 sty 2013, 11:12
Reklamację możesz składać do 12m-cy od zdarzenia, więc tyle powinni trzymać nagrania.
Tylko dobrze by było podać dokładne namiary (data, godzina rozmowy), bo Netia często lubi ściemniać, że nie wiedzą o które nagranie chodzi.

Ciekawe że dopiero po 5m-cach zaczęli naliczać tą opłatę za kabel, nawet jak była taka zniżka na samo abo.

 #611392  autor: gauri7
 01 lut 2013, 23:46
Ale się mecze z tą Netią. Cały czas się wykręcają, że w SWP jest zapis o opłacie w przypadku braku aktywnej linii. Tylko w przysłanym Potwierdzeniu jest napisane, że oferta pozostaje bez zmian. Na 2. stronie potwierdzenia jest też punkt: "Warunkiem świadczenia Usługi jest posiadanie na wymienionej linii aktywnej usługi głosowej na podstawie umowy z TP lub innym dostawcą usług. Z chwilą rezygnacji z powyższej usługi głosowej, Abonent będzie obciążany miesięczną opłatą za utrzymanie łącza w wysokości 30 zł brutto." Ale to nie są SWP, tylko jakiś zapis w potwierdzeniu. Poza tym jest to Potwierdzenie rozmowy telefonicznej w której to nie mówili, że będzie opłata i potwierdzili, ze zmienia się tylko abo i prędkość. Jest jeszcze jakiś sposób na wywalczenie netu bez tej opłaty? Nie używam stacjonarki i jej nie potrzebuje. Linię tel. mam nieaktywną od 2009 roku. Z tego co czytam w necie to Internet w UPC nie jest jakiś super.
EDIT
Dla informacji, Netia rozpatrzyła reklamacje pozytywnie a co za tym idzie nie będę miał naliczanej opłaty za utrzymanie łącza do końca okresu umowy. Co ciekawe tylko dlatego, że konsultant przy negocjowaniu zmian zapewnił, że nie będzie tej opłaty (odsłuchali nagranie). Pozdrawiam!

> G - )