• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24

 #549149  autor: sosen
 21 kwie 2012, 00:03
W przypadku sieci komórkowych strona internetowa to jest coś dodanego a nie jakiś standard jak dzwonienie czy smsowanie. Po tym połączeniu jest trochę zmian drobnych. Takie krótki faq jest tutaj http://www.leonardo.net.pl/facebook/ora ... ytania.pdf

 #549832  autor: Loganas
 24 kwie 2012, 13:51
Hi
Helo friends i did not face any problem, it is working normally.

best life insurance houston broker

 #576234  autor: KA
 20 sie 2012, 16:34
Czy Wam też w orange.pl pokazuje tylko część info, a w zasadzie tylko stan konta/minut bez dodatkowych pakietów, usług, itp?

 #576241  autor: marvi
 20 sie 2012, 17:26
KA pisze:Czy Wam też w orange.pl pokazuje tylko część info, a w zasadzie tylko stan konta/minut bez dodatkowych pakietów, usług, itp?
U mnie wszystko poprawnie.

 #576256  autor: KA
 20 sie 2012, 18:30
Dokładnie jest tak: wszystko działa na nr abonamentowym, na kilku nr na kartę (POP i OFnK) widać tylko środki podstawowe.