• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #488713  autor: alex1155
 12 lip 2011, 20:01
mkowalski pisze:Nie, okres trwania umowy telekomunikacyjnej nie ma znaczenia. Niezgodność towaru z umową zawsze obowiązuje przez dokładnie 24 miesiące od daty zakupu.
Tak, o to mi chodzilo , nie wyrazilem sie jasno :D
 #488716  autor: majkel.m
 12 lip 2011, 20:08
mkowalski

Twoja wypowiedź, że My mamy problem jest zabawna ... A dlaczeo to już odpowiedz sobie sam na to pytanie :

Typowa Postawa Polaka : Płacę to żądam ...

Pozdrawiam
majkel.m

 #488718  autor: mkowalski
 12 lip 2011, 20:25
majkel.m pisze:Twoja wypowiedź, że My mamy problem jest zabawna ... A dlaczeo to już odpowiedz sobie sam na to pytanie :
No przepraszam, ale kupując telefon mam prawo wymagać, żeby był sprawny. A zgodnie z ustawą jest dokładnie tak jak napisałem - to wy macie problem.

Jeśli oddaję telefon na gwarancję i po 14. dniach go nie ma, to zawsze słyszę tekst "proszę zadzwonić do serwisu, my tylko pośredniczymy".

A w przypadku niezgodności z umową jest tak jak wcześniej napisałem - oddaję telefon sprzedawcy i po 14. dniach zgodnie z prawem mam od niego otrzymać naprawiony aparat.
majkel.m pisze:Typowa Postawa Polaka : Płacę to żądam ...
Typowo operatorska postawa - wcisnąłem klientowi umowę i telefon, to dalej radź sobie sam. Ważne że płacisz nam abonament.
 #488759  autor: frymi
 12 lip 2011, 22:17
majkel.m pisze:Witam, Frymi powiedz co dokładnie określasz niezgodnością towaru z umową ?
Witam,

Mam przykre doświadczenie z oddawaniem poprzedniego telefonu do reklamacji na gwarancji. Kolejne naprawy, które rozwiązywały problem chwilowo i długi termin oczekiwania na naprawę bez wydania telefonu zastępczego.

Teraz po 3 tygodniach użytkowania nowego telefonu telefon się nie włącza i przeraża mnie myśl o ponownych niekończących się oddawaniach telefonu do naprawy w ramach gwarancji. No chyba, że założę, iż serwis nokii jest o niebo lepszy od samsunga.

Co do Twojego pytania to już to zostało wyjaśnione w Waszej dyskusji.