Ja dzisiaj poszedłem do sklepu złożyć rozwiązanie umowy. Po kilku godzinach przyszedł SMS z numeru 2699 z informacją, że przyjęli rozwiązanie i bym się skontaktował z nimi telefonicznie.
Zadzwoniłem. Obecnie mam Superkartę Syberyjską 40 - 120 minut / 360 SMSów. To co zaproponował mi konsultant bez telefonu (bo taka opcja tylko mnie interesuje) to:
1) 130 minut za 27,50zł (podejrzewam, że taryfa Godziny z 50% upustem + 40 minut co miesiąc)
2) 150 minut do wszystkich + 300 minut do 5 numerów w Plusie i na stacjonarne za 40zł (nie mam pojęcia CO TO ZA TARYFA?)
Powiedziałem, że ani jedna ani druga opcja mnie nie satysfakcjonuje, wówczas Konsultant spytał się mnie, jakbym miał koncert życzeń to ile minut bym sobie zażyczył? Odpowiedziałem, że 200 minut do wszystkich sieci za 40zł. Powiedział, że musi wysłać do kierownika zapytanie by ten coś tam wyliczył i się odezwie.
Jak myślicie, czy to wszystko co można od nich wycisnąć?
