• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #294431  autor: observer
 25 paź 2008, 14:39
Starania o linie doprowadziły do tego, że TPSA podpisała ze mną umowę w której zobowiązała się do pociągnięcia mi linii w ciągu 10miesięcy. Właśnie teraz minął ten okres i nie trudno się domyślić, że nawet nie kiwnęli palcem w tej kwestii. Dzwoniłem do UKE dowiedzieć się co zrobić w takim przypadku, jeśli TPSA nie wywiązała się z umowy. Powiedziano mi żebym napisał do tepsy list z prośbą uzasadnienia nie wywiązania się z umowy. Napiszę, wyślę i zobaczymy co będzie dalej.

Minął rok, linii nie ma. Ciekawe ile przyjdzie mi jeszcze czekać. Przykry jest fakt, że akurat Polsce musiała się przytrafić tak nieludzka firma (a raczej firmy,w końcu chociażby Poczta Polska wcale nie jest lepsza) świadcząca usługę powszechną.

 #298368  autor: elowel
 18 lis 2008, 15:02
Mister observer - to nie firma taka felerna, to ludzie tacy w niej pracują, to ludzie kształtują firmy nie UFOludki... mam nadzieję.
Ja zaczynam malutką batalię o Orange FreeDom - miesiąc czekałem na odpowiedź operatora... w dobie cyfrowych technologi KOŃ BY SIĘ UŚMIAŁ! aż strach pomyślec co by było gdyby od takich ludzi zależała przyszłość ew. konfliktu zbrojnego z "bandyckim" Iranem;-(
Powaliły mnie daty ostatnich dwóch wpisów:
2007-12-03, 22:57 i 2008-10-25, 13:39.
To niewiarygodne że przy ogromie skarg (troszkę śledzę ostatnimi latami:) taki dostawca usług tyle lat uchował się na rynku!

 #298725  autor: corner
 19 lis 2008, 23:45
Nie wiecie co praktycznie można zrobić, jeśli nasza kochana &tp usilnie nie chce mi przysłać drukarki, którą dodawali do umowy o Neostradę?

1. Proszę czekać 21 dni od wypełnienia formularza w Internecie, na pewno przyjdzie.
2. Minęło 21 dni? To ja przyjmę od pana reklamację i na pewno będzie, proszę się nie martwić.
3. Reklamacja? Już od dawna jest uznana. Drukarkę wysłaliśmy do pana ponownie.
4. Drukarka nie doszła? Ojej...

No właśnie co teraz? Oni twierdzą, że to ja na złość im nie odbieram drukarki, do mnie nikt nie próbował jej dostarczyć.

Składać kolejną reklamację? Może jest jakaś procedura, żeby odebrać tą drukarkę w salonie sprzedaży albo wysłać ją Pocztą Polską. Aha, nikt nie potrafi mi powiedzieć z usług jakiej firmy kurierskiej korzysta &tp. :evil:

 #298823  autor: roni_
 20 lis 2008, 18:26
Składasz skargę na przewlekłe i niezgodne z przepisami załatwianie spraw. Mają do dwóch tygodni na odpowiedź.

 #299174  autor: maniek
 23 lis 2008, 00:20
corner pisze:Aha, nikt nie potrafi mi powiedzieć z usług jakiej firmy kurierskiej korzysta &tp.
Chyba masterlink obecnie DPD. Tak było nie wiem jak jest teraz ale chyba nie zmienili.

 #299179  autor: BL9393
 23 lis 2008, 00:58
potwierdzam - DPD (www.masterlink.pl) :)

czas na Orange

 #299249  autor: corner
 23 lis 2008, 12:53
Już dzwoniłem na BL i miałem przyjemność rozmawiać z bardzo profesjonalną konsultantką. To ona stwierdziła, że przesyłka była do tej pory wysyłana pod błędny adres. Powiedziała, że spróbuje sprawę wyjaśnić i oddzwoni w przyszłym tygodniu. Oby nie zapomniała :).

A wczoraj dzwonił ktoś z &tp, żeby olać podpisaną kilka tygodni temu umowę i zmienić sobie na usługę Neostrada z telewizją. Muszę się nad tym zastanowić.

 #299429  autor: express100
 24 lis 2008, 00:28
według mnie nie warto brać neostrady, lepszy jest Orange Free, lub Freedom i tańszy, a neostrada z telewizją?- trochę lepsza oferta, bo telewizja (chyba 40 kanałów)- "za darmo".
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #299567  autor: corner
 24 lis 2008, 19:30
Ja boję się rezygnować z Neostrady, bo w mojej wiosce jest deficyt łączy i sąsiedzi mają poskładane zamówienia na Neo. Jakbym zrezygnował, to moje miejsce automatycznie przydzielą komuś innemu, a ja zostanę na lodzie bez Internetu. Więc lepiej nie ryzykować ;).

 #430094  autor: observer
 17 wrz 2010, 15:20
Minęły trzy lata i udało się. Dziś telekomunikacja polska zaczęła kopać kanał na linię telefoniczną wprost do mojego domu. Podobno jutro mają skończyć i będę już miał gniazdo telefoniczne w domu. Wprawdzie po interwencji UKE telekomunikacja zobowiązała się zrobić to w rok czasu, ale widocznie dla TPSA pomiędzy jedynym rokiem, a trzema stoi znak równości. W moim sąsiedztwie w między czasie, przez te trzy lata wyrosło 5 nowych domów. Ciekaw jestem ile sąsiedzi będą musieli wysłać pism i ile czasu będzie musiało upłynąć, żeby mogli się przyłączyć do tej linii. Co prawda ja walczyłem o 200 metrów kabla, a sąsiadom pozostanie walka już tylko o jakieś 30metrów dla każdego. No ale należy im życzyć powodzenia i dużo cierpliwości. Ciekawe jest tylko to, dlaczego telekomunikacja polska, widząc że powstaje tutaj osiedle domków jednorodzinnych nie zaproponowała im podłączenia linii, a swoją "infrastrukturę" ciągną jedynie do mojego domu.

Podsumowując, były potrzebne trzy lata walki, wysłanie około 6-7pism do TP oraz UKE, aby Telekomunikacja Polska, w dwa dni, pociągnęła 200 metrów kabla.

Oczywiście piszę to podsumowanie z pewną dozą ironii, ponieważ zdaję sobie sprawę że wymagało to uzyskania zezwoleń na wykopanie "kanału" oraz stworzenie odpowiednich planów "budowy".

 #494860  autor: Patiss93
 07 sie 2011, 11:29
Wielkie gratulacje :twisted:
Moja walka z tym robactwem trwa 5 rok, zero skutków :(

 #496002  autor: Linttia
 11 sie 2011, 23:07
Bo z TP SA nigdy sie nie wygra - trzeba po prostu zrezygnować z ich usług i nigdy nie wracać.
Ja już zrezygnowałam z telefonu w TP a niedawno i z internetu.

observer podziwiam twoją cierpliwość

 #496004  autor: BarthezzLodz
 11 sie 2011, 23:14
Również czuję się oszukany przez tp. W ulotce 'dla wszystkich oczu w Polsce' o pakietach telewizji n przeczytałem, że są dostępne kanały Polsatu. Wybrałem technologię IPTV z pakietem świat HD, bo tylko taka zdaje u mnie egzamin. I co się okazało? Że kanałów Polsatu ani widu, ani słychu. I wg tp wszystko jest w porządku, bo na ich stronie jest niby informacja, że są one dostępne w technologii DTH. Ale w ulotce, którą wziąłem z telepunktu nie ma żadnej informacji o tym, że kanały są tylko w tej technologii. Brak żadnych gwiazdek, kropek ani innych zabiegów sugerujących, że coś może być nie tak. Oczywiście póki co tp umywa ręce, bo 'powyższa grafika nie stanowi oferty w rozumieniu...'. Reklamacje złożyłem, ale już pani na 19393 powiedziała, że nie widzi podstaw, aby została uznana.

Ktoś wie co mogę zrobić, aby wywalczyć jakąś zniżkę lub dodanie tych kanałów?
Co jest w ogóle powodem tego, że kanały te są dostępne w DTH, a w IPTV nie?

Uśmiechnij się! ;)

Nokia 3310 -> Sony Ericsson T630 -> LG KU800 Chocolate -> Nokia N76 - > Samsung S8500 Wave -> LG L9 -> Samsung Galaxy S5 -> Samsung Galaxy S6 EDGE 64GB

 #496026  autor: kerim36
 12 sie 2011, 07:29
BarthezzLodz pisze:Ale w ulotce, którą wziąłem z telepunktu nie ma żadnej informacji o tym, że kanały są tylko w tej technologii.
mysle, ze mozna sprobowac powolac sie na niezgodnosc towaru z umowa

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #496034  autor: elkanguro
 12 sie 2011, 09:09
Z tym, że z umową to towar zapewne jest zgodny. Co najwyżej może być niezgodny z ulotką. Można próbować walczyć powołując się na wprowadzanie klienta w błąd poprzez ulotkę reklamową, brak szczegółowych informacji przez konsultanta, brak czasu na zapoznanie się z umową itp.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #496323  autor: Arturos
 13 sie 2011, 14:59
kerim36 pisze:Ale w ulotce, którą wziąłem z telepunktu nie ma żadnej informacji o tym, że kanały są tylko w tej technologii.
Eee obejrzyj dokładnie tę ulotkę na pewno gdzieś jest * i na bardzo niewidocznym tle jest zapis że w kanały dostępne tylko w technologii satelitarnej

Pozdrawiam Arturos

 #496332  autor: sosen
 13 sie 2011, 15:31
ulotka nie stanowi oferty handlowej. Od tego jest regulamin danej usługi i z nim się trzeba zapoznać.

 #497617  autor: BarthezzLodz
 18 sie 2011, 22:04
sosen, doradca w salonie tp również powiedział, że od niedawna kanały Polsatu są dostępne. A przecież doskonale wiedział, że biorę IPTV. Reklamację rozpatrzyli negatywnie - napisali jakieś pierdoły - że rozwiązanie umowy wiąże się z karą umowną, że pakiet Świat HD kosztuje 53 złote, że są różnice między IPTV, a DTH. W ogóle nie odnieśli się do tego, że zostałem oszukany, ani że żądam dołączenia kanałów lub obniżenia opłaty abonamentowej. Już napisałem odwołanie, ale musiałem je trochę skracać, bo reklamacja przez konto w tp może mieć tylko 1200 znaków. Zobaczymy co teraz odpiszą. Jeżeli znów rozpatrzą to negatywnie, to pójdę do rzecznika praw konsumentów, UOKiK albo jeszcze gdzieś indziej. Poddać się nie zamierzam! ;)

Uśmiechnij się! ;)

Nokia 3310 -> Sony Ericsson T630 -> LG KU800 Chocolate -> Nokia N76 - > Samsung S8500 Wave -> LG L9 -> Samsung Galaxy S5 -> Samsung Galaxy S6 EDGE 64GB

 #497621  autor: sosen
 18 sie 2011, 22:12
niestety ale wystarczy jedno kliknięcie i wszystko jasne. warto się z czymś takim zapoznać wcześniej aby nie było niespodzianek

http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/tel ... tv/700277/

i widoczna tam gwiazdka wszystko dokładnie precyzuje

 #497625  autor: BarthezzLodz
 18 sie 2011, 22:25
sosen, przepraszam Cię bardzo, ale czy do Ciebie nie dociera? W salonie dowiedziałem się, że te kanały są w IPTV - z ulotki, od doradcy. Mam szukać tego w milionach źródeł? Wystarczy mi jedno, a dwa - ulotka, doradca to już z pewnością. I nie interesuje mnie, że gdzieś tam ta gwiazdka jest, bo nie muszę sprawdzać tego wszędzie, gdzie się da.
Ponadto dodam, że jakieś kilka dni temu pisałem z konsultantką na czacie na tp.pl i ona również powiedziała, że oni - sprzedawcy - również byli pewni, że te kanały są dostępne w KAŻDEJ technologii.
Wracając do strony tp - głowy sobie uciąć nie dam - ale w momencie gdy zawierałem umowę (czyli jakieś 1,5 m-ca temu) na 90% nie było gwiazdki, że kanały Polsatu są dostępne tylko w DTH. Jestem przekonany, że zwróciłoby to moją uwagę, bo jestem wyczulony na wszelkiego rodzaju kruczki.

Uśmiechnij się! ;)

Nokia 3310 -> Sony Ericsson T630 -> LG KU800 Chocolate -> Nokia N76 - > Samsung S8500 Wave -> LG L9 -> Samsung Galaxy S5 -> Samsung Galaxy S6 EDGE 64GB