R.Mandano pisze:Potwierdzam, co pisze poprzednik.
A co do reklamacji, to szkoda czasu. Jedną reklamację (odnośnie RWK) zgłosiłem pod koniec września, i jedyne co do dziś otrzymałem, to potwierdzenie przyjęcia i obietnicę, że reklamacja zostanie rozpatrzona w "terminie ustawowym".
To się ciesz i stanowczo domagaj się, aby dali Ci, o co prosiłeś w oparciu o poniższe:
Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014. 827)
Art. 7a. 1. Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, przedsiębiorca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
2. Jeżeli przedsiębiorca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa w ust. 1, uważa się, że uznał reklamację.
3. Odpowiedź na reklamację przedsiębiorca przekazuje konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.