- Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
LOOPO, Powinno Ci się udać podpisać umowę bez sprzętu, do póki są modemy/rutery trzeba je nabyć podczas podpisywania umowy. Magluje temat już drugi tydzień. Takie info otrzymałem z infolinii. Regulamin przewiduje, taką możliwość. Niestety w Szczecinie nadal są dostępne 

W końcu udało się podpisać właściwą umowę. Perypeti co nie miara. z automatu wciskają drugą promocję z pakietem 1 GB. Żeby było trudniej to na właściwej umowie tez jest niby pakiet 1 GB, ale w systemie po zalogowaniu jest OK. Masakra.
A miało być tak prosto. Nic nie dało, że pokazałem wydrukowanego pdf'a z promocja i tak spieprzyli.
LOOPO, no szkoda, ruter przyda się siostrze do lebary
A miało być tak prosto. Nic nie dało, że pokazałem wydrukowanego pdf'a z promocja i tak spieprzyli.
LOOPO, no szkoda, ruter przyda się siostrze do lebary

Ja też podpisałem umowę ale "zmuszony" byłem wziąć modem zamiast routera. Niestety nie dopilnowałem i sprzedawca w salonie pozaznaczał wszystkie zgody markietingowe na TAK i wyciągnął ode mnie numer telefonu i teraz telefon mi się grzeje od super ofert/promocji.
Edit. Wycofuję ostatnie pytanie. Po kontakcie z BOK okazało się, że mam na umowie źle napisany numer MSISDN. Numer ten był zupełnie inny niż zapisany przez sprzedawcę i dlatego nie mogłem się zalogować. Nie wiem czy z tego faktu mogą być jakieś konsekwencje?

mógłbyś rozwinąć? To jest gdzieś zapisane w umowie?garfield- pisze:z automatu wciskają drugą promocję z pakietem 1 GB
Też tak mam.garfield- pisze:Żeby było trudniej to na właściwej umowie tez jest niby pakiet 1 GB
Gdzie się logujesz, Tu ? Co wpisujesz w pierwsze pole?garfield- pisze:ale w systemie po zalogowaniu jest OK.
Edit. Wycofuję ostatnie pytanie. Po kontakcie z BOK okazało się, że mam na umowie źle napisany numer MSISDN. Numer ten był zupełnie inny niż zapisany przez sprzedawcę i dlatego nie mogłem się zalogować. Nie wiem czy z tego faktu mogą być jakieś konsekwencje?
wciskają tą ofertę: http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/i ... 102013.pdfLOOPO pisze:mógłbyś rozwinąć? To jest gdzieś zapisane w umowie?
Sami się pogubili, sporo nerwów i czasu na porównywania kosztuje wytłumaczenie, że są to dwie różne oferty - przedstawicielowi CP.
LOOPO pisze:Też tak mam
Tak, w to miejsce. Wpisuje numer telefonu. najpierw trzeba sobie założyć konto. Zakładasz konto również z tej strony.LOOPO pisze:Gdzie się logujesz, Tu ? Co wpisujesz w pierwsze pole?

i zrzut z ICOK

Odkopuję...bo swego czasu cichaczem odświeżyli ofertę:
http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-fi ... n-zero.pdf
Jak ktoś zaopatrzy się w ofertę proszę się podzielić jak udało się ją zdobyć i czy było ciężko

http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/inte ... an-zero.cp
http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-fi ... n-zero.pdf
Jak ktoś zaopatrzy się w ofertę proszę się podzielić jak udało się ją zdobyć i czy było ciężko


http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/inte ... an-zero.cp
To ja napiszę, swoje wrażenia, bo karta poszła już do śmietnika po wykorzystaniu tych 10 GB.
Jakoś dziwnie naliczają ten transfer, zszedł dość szybko.
Po wyjęciu karty i wrzuceniu do szuflady, transfer nadal spadał jeszcze przed dwa miesiące, na szczeście nie dużo, ale nie chce mi się kruszyć kopii
Wróciłem do oferty OFnK(za 65 pln 36 GB), zdecydowanie na dłużej starczało nawet gdy było 6GB niegdyś - ta sama lokalizacja ta sama specyfika użytkowania, ta sama osoba - firma/biuro.
Za to ruter bardzo fajny, trzyma pod obciążeniem 4 godz, a jak korzysta się sporadycznie to nawet 8h. zwiedził ze mną już trochę i jest dość mocno użytkowany z rożnymi kartami, aero, orange, play, rbm, zagraniczne. Pomocne są wszystkie podstawowe dane na wyświetlaczu. Polecam.
Szkoda, że w odświeżonej ofercie nie ma nowszych urządzeń
Jakoś dziwnie naliczają ten transfer, zszedł dość szybko.
Po wyjęciu karty i wrzuceniu do szuflady, transfer nadal spadał jeszcze przed dwa miesiące, na szczeście nie dużo, ale nie chce mi się kruszyć kopii
Wróciłem do oferty OFnK(za 65 pln 36 GB), zdecydowanie na dłużej starczało nawet gdy było 6GB niegdyś - ta sama lokalizacja ta sama specyfika użytkowania, ta sama osoba - firma/biuro.
Za to ruter bardzo fajny, trzyma pod obciążeniem 4 godz, a jak korzysta się sporadycznie to nawet 8h. zwiedził ze mną już trochę i jest dość mocno użytkowany z rożnymi kartami, aero, orange, play, rbm, zagraniczne. Pomocne są wszystkie podstawowe dane na wyświetlaczu. Polecam.
Szkoda, że w odświeżonej ofercie nie ma nowszych urządzeń

coś zmienili na lepsze w odświeżonej ofercie ?
z tego co widzę, to nic